URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 642 779
  • 11 960

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Aika lupaavalta näyttää näin punaisten lasien läpi katsottuna...

Voi siis huoletta katsella, että jatkaako sopimusta, vai odotteleeko parempia aikoja/ tarjouksia...

Ja edittinä siis vielä, että Urpoteeveen ohjelma otettu Analin sivuilta.

Ei näytä yhtään lupaavammalta näiden toistenkaan punaisten lasien läpi katsottunakaan! Olikohan peräti la 24.10 ensimmäinen Ässien peli ruudussa, toki saa jatkoa jo seuraavana lauantaina! :D
 

Linkittämääsi listaa kun katsoo, niin pitää vielä hetki miettiä tuon kanavan hankkimista.

Ei matsin matsia niiltä joukkueilta, joiden pelejä itse viitsisin katsella. Vaikkei Ässien pelejä näytetäkään, niin IFK on joukkue, jonka pelejä on mukava seurata. Samoin suippojen tappiot ovat aina mukavaa seurattavaa. Hymiö.
 

Torpedo 360

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey & Manchester United
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Referee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
TTV

Millä hinnoilla luulette, että saa halvimmalla urhon kaapelitalouteen Tampereella? Ei kiinnosta potkupallo yhtään ja aikaa änärillekkin olisi vain satunnaisesti viikonloppuisin. Voiko todellakin olla, että joutuisin silti ostamaan jonkun 30€ paketin, että näkisin kolme peliä sm-liigaa viikossa? Niin ja olen "kaapelitalous".


Soitin äsken Elisan palveluun ja siellä sanoivat vain, että neuvottelut ovat edelleen kesken heidän osaltaan. Ei uskaltanut luvata yhtään mitään. Ei hintaa eikä pakettia missä se tulee tai onko erilliskanavana. Eikä osannut sanoa, että milloin pystyvät jotain tiedotamaan. Tiedottavat kuulemma heti kun on jotain tiedotettavaa.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Soitin äsken Elisan palveluun ja siellä sanoivat vain, että neuvottelut ovat edelleen kesken heidän osaltaan. Ei uskaltanut luvata yhtään mitään. Ei hintaa eikä pakettia missä se tulee tai onko erilliskanavana. Eikä osannut sanoa, että milloin pystyvät jotain tiedotamaan. Tiedottavat kuulemma heti kun on jotain tiedotettavaa.

Laitoin eilen kyselyä TTV/Elisa. Seuraavasta asiasta (oli siinä muutakin):

C) Onko tietoa UrhoTv näkymisestä, hinnasta ja mitä pitää olla että sen saa lisäkanavana?
D) Onhan tässä vielä melkein kuukausi SM-Liigan alkuun...

Vastaus tuli yllättävän nopeasti tänään siis, sisältö tosin ei yllätä:

Elisa kirjoitti:
Jääkiekon SM-liigan televisiointi siirtyy syksystä 2009 alkaen seuraavaksi neljäksi vuodeksi uudelle URHOtv-kanavalle. Elisa/Tampereen Tietoverkko neuvottelee URHOtv:n jakelusta ja asiakkaille tiedotetaan hyvissä ajoin ennen jääkiekkokauden alkamista mistä Elisan tuotteista SM-liigan tv-lähetykset on saatavissa. Valitettavasti tällä hetkellä meillä ei ole vielä lisätietoa Urho tv:n näkyvyydestä, eikä hinnoista, mutta heti kun neuvottelut päättyvät ilmoitamme päätöksestä myös asiakkaita.
 

Igor33

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tämä uutisointi kun on ollut niin perusteellisen poukkoilevaa koskien tätä ihmekanavaa, niin ei auta kuin vetää omia johtopäätöksiä.

Kun uutisoidaan, että kanavan saa noin 10 eurolla (tiedotettuna itse U-tv:n TJ:n, Ahti Leväahon toimesta), niin kanavahan perhana vie tulisi saada lähelle tuota hintaa ilman kytkyjä. Tästä kymmenen euron uutisoinnista on pääteltävä, että kanava on tilattavissa myös yksistään. Kunnes..

Kun uutisoidaan, että kanavan joutuu hankkimaan osana kanavapakettia, ei jatkokusetukseen ole enää varaa. Tällaisen paskauutisoinnin jatkuessa kanava menettää viimeisetkin uskonrippeensä, jos niitä edes on vielä edes kertynyt. Tosin kanavahan on julistanut alusta alkaen olevansa uljain ja kaunein urheilukanava Suomen valtakunnanverkossa ilman ensiesiintymistään. Hohhoh.

Aion vaikka warettaa koko hemmetin URHOtv:n talouteeni alle kahdella kympillä. Näin olen vakaasti päättänyt. Kun URHOtv on jo kusettanut katteettomilla lupauksillaan tarpeeksi, ei enää kanavan jakelijoilla ole siihen varaa. Nyt niitä päätöksiä ja äkkiä, elokuukun on muutenkin lätkän seuraajien pahin suonenvetokuukausi harjoitusotteluineen, ja ns. asiantuntijoiden veikkaukset -viestiketjuineen.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pakko jakaa Igor33 fiilikset, miten helvetti tämä voi olla näin vaikeaa. Iso keskari Vuorisen vetämälle SM-liigalle ja samanlainen sitten UrhoTV:lle. Näin käy, kun laitetaan amatöörit asialle.

Pitäkää roskanne, mä siirryn Virmasen masinoimaan jonoon seisomaan sateessa ja sitäkin yritän kerran. Jos homma ei pelaa, niin saa Masa ja Jokeritkin pelailla rauhassa ilman yleisön häiriötä.

Ps. Onko täysin mahdotonta, että jokin taho voisi välittää SM-liigan kuvaa jokaisen ihan itse valitsemasta ottelusta. Kuvamatskua jo on, mutta meneekö siinä Vuorisen korruptioloma jos näin tehdään.
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen ketjua lueskellut, mutta yleistä totuutta en tästä löytänyt. Eli onko minulla oikeus purkaa canal+ kanssa tekemäni vuoden sopimus, koska SM-Liiga kanavalta katoaa? Tuohan on sentään ainoa syy miksi tämän turhanpäiväisen kanavapaketin alunperin tilasin. Onneksi vuoden sopimusta jäljellä enää vain jokunen kuukausi, mutta ei viitsisi turhasta maksaa. Taitaa olla tapauskohtaista tuo peruuttaminen, ainakin viestien perusteella?
 

PoNppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
The boys of Bergamo
Itse veikkaan, että purkaminen ei onnistu. Eiköhän Canalilla ole sopimuksessa jokin kohta jossa pitävät oikeudet muutoksiin, eikä niiden takia voida purkaa voimassa olevaa sopimusta (SM-liigahan on hienokseltaan verrattavana tv-sarjaan, jonka päättyminen tuskin vapauttaa sopimuksesta).

Itselläni on samanlaiset tuntemukset kuin muutamalla kirjoittajalla yllä, URHO-tv olisi kyllä mukava saada edullisesti ja ilman mitään helvetin kytkyjä ja saippuasarja kanavapaketteja. URHO-TV:n ilmestyessä bisnekseen, luvattiin kanavan olevan jääkiekon ystäviä varten ja suunniteltu niin, että se tavoittaisi mahd. monta kiekon ystävää? Onko se sitten enää sitä, jos kanavan hankinta velvoittaa tekemään vuoden mittaisia sopimuksia, jostakin sarjapaketista johon saa sitten extra-maksulla URHO:n mukaan. Olen siis kaapelitaloudessa asuva, ja siinä käsityksessä että tarvitsen jonkin Elisan kanavapaketeista pohjaksi (Elisan kaapeliverkko).
 

jani#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
UudestiSyntynyt. ReBorn.
Olen ketjua lueskellut, mutta yleistä totuutta en tästä löytänyt. Eli onko minulla oikeus purkaa canal+ kanssa tekemäni vuoden sopimus, koska SM-Liiga kanavalta katoaa? Tuohan on sentään ainoa syy miksi tämän turhanpäiväisen kanavapaketin alunperin tilasin. Onneksi vuoden sopimusta jäljellä enää vain jokunen kuukausi, mutta ei viitsisi turhasta maksaa. Taitaa olla tapauskohtaista tuo peruuttaminen, ainakin viestien perusteella?

Itsekin keväällä Canal+ sopparia jatkaneena mietin tätä, mutta tulin siihen tulokseen ettei Canalin myyntihenkilö soittaessaan luvannut SM-liigan näkyvän (tosin en tätät edes osannut kysyä). Summa summarum luulisin Canalin haistaneen jo tammikuussa tulevan tappion lähetysoikeuksista ja pyrkineen tekemään asiasta tietämättömien kanssa mahdollisimman paljon määräaikaisia jatkoja,koska määräaikaista sopparia on yleensä pirun vaikee purkaa...
 

J.Petke

Jäsen
Olen ketjua lueskellut, mutta yleistä totuutta en tästä löytänyt. Eli onko minulla oikeus purkaa canal+ kanssa tekemäni vuoden sopimus, koska SM-Liiga kanavalta katoaa? Tuohan on sentään ainoa syy miksi tämän turhanpäiväisen kanavapaketin alunperin tilasin. Onneksi vuoden sopimusta jäljellä enää vain jokunen kuukausi, mutta ei viitsisi turhasta maksaa. Taitaa olla tapauskohtaista tuo peruuttaminen, ainakin viestien perusteella?


Uskoisin, että on. Tuote on kuitenkin oleellisesti muuttunut tuona aikana. Paitsi että nyt näyttää siltä, ettei tuo sm-liiga tule häviämään mihinkään Canalin isosta paketista. En tiedä tuliko viime kaudella ottelut Sportilta vai joltain muulta ns. pääkanavalta ja että onko sinulle pelkkä Sport-paketti vai total tai ylipäätään kaapeli vai antenni.

Niin ja en usko, että purku onnistuu ennen liigan alkua sillä se on ollut jo tiedossa ettei ennen syyskuun puoliväliä tule kiekkoa mistään.
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Uskoisin, että on. Tuote on kuitenkin oleellisesti muuttunut tuona aikana. Paitsi että nyt näyttää siltä, ettei tuo sm-liiga tule häviämään mihinkään Canalin isosta paketista. En tiedä tuliko viime kaudella ottelut Sportilta vai joltain muulta ns. pääkanavalta ja että onko sinulle pelkkä Sport-paketti vai total tai ylipäätään kaapeli vai antenni.

Niin ja en usko, että purku onnistuu ennen liigan alkua sillä se on ollut jo tiedossa ettei ennen syyskuun puoliväliä tule kiekkoa mistään.

Kaapelitaloudessa asun, ja tuo canal+ total löytyy. Sportilta tuli kaikki viime kauden ottelut. Ei siinä periaatteessa mitään, jos tuota sen 2-3 kk. joutuu vielä pitämään, ja jos siihen saa vielä Urhon mukaan (en oikein edes tiedä miten tuo systeemi toimii, pitää lueskella ja tarkistella) niin canal todennäköisesti muutaman tv-sarjan vuoksi pysyy jatkossakin.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Piti sitten soitella Canalille, kun oma sopimus raukeaa kuun lopussa ja jollain paketilla pitäis jatkaa. Mahdollisuuksia on sitten hei "muutama"...

Mulla on sateliitti, sekä myös vanha harava-antenni ja kyselin vähän vaihtoehtoja:

Sateliitti,

-halvimmillaan C+ Sport paketti, jossa siis Urpo 26,80

- Varmaan järkevin C+ total, josssa siis kaikki tavallaan ennallaan, mutta ei NHL:ää, elokuvat, Urpo, valioliiga.... 31.90 ( hinta nousee 01.10.09 vanhasta 29eurosta.

Antennilla pääsee halvimmillaan hintaan 29e, jossa on C+ sport 1 &2 ja pari elokuvakanavaa ( first ja hits ) ja sis Urpon...

Lisäksi kanavamääriä voi kasvatella, mutta tuossa muutama esimerkki, että miten sen lätkän saa näkymään halvimmillaan... MTV3:n mukaantulo sotkee aivan pirusti, mutta sateliitin kautta jos haluaa Urpoa ja Maikkarin maksukanavia katsella, niin halvin vaihtoehto muutamaa kanavaa pois karsimalla sen sais hintaan 41,75...

Ja valittajille tiedoksi, että en mainosta, en saa tästä kirjoituksesta senttiäkään, vaan vituttaa, kun ei infoa ole oikein saatavilla. Toivottavasti auttoi jotain.


Edit: Jos siis jollain on jo C+ total, niin ei tarvitse muutoksia, vaan se Urpo tulee siihen vaan mukaan automaattisesti... Ainakin nainen asiakaspalvelussa näin kertoi. Ja mitään määräaikaista ei minulle tyrkyttänyt, vaan sanoi, että minulla sopimus jatkuu kk kerrallaan määräaikaisen jälkeen...
 
Viimeksi muokattu:

shaminy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestarit'13, Honkey Donkey Honkanen, Ape ja Pena
En lukenut kaikkia viestejä, mutta omaan digitelkkuun on ilmestynyt UrhoTV kanava paikalle 30.
 
Viimeksi muokattu:

posankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
ei näytä kovin tasapuolista olevan tuo televisointi. Laskin pikaisesti montako kertaa kukin joukkue on ekan 23 tv-pelin (jotka tällä hetkellä on julkaistu) aikana esillä.

HPK 5
Jokerit 4
Jyp 4
Kärpät 4
Ilves 4
Blues 4
TPS 4
Kalpa 3
HIFK 3
Tappara 3
Saipa 2
Pelicans 2
Lukko 2
Ässät 2
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
ei näytä kovin tasapuolista olevan tuo televisointi. Laskin pikaisesti montako kertaa kukin joukkue on ekan 23 tv-pelin (jotka tällä hetkellä on julkaistu) aikana esillä.

Ja tuo, ettei tule tasapuolisesti kaikkia, on pelkästään positiivinen uutinen. Kyllä se on oikein, että haetaan mielenkiintoiset kamppailut siitä huolimatta onko se sitten jo kyseisen joukkueen neljäs tai viides peli ja joku on pelannut ruudussa vain kahdesti. Itse ainakin maksan mielelläni siitä enemmän, että Urho näyttää mielenkiintoisia kamppailuita eikä niitä ketään kiinnostamattomia otteluita. Toki kaikkien joukkueiden tulee esiintyä ruudussa kohtuu säännöllisesti, kuten nyt on tehtykin. Ensimmäiset pojot Urholle omalta kohdalta.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Kauhea kalabaliikki tuntuu olevan siitä, että mitä saa ja koska. Itse en ole panikoinut vielä mitenkään. TTV:n alueella on siitä hyvä asia, että puskivat jokunen vuosi sitten "nettikaupan" auki, josta voi tilata kanavat. Viime vuonnahan TTV taisi siirtyä kokonaan Elisan alle hoitoon. Laskut tulevat edelleen TTV:n nimellä kuitenkin.

Joka tapauksessa, kun päätös tulee, niin "nettikaupan" kautta voi tilata kanavat, mitä haluaa ja parhaimmillaan vartissa olen joskus jonkun kanavan saanut näkymään. Ts. hyvällä säkällä voi ostaa sen Urhon 10.9 klo 18 ja ehtii kattomaan pelin kokonaan.

Hitaana hämäläisenä ei ole mitään kiirettä, kyllä noilla kanavapäättäjillä kiire on. Pakkohan niitten on ajoissa saada paketti ulos, että ehtivät mainostamaankin sitä eri medioissa ennen liigan alkua. Kuitenkin parasta myyntiaikaahan elokuu on.

Kaapelin kautta tulee mulla signaali, ja ei ainakaan vielä näy Urhoa. Bonuskanava on meikällä kanavapaikalla 30. Katsotaan mitä tapahtuu, pitää seurata TTV:n sivua.
 

Referee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
TTV

Kauhea kalabaliikki tuntuu olevan siitä, että mitä saa ja koska. Itse en ole panikoinut vielä mitenkään. TTV:n alueella on siitä hyvä asia, että puskivat jokunen vuosi sitten "nettikaupan" auki, josta voi tilata kanavat. Viime vuonnahan TTV taisi siirtyä kokonaan Elisan alle hoitoon. Laskut tulevat edelleen TTV:n nimellä kuitenkin.

Joka tapauksessa, kun päätös tulee, niin "nettikaupan" kautta voi tilata kanavat, mitä haluaa ja parhaimmillaan vartissa olen joskus jonkun kanavan saanut näkymään. Ts. hyvällä säkällä voi ostaa sen Urhon 10.9 klo 18 ja ehtii kattomaan pelin kokonaan.

Hitaana hämäläisenä ei ole mitään kiirettä, kyllä noilla kanavapäättäjillä kiire on. Pakkohan niitten on ajoissa saada paketti ulos, että ehtivät mainostamaankin sitä eri medioissa ennen liigan alkua. Kuitenkin parasta myyntiaikaahan elokuu on.

Kaapelin kautta tulee mulla signaali, ja ei ainakaan vielä näy Urhoa. Bonuskanava on meikällä kanavapaikalla 30. Katsotaan mitä tapahtuu, pitää seurata TTV:n sivua.

Itsekin olen kyseisen palvelun tarjoajan käyttäjä. Mutta olisin kyllä mielelläni halunnut tuon päätöksen jo, koska itseäni kiinnostaa myös Valioliiga, mutta en siitä ole kuitenkaan valmis maksamaan 29€/kk. Mutta kun tuossa on SM-liiga mukana, kuten kaksi vuotta aiemmin, niin olin sen valmis maksamaan.

Nyt ei uskalla tilata tuota Canal+ Total:a (muija vaatii sit nuo leffat+sarjat mukaan), koska ei tiedä saako kaapelissa sitten tuota Urhoa tuohon pakettiin inhimilliseen hintaan. Ja tuo Valioliigahan pyörähti jo käyntiin. Onneksi sentään näki viikonloppuna bonuskanavalta Sport 1 pelit, mutta sekin loppui näkymästä.

Tuosta nettikaupasta, niin nytkin lukee sivuilla, että tarjouksia ei voi tilata nettikaupan kautta, joten ei kovin hyvä se ole. Tosin jos haluat jonkun tietyn paketin etkä tarjouksista välitä, niin tuolta saa suht nopeasti sen auki. Puhelimen kautta vaan varmemmin ja tarjoukset voimaan. Tosin tänäänkin puhelu kesti 28min ja siitä 25 min odotusta.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Onko kukaan Soneran kaapeliasiakas sattumalta soittanut asiakaspalveluun aiheeseen liittyen? Nettisivuilta en ainakaan mitään uutisentynkää löytänyt.

Noh, pitänee tässä jossain vaiheessa kilauttaa ja olla mukamas sulkemassa koko Canal+ -pakettia. Parempi ois löytyä pitkäaikaiselle asiakkaalle tuoltakin hiljalleen jotain pientä bonusta... Ja jos hintaan tulee isompaa korotusta, niin suutun, mutta tilaan silti.
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Soitin äsken Welholle päivittääkseni kanavapakettejani ja kysyin saako Urho TV.n liitettyä Viasattiin ja vastaus oli EI. Kysyin joudunko tilaamaan jo kerran lopettamani Canal+-paketin nähdäkseni sm-liigan ja vastaus oli taas EI. Urho TV ei ainakaan kaapelissa tule mihinkään pakettiin vaan erillisenä kanavana tilattavaksi. Lähiaikoina ilmoittavat kuulemma hinnat ja muut infot.
Huojentava tieto oli kuitenkin tuo että mitään erillistä kanavapakettia ei tarvitse tilata saadakseen Urho-TV:n näkyviin vaan ymmärtääkseni tarvitsee maksaa vain ja ainoastaan Urho-kanavasta.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Huojentava tieto oli kuitenkin tuo että mitään erillistä kanavapakettia ei tarvitse tilata saadakseen Urho-TV:n näkyviin vaan ymmärtääkseni tarvitsee maksaa vain ja ainoastaan Urho-kanavasta.

Onko tämä kuinka faktaa? Tämähän olisi loistava uutinen. Koska jos tuon urpon takia joudun ottamaan jonkun helvetin ison kanavapaketin niin jätän sitten tilaamatta koko roskan.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Soitin äsken Welholle päivittääkseni kanavapakettejani ja kysyin saako Urho TV.n liitettyä Viasattiin ja vastaus oli EI. Kysyin joudunko tilaamaan jo kerran lopettamani Canal+-paketin nähdäkseni sm-liigan ja vastaus oli taas EI. Urho TV ei ainakaan kaapelissa tule mihinkään pakettiin vaan erillisenä kanavana tilattavaksi. Lähiaikoina ilmoittavat kuulemma hinnat ja muut infot.
Huojentava tieto oli kuitenkin tuo että mitään erillistä kanavapakettia ei tarvitse tilata saadakseen Urho-TV:n näkyviin vaan ymmärtääkseni tarvitsee maksaa vain ja ainoastaan Urho-kanavasta.

No mutta tämähän olisi aivan ennenkuulumatonta! Hieno homma kerrassaan, jos näin käy eikä hinta ole mahdoton.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös