Piti sitten soitella Canalille, kun oma sopimus raukeaa kuun lopussa ja jollain paketilla pitäis jatkaa. Mahdollisuuksia on sitten hei "muutama"...
Mulla on sateliitti, sekä myös vanha harava-antenni ja kyselin vähän vaihtoehtoja:
Sateliitti,
-halvimmillaan C+ Sport paketti, jossa siis Urpo 26,80
- Varmaan järkevin C+ total, josssa siis kaikki tavallaan ennallaan, mutta ei NHL:ää, elokuvat, Urpo, valioliiga.... 31.90 ( hinta nousee 01.10.09 vanhasta 29eurosta.
Antennilla pääsee halvimmillaan hintaan 29e, jossa on C+ sport 1 &2 ja pari elokuvakanavaa ( first ja hits ) ja sis Urpon...
Lisäksi kanavamääriä voi kasvatella, mutta tuossa muutama esimerkki, että miten sen lätkän saa näkymään halvimmillaan... MTV3:n mukaantulo sotkee aivan pirusti, mutta sateliitin kautta jos haluaa Urpoa ja Maikkarin maksukanavia katsella, niin halvin vaihtoehto muutamaa kanavaa pois karsimalla sen sais hintaan 41,75...
Ja valittajille tiedoksi, että en mainosta, en saa tästä kirjoituksesta senttiäkään, vaan vituttaa, kun ei infoa ole oikein saatavilla. Toivottavasti auttoi jotain.
Edit: Jos siis jollain on jo C+ total, niin ei tarvitse muutoksia, vaan se Urpo tulee siihen vaan mukaan automaattisesti... Ainakin nainen asiakaspalvelussa näin kertoi. Ja mitään määräaikaista ei minulle tyrkyttänyt, vaan sanoi, että minulla sopimus jatkuu kk kerrallaan määräaikaisen jälkeen...