URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 642 042
  • 11 960

surfa

Jäsen
Onko tämä kuinka faktaa? Tämähän olisi loistava uutinen. Koska jos tuon urpon takia joudun ottamaan jonkun helvetin ison kanavapaketin niin jätän sitten tilaamatta koko roskan.

Se on taas ihan henkilökohtaisista preferensseistä kiinni. Ite taas en pelkän SM-liigan takia oo valmis maksamaan latiakaan, mutta jos kaupan päälle sais leffoja ja jotain muuta murheilua niin siinä tapauksessa oon valmis kukkaron nyörejä avaamaan.

Esm. Canal+ on ollu omaan käyttöön vallan mainio setti, mutta tiiä sitten kun Liigaa ei enää näy. Voipi olla, että ei oo yhtään maksu TV kanavaa omassa taloudessa ensi talvena.
 

globe10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Soitin äsken Welholle päivittääkseni kanavapakettejani ja kysyin saako Urho TV.n liitettyä Viasattiin ja vastaus oli EI. Kysyin joudunko tilaamaan jo kerran lopettamani Canal+-paketin nähdäkseni sm-liigan ja vastaus oli taas EI. Urho TV ei ainakaan kaapelissa tule mihinkään pakettiin vaan erillisenä kanavana tilattavaksi. Lähiaikoina ilmoittavat kuulemma hinnat ja muut infot.
Huojentava tieto oli kuitenkin tuo että mitään erillistä kanavapakettia ei tarvitse tilata saadakseen Urho-TV:n näkyviin vaan ymmärtääkseni tarvitsee maksaa vain ja ainoastaan Urho-kanavasta.

Näin sen olla pitää, hinta vielä kohtuulliseksi niin tilaus vetämään!
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Onko tämä kuinka faktaa? Tämähän olisi loistava uutinen. Koska jos tuon urpon takia joudun ottamaan jonkun helvetin ison kanavapaketin niin jätän sitten tilaamatta koko roskan.

Kerrassaan mahtava uutinen, jos pitää paikkansa. Katselukortti pari euroa/kk ja SM-Liiga 5 e/kk ois loistava juttu. Ehkä jonkun halvan paketinkin oon valmis tilaamaan, ehkä maikkarin 14,95/kk. Mutta tuskin Canalia pitkästi yli 20 eurolla. Katsellaan edelleen miten tämä lopulta muotoutuu.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Edit: Jos siis jollain on jo C+ total, niin ei tarvitse muutoksia, vaan se Urpo tulee siihen vaan mukaan automaattisesti... Ainakin nainen asiakaspalvelussa näin kertoi. Ja mitään määräaikaista ei minulle tyrkyttänyt, vaan sanoi, että minulla sopimus jatkuu kk kerrallaan määräaikaisen jälkeen...

Esm. Canal+ on ollu omaan käyttöön vallan mainio setti, mutta tiiä sitten kun Liigaa ei enää näy. Voipi olla, että ei oo yhtään maksu TV kanavaa omassa taloudessa ensi talvena.

Riippuu tietysti, että millä vastaanotat signaalia...
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Peliäkään ei ole Urho-TV:ltä vielä nähty, mutta jo nyt tulee korvista koko vitun urhotv-sana. Hommaa on pyöritelty uskomattoman paljon, eikä kukaan tiedä mistään mitään. "Hieno" alku ainakin, jos ei muuta.
 

Pardus

Jäsen
Hommaa on pyöritelty uskomattoman paljon, eikä kukaan tiedä mistään mitään.

Kyllä minun mielestäni Canal Digitalin sivuilla on kanavan jakelusta ihan tarpeeksi helppotajuista informaatiota. UrhoTV tulee kuulumaan ilman lisäkustannuksia vuosia tilaamaani Canal+-kanavapakettiin ja se riittää minulle. Ehkäpä kaapelioperaattoreilla ei vain ole yhtä tehokkaita työntekijöitä kuin Canal Digitalilla, kun ei informaatiota liikene...
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Kyllä minun mielestäni Canal Digitalin sivuilla on kanavan jakelusta ihan tarpeeksi helppotajuista informaatiota. UrhoTV tulee kuulumaan ilman lisäkustannuksia vuosia tilaamaani Canal+-kanavapakettiin ja se riittää minulle. Ehkäpä kaapelioperaattoreilla ei vain ole yhtä tehokkaita työntekijöitä kuin Canal Digitalilla, kun ei informaatiota liikene...
Tai ehkä asioita ei ole vielä kaikkien kaapelioperaattoreiden kanssa sovittu.
Tuskin ryhtyvät mitään tieodottamaan jos ei ole sopimusta vielä tehty ja kaikki kuviot selvillä.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Canalista vielä, joku oli ff:llä kaapannut telkku.comista bannerin, jossa c+ mainostaa tuttujen juttujen lisäksi Veikkaus- ja La liigaa: http://i30.tinypic.com/5vraea.png
Ja nyt La Liga sitten vahvistettiin canalille: http://www.mtv3.fi/urheilu/futis/uutiset.shtml/arkistot/futis/2009/08/936217

Saa nähdä, tuleeko vielä se Veikkausliigakin. Tuokin setti on kuitenkin jo ihan älytön ja jos siihen vielä saisi sen Urhon, niin eihän sitä tarvitsisi paljon talvella telkkarin vierestä liikahtaa.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Antennitalouden Canal+Total kortti aktivoitu. URHOtv näkyy kanavalta 30. Hieno homma, kaikki jatkuu entisellään.

PlusTV tarjoaa myös pakettiinsa 5 euron lisähintaan URHOtv:n, joten jatkossa, kun Canalin sopimus loppuu, niin PlusTV:n tarjous kiinnostaa, kun jättää Canalin kokonaan pois.

Edit: La Ligan tulo Canal+:lle pitää Canal+Total-paketin kiinnostavana itselleni jatkossakin.
 
Viimeksi muokattu:

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Ja nyt La Liga sitten vahvistettiin canalille: http://www.mtv3.fi/urheilu/futis/uutiset.shtml/arkistot/futis/2009/08/936217

Saa nähdä, tuleeko vielä se Veikkausliigakin. Tuokin setti on kuitenkin jo ihan älytön ja jos siihen vielä saisi sen Urhon, niin eihän sitä tarvitsisi paljon talvella telkkarin vierestä liikahtaa.

Niin paitsi että NHL puuttuu. Ja sen saa sitten Viasatilta tai ESPN Americasta (joka taas on L paketissa Welholla). Jotta näkee saman kuin viime kaudella, niin on otettava Canal +, L-paketti ja Urho. Noh, siinä tulee kaupan päälle MAXin myötä päristelyä ja Karjala-hokia ja laliga pelejä enemmän kuin viime kausina... Toivottavasti Welho tyrkkää jonkun veret seisuttavan tarjouksen kehiin.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos oikein tulkitsen Canal Digitalilta (satellittiasiakas olen) tullutta mainoskirjettä, niin kanavapakettini hinta nousee 1,90e/kk. Hinnan nousua perustellaan yleisellä kustannustason nousulla. Sm-liiga ja NHL siis näkyvät. Myös muutamaa lisäkanavaa luvataan mm. ESPN-kanavat ja Motors tähän uuteen hintaan.
 

Teukka Teräs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät Rangers
Mutta eikö tässä nyt kilpailuvirasto pissaa omalle nilkalle ja menettää täysin kasvonsa jos ne ensin vaativat, että Sm-liiga ei saa näkyä Canalilla ja nyt vaikuttaa siltä, että liiga näkyy Canalilta mutta vain UrhoPurho logolla varustettuna. On kyllä niin ihmeellistä touhua ja puuhastelua, että oksat pois!
 

Outsider

Jäsen
Mutta eikö tässä nyt kilpailuvirasto pissaa omalle nilkalle ja menettää täysin kasvonsa jos ne ensin vaativat, että Sm-liiga ei saa näkyä Canalilla ja nyt vaikuttaa siltä, että liiga näkyy Canalilta mutta vain UrhoPurho logolla varustettuna. On kyllä niin ihmeellistä touhua ja puuhastelua, että oksat pois!

Eihän se Canal+:lta näy, vaan Canal Digital on palveluntarjoajana päättänyt sisällyttää sen Canal+ Total pakettiin. Jatkuvasti täällä sekoitetaan nämä kaksi keskenään. Viimeisen lauseen allekirjoitan silti kuitenkin täysin.
 

patapower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät Manchester United
Antennitalouden Canal+Total kortti aktivoitu. URHOtv näkyy kanavalta 30. Hieno homma, kaikki jatkuu entisellään.

Katos perkele, siellä se urhologo näkyypi. Sama Antennitalouden total+ on.
Laskussa en vielä huomannut eroa mutta pitää lukasta se laskun ohessa ollut moniste.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Njoo. Itse tuossa soittelin juuri Canalin asiakaspalveluun koska piti vaihtaa laskutusosoitetta, kun se oli vähän unohtunut. Samalla piti tietysti kysyä tästäkin kovasti puhuttaneesta aiheesta, ja sain ihan mieluisan vastauksen. Elikkä kun minulla on ollut pitkään jo tuo Canal+ Total paketti, niin kyselin että tuleekos sitä liigaa sieltä tulevaisuudessakin, niin asiakaspalvelija kertoili että sieltähän sitä tulee ja hintakin pysyy samana kuten aina ennenkin. Noniin, hyvillä mielin odottamaan kiekkokauden alkua siis.
 

Torpedo 360

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey & Manchester United
Njoo. Itse tuossa soittelin juuri Canalin asiakaspalveluun koska piti vaihtaa laskutusosoitetta, kun se oli vähän unohtunut. Samalla piti tietysti kysyä tästäkin kovasti puhuttaneesta aiheesta, ja sain ihan mieluisan vastauksen. Elikkä kun minulla on ollut pitkään jo tuo Canal+ Total paketti, niin kyselin että tuleekos sitä liigaa sieltä tulevaisuudessakin, niin asiakaspalvelija kertoili että sieltähän sitä tulee ja hintakin pysyy samana kuten aina ennenkin. Noniin, hyvillä mielin odottamaan kiekkokauden alkua siis.

Kaapeli,Antenni vai sateliitti?
 

Supreme

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Tätäkin on saattanut jo joku kysyä mutta en huomannu:

Miten kun minulla on Soneran Surf-paketti kaapelissa. Saako siihen liitettyä Urho-tv:n?

Kaikenkaikkiaan olen ollut ihan tyytyväinen tuohon pakettiin, on pystynyt seuraamaan ESPN Americalta NHL:ää, Eurosportilta kaikenlaista urheilua, MTV3 maxilta formulat, eikä tuo Sm-Liigan puute ole vielä haitannut kun tuon paketin hommasin vasta keväällä. Mutta nyt olis tarvista tuolle Urholle.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
No, suurella todennäkösyydellä kaapelista sitä ei samaan hintaan saa. :)

En ole sata varma, mutta näin tänään ohimennen Turussa Urho-tv:n mainos fiuden, ja olin näkevinäni 9,95€/kk. Tämä siis varmaan kaapelista tilattuna...mutta korostan, että näin ohimennen...
 

Tomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En ole sata varma, mutta näin tänään ohimennen Turussa Urho-tv:n mainos fiuden, ja olin näkevinäni 9,95€/kk.

Heh, malliesimerkki huhujen ja kaupunkilegendojen liikkeellelähdöstä :p
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Heh, malliesimerkki huhujen ja kaupunkilegendojen liikkeellelähdöstä :p

kyllä...mutta minä korrrostin, että kyseessä oli epäily =) olis pitäny tarkemmin kattoo, mut tilanne oli sellainen 0,8 sekuntia kestävä, niin jäi kovin hataraksi...olishan se voinut vaikka ollakin... =P kovin muuten halvalla Viiatti irtoo, jos 9,95/vrk...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös