URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 638 909
  • 11 960

IJR79

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Jos antaa error ilmoituksen, niin pääsette kirjautumaan "rekisteröidy" linkin kautta sisään ja myös katsomaan pelin.. Kokeilkaas.

EDIT: Kun katson lähetystä netistä, kuinka saan tuon harmaan palkin, jossa esim on volyymi säädin, lähetyksen kesto ym sälää pois, kun vaihdan kuvan full screen tilaan? Häiritsee.

Ei muuten onnistu, samaa tuubaa on tarjolla "Rekisteröidy"-linkin kauttakin. Vektoria ohi-indeksoidaan.

Saatanan amatöörit!
 

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pakkohan tuon on sitä merkitä että maablokkaus on otettu pois. Kiitos kun postasit huomiosi tänne! Jess jess, ehkä tästä on mullekin vielä jotakin iloa, jos vaikka näyttävät jonkun muunkin Tapparan pelin vielä kuin tuon jota en missään tapauksessa pääse katsomaan...
eipä toiminut ja sain vastauksen Urpolta että näin asia tosiaan on. Maksavat 5€ takaisin ...jippiii...
 

Gagarin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
eipä toiminut ja sain vastauksen Urpolta että näin asia tosiaan on. Maksavat 5€ takaisin ...jippiii...

Itsekin intouduin ostamaan, ajattelin että ainakin erätauolla näkee vilauksen omasta joukkueesta, ja pitäähän sitä kokeilla, sinänsä toi viisi euroa OLISI sopuhinta toimivasta palvelusta. Mutta ei toimi ei, itse en ole valituksiini vielä vastausta saanut mutta eiköhän raha pidä takaisin maksaa, kun maksuun asti pääsee "kaistatestin" läpäisseenä mutta mitään ei näe.
 

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
näkyy, mut pätkii

Itel näkyy, mut pätkii ihan pirusti. Onko jollain heittää vinkkiä, voisko koneen asetuksissa olla jotain vikaa, kun lataa välillä?
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Onko kellään tietoa, minkä takia Urho ei näyttänyt Jokerit-Ilves matsista lainkaan maaleja? Tämä risoi paria Ilves-kannattajaa meidän porukassa ja Urhon talo uhattiin jopa polttaa.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko kellään tietoa, minkä takia Urho ei näyttänyt Jokerit-Ilves matsista lainkaan maaleja? Tämä risoi paria Ilves-kannattajaa meidän porukassa ja Urhon talo uhattiin jopa polttaa.

Eivät käsittääkseni vain kerkeä/halua/viitsi/whatever näyttää täysillä kierroksilla maaleja kaikista seitsemästä ottelusta. Tänään jäivät Lappeenrannan ja Helsingin maalit näyttämättä.
 

Mogilni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssilla
Itselläni nettilähetys toimi kyllä kuin unelma. Olin jo maksanut aikaisemmin päivällä ja kun tulin takaisin koneelle vartin yli kuusi, oli lähetys käynnistynyt jo itsestään. Ei muuta kuin täydelle ruudulle ja nauttimaan. Mitään näitä ongelmia en havainnut mitä pitkin kautta on puhuttu, ei pätkinyt, ei katkennut lähetys mihinkään erroreihin, eikä ollut mitään muutakaan ongelmaa. Jos jotain nyt väkisin pitäisi rutista niin ehkä kuvanlaatu saisi olla ihan pikkuisen parempi, vitosen arvoinen se on kyllä näinkin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mikä ihmeen Lukko-ja Kalpa-buumi on tällä hetkellä Urholla menossa? Pärjäävät kyllä, mutta voisihan sitä muidenkin pelejä näyttää? Nyt on lähiaikoina ja on tulossa monta joko Lukon tai Kalpan peliä ja viimeksihän oli kummankin peli.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Bluesilta tulossa 4 kotipeliä seuraavan kuukauden aikana. Ei yhtään vieraspeliä.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minua ärsyttää tuo otteluohjelman muuttaminen vähän väliä. Ensiksi tuleva kuukausi ladataan IFK-peleillä ja yhtäkkiä sieltä löytyykin vain pari niistä aiemmin ilmoitetuista otteluista. Ihan hyvä, että URHOlla seurataan sarjataulukkoa ja ollaan valmiita nopeisiin muutoksiin, mutta jotain rajaa.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Minua ärsyttää tuo otteluohjelman muuttaminen vähän väliä. Ensiksi tuleva kuukausi ladataan IFK-peleillä ja yhtäkkiä sieltä löytyykin vain pari niistä aiemmin ilmoitetuista otteluista. Ihan hyvä, että URHOlla seurataan sarjataulukkoa ja ollaan valmiita nopeisiin muutoksiin, mutta jotain rajaa.

Onhan tuota lähetyslistaa muokattu jonkin verran, mutta tulee sieltä silti vielä kolme IFKin peliä+kuukauden ottelu urheilukanavalta joulukuussa.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tänä iltana arvontalaulu taas raikaa - toimiiko Urhon nettilähetys vai ei. Kerran olen aiemmin kokeillut ja se sujui ihan moitteetta, mutta näitä toisenlaisiakin kommentteja on jonkun verran tullut tänne viime päivinä. Ainakin voi jännittää jo ennen ottelun alkua, että näkeekö tänään ylipäätänsä koko matsia.
 

manemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mikä ihmeen Lukko-ja Kalpa-buumi on tällä hetkellä Urholla menossa? Pärjäävät kyllä, mutta voisihan sitä muidenkin pelejä näyttää? Nyt on lähiaikoina ja on tulossa monta joko Lukon tai Kalpan peliä ja viimeksihän oli kummankin peli.

Samaa mieltä. Lukon pelejä vois ainakin karsia kun niissä ei oo mitään jännitettävää ku voittaja on selvillä jo ennenkuin kiekko putoaa jäähän =)
 

Meister

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä ihmeen Lukko-ja Kalpa-buumi on tällä hetkellä Urholla menossa? Pärjäävät kyllä, mutta voisihan sitä muidenkin pelejä näyttää? Nyt on lähiaikoina ja on tulossa monta joko Lukon tai Kalpan peliä ja viimeksihän oli kummankin peli.

Samaa ihmettelin minäkin. Lukolta kolme peliä viikon sisään, huh huh. Joo Lukko pelaa liigan "parasta" kiekkoa, mutta ei silti jaksa kiinnostaa, etenkään kolmena iltana viikossa. Mitä ihmettä lienevät Urholla miettineet? Myös ihan hyvin pärjänneen ja pelanneen HIFK:n viimeisestä näytetystä pelistä on kulunutkin jo kuukauden päivät(HIFK-Kärpät 15.10 seuraava 19.11 Blues- HIFK). Kiva kun tuli tilattua. Tänäänkin olisi voinut ihan hyvin näyttää HPK-JYP-pelin, koska Lukko oli ruudussa jo tiistaina ja on siellä taas viiden päivän kuluttua.

En haluaisi vetää tähän perinteistä tilaaja/katsoja määrä korttia, mutta luulisi pääkaupunkiseudulta löytyvän hieman enemmän (potenttiaalisia) asiakkaita, kuin Rauma/Kuopio akselilta. Lisäksi rohkenen väittää, että HIFK:n ja Jokerien pelit kiinnostavat muidenkin joukkueiden kannattajia keskimääräistä enemmän, jos siis oma suosikki ei pelaa.

Kauden aikana näytetyt ottelut/jengi menevät varmaan suhteellisen tasan, mutta voisivat hiukan miettiä tuota rytmitystä.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Kärpillä on paitsi kahden kuukauden tauko URPOn peleistä, (kiitos kiitos) myöskään Urheilukanavan kuukauden pelejä ei ole näkynyt. Kaksi mahdollisuutta vielä siihen on, Jokerit - Kärpät tammikuun 15. päivä ja Blues - Kärpät maaliskuun 5.

Vaan kun yleensä nämä kuukauden pelit ovat laitettu kuun loppuun, ja seuraava peli on Jokerit - Blues, pidän hyvin todennäköisenä ettei ainuttakaan Kärppien peliä tulla Urheilukanavalta näkemään. Pienen mahdollisuuden toki tarjoaa se, että Kärppien perjantaipelit ovat pääkaupunkiseudulla. (rahakysymys)
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Onhan tuo Lukon ottelusuma nyt aivan tajuton. Ei minkäänalaista järkeä.
Itse kun tykkään käydä baarissa katsomassa ottelut isolta screeniltä, samalla reissulla nauttien myös sen pihvin ja runsaat alkoholituotteet, tulee väkisinkin eteen hetkiä, jolloin matsia vaan ei voi lähteä katsomaan.
Ei mulla ole pistää 3 kertaa viikon sisään +60 euroa turhuuteen ja töissäkin pitäis vielä käydä. Todella turhauttavaa. Kerrankin, kun tulis sitä Lukkoa...
 

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse kun tykkään käydä baarissa katsomassa ottelut isolta screeniltä, samalla reissulla nauttien myös sen pihvin ja runsaat alkoholituotteet, tulee väkisinkin eteen hetkiä, jolloin matsia vaan ei voi lähteä katsomaan.

Minkä takia Lukkoa ei voi katsoa selvin päin? Kyllä minä pystyn Jokereitakin katsomaan ilman viinaa, mikset sinä Lukkoa?
 

Gagarin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onhan tuo Lukon ottelusuma nyt aivan tajuton. Ei minkäänalaista järkeä.
Itse kun tykkään käydä baarissa katsomassa ottelut isolta screeniltä, samalla reissulla nauttien myös sen pihvin ja runsaat alkoholituotteet, tulee väkisinkin eteen hetkiä, jolloin matsia vaan ei voi lähteä katsomaan.
Ei mulla ole pistää 3 kertaa viikon sisään +60 euroa turhuuteen ja töissäkin pitäis vielä käydä. Todella turhauttavaa. Kerrankin, kun tulis sitä Lukkoa...

Tämäkin on sitten nähty. Jonkun seuran kannattaja valittaa että seuran otteluita tulee liikaa telkkarista - eikä käytä argumenttina yleisökatoa paikan päällä.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Minkä takia Lukkoa ei voi katsoa selvin päin? Kyllä minä pystyn Jokereitakin katsomaan ilman viinaa, mikset sinä Lukkoa?

Valitse seuraavista vaihtoehdoista yksi, tai useampi.

-Jääkiekko on parasta pienissä hiprakoissa, sekä jäällä, että katsomossa.
-Yritin myötäelää muiden harmiaan purkavien kanssa, selittäen ummet ja lammet jostain turhapäiväisistä pihveistä ja screeneistä.

Kun olet tehnyt valintasi. Soita numeroon 01080 - 2151 (pvm) arkisin klo 9-12 ja kerro valintasi.

Kyllähän mä tämänkin iltaisen matsin katson koneeltani, ihan selvinpäin, mutta hauskempaa se on porukassa, kun ottelutapahtuma pitää sisällään muutakin, kuin vain pelkän pelin.
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mainitaanpa tässäkin ketjussa, eli jos täällä on Soneran kaapeliasiakkaita, niin Urho (kuten myös joka-ikinen muukin kanava) näkyy ilmaiseksi sunnuntaihin asti. Ilmaiseksi näkee siis ottelut Blues - Lukko ja lauantaina SaiPa - KalPa. Tämän lisäksi Elitserieniä, KHL:ää, Allsvenskania ja NHL:ää muilta kanavilta.
 

posankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Urholla urpoillaan huolella. Ei ole minkäänlaista vastausta kuulunut yli viikko sitten tekemääni reklamaatioon tuosta KalPa–Pelicans-matsista. Onko muita kohtalotovereita tai kenties sellaisia, joille on asian tiimoilta oltu yhteydessä?

Jätetään vielä pieni takaportti, sillä laitoin ko. reklamaation Urpon nettisivujen palautekaavakkeen kautta, tosin kyllähän sekin täyttää jo puuhastelun tunnusmerkit, jos sitä kautta annettuja palautteita ei osata lukea. Nyt lähti ihan "bulkkimailina" uudelleen reklamaatio.


Yhdeksänpäivän ja kahden sähköpostin jälkeen sain hyvitykseksi arvokoodin jolla voi katsoa yhden matsin ilmaiseksi.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Näitä nettipelejä kun yleensä haukutaan, niin täytyy esittää kyllä toisenlaista mielipidettä. Päätin tänään kokeilla tuota netin kautta katsomista ja olin todella positiivisesti yllättynyt: Lähetys ei pätkäissyt kertaakaan ja kuvanlaatukin oli ihan ok. Eikä täällä nyt ole sen kummempaa kuin 2MB Adsl ja vielä WLANin yli. Hyvin toimi ja sattui vielä pelin lopputuloskin miellyttämään.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Olin paikan päällä joten en lähetystä nähnyt. Silti aika sattuma kun liigan sivuilla mainostettiin peliä ja "suurta rankkari-specialia". Sitten pelissä kaksi rankkaria, ei sentään ratkaisu mennyt niihin.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Lisäksi rohkenen väittää, että HIFK:n ja Jokerien pelit kiinnostavat muidenkin joukkueiden kannattajia keskimääräistä enemmän, jos siis oma suosikki ei pelaa.

Väärin väitetty, ei kiinnosta. Ok vakavasti puhuen HIFK kiinnostaa ehkä juuri keskimääräistä enemmän juuri nyt, kun siellä on tämä ihmepoika, mutta Jokerit ei oo kiinnostanut koskaan.

Tietysti ymmärrän näkemyksesi - kyllä minuakin Tappara kiinnostaa tamperelaisena Ilves-kannattajana keskimääräistä enemmän, kun on kuitenkin "rakas vihollinen". Muutoin kiinnostavuus riippuu monesta asiasta, mutta hyvin harvoin sarjan kärkijoukkueiden kohtaaminen herättää isompia fiilareita (eihän ne Ilveksen kanssa samoista sijoista tappele kuitenkaan).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös