Hienoa toimintaa Urholta tuoda tällainen palvelu näin nopealla aikataululla. Mutta onhan tässä nyt vahvaa kusemisen makua taas, valitettavasti. Ongelmahan tosiaan on, että Urho totalin saa vain Soneran kaapelialueella, tai Soneran kotitv-palveluna, joka taas edellyttää Soneran laajakaistaliittymää.
Esimerkiksi minulla ei ole edes mahdollisuutta ottaa Soneran laajakaistaa (opiskelija-asuntosäätiölläni on jo voimassaoleva sopimus laajakaistasta toiselle operaattorille.) Ja kuten todettua, kaapeliin Urho totalia ei tänne VLP:n hallinnoimalle kaapelialueelle saa. Ainut mahdollisuuteni on siis pommittaa vastaavia tahoja saadakseni jotain selvyyttä optioista.
Urhon asiakaspalvelussa väläytettiin tulevaisuuden mahdollisuutta ostaa webtv-lähetyksinä pelejä kaikilta kierroksilta, mutta se olisi kohtuullisen tyyristä lystiä. 58 suosikkijoukkueen ottelua, 5 euroa laaki postimerkin kokoisesta kuvasta. Urhon webbipuolen takkuamisen tuntien, en usko haluavani maksaa ja jännittää koko lystistä 250e/kausi netin puolella. Tokihan tämäkin olisi parempi kuin ei mitään. Ei tietenkään ole vielä varmaa, toteutuuko nämä kaikki pelit netin puolella.
Itse soitin paikalliskaapelioperaattorini, Urhotv:n, sekä Soneran asiakaspalveluun, ja pyysin välittämään viestiä eteenpäin tuotepäälliköille ja koordinaattoreille. Ottakaa itsekin aktiivisesti yhteyttä, jos haluatte vaikuttaa.
"URHOtv Totalin kanavat ovat saatavilla jopa 1,6 miljoonaan kotitalouteen. Tarkista, oletko yksi heistä"
Ei, olen yksi 3,7 miljoonasta, joilla ei ole mahdollisuutta.
Nimim. etäkannattaja, joka melkein näkee jo liigaa.