Itse liityin, mutta missä vaiheessa sen koodin pitäisi tulla?Nimittäin liittymällä RAY:n etuasiakkaaksi 2.12 mennessä saa kaupan päälle Urho Play-koodin.
Itse liityin, mutta missä vaiheessa sen koodin pitäisi tulla?Nimittäin liittymällä RAY:n etuasiakkaaksi 2.12 mennessä saa kaupan päälle Urho Play-koodin.
Itse liityin, mutta missä vaiheessa sen koodin pitäisi tulla?
UrhoTV pelkää nettilähetysten laittoman jakamisen yleistyvän | Yle Uutiset | yle.fi
Linkki vie YLEn uutiseen.
Ei millään pahalla UrhoTV, mutta olisikohan yksi syy laittoman jakamisen yleistymiseen se, että yksittäisten pelien hinnat ovat pöyristyttävät (suuremmat kuin lippu hallille) ja ottelun katsomisen toimivuus on ollut välillä ihan arpapelien luokkaa.
UrhoTV:n tämänhetkisen imagon turvin en lähtisi mediassa nillittämään yhtään tällaisista asioista. Hommat pelittämään, hinnat järkeviksi ja sitä kautta tuote sellaiseksi että laiton katsominen ei ole enää haluttavaa.
Pitäisikö UrhoTV:n sitten olla joku hyväntekeväisyysjärjestö joka parin euron hinnalla tarjoaa kaikki SM-liigapelit pelkästä rakkaudesta lajiin? Tosin pelkkää tappiotahan Urho on tehnyt tarjotessaan jokaisen ottelun, joten tavallaan hyväntekeväisyydestä voidaan puhua.
Pahoin pelkään että Nelosen aikakaudella ei päästä nauttimaan tällaisesta palvelusta.
Ostin 2 Urhokoodi-sipsipussia, enkä löytänyt kummastakaan koodia. Mitäs nyt?
Jopa 10000 laitonta katselijaa? Mahtaakohan niitä olla edes yhteensä niin paljon?
No joo, pistin pussit halki saksilla, eikä mitään kyllä löytynyt. Voi että, postia sitten menemään...
No joo, pistin pussit halki saksilla, eikä mitään kyllä löytynyt. Voi että, postia sitten menemään...
Minulla ei taas näy DNA:n antennissa Urhon matsi. Pelkkää mustaa. Onko muilla sama ongelma, vai onko mun laitteet sekasin?
Mun mielestä Urho on tarjonnut todella hyvän palvelun ja vieläpä kuluttajalle edulliseen hintaan, kun on osannut hyödyntää sarja- ja kausikortit ja kaikki eri kampanjat. Pahoin pelkään että Nelosen aikakaudella ei päästä nauttimaan tällaisesta palvelusta.
Minä olen aina kanssa löytänyt koodit, mutta ekassa satsissani oli huvittavasti mennyt painatus nurinperin. Eli siis peilin kautta olisi näkynyt normaalisti. Aiheutti livää huvitusta arpoa niitä takaperin olevia kirjaimia ja numeroita.Koodit ovat minulla olleet pussin etusisäseinämässä suunnilleen sanan HERKKU-kohdalla. Koodi on punaisella, välillä tummemmalla, jonka näkee heti pussin avatessa ja välillä vaaleammalla, jota ei näe kuin kunnon valossa. Tarkista nyt vielä kuitenkin kunnon valaistuksessa.
Kausikortti olisi nytkin ihan asiallisen hintainen, jos sillä saisi KAIKKI pelit, suoralla klikkauksella maalien uusinnat vaikka kesken pelin (kun tulee maali näkyviin alakulmaan niin klikkaus ja aukeis toiseen ikkunaan ko. maalin uusinta), pausen, pelin voisi katsoa vaikka alottamalla kolmannessa erässä ja kun peli päättyy niin se olisi heti katsottavissa.~HA!
Isoa kuvaa katsellessa sarjakorteissa ja kausisopimuksissa olisi ollut asiallisia hintoja, jos alkupuolella olisi saanut finaalitkin samalla "Kaikki pelit" -sopimuksella, ja jos näin loppupuolella lähetykset toimisivat moitteettomasti. Kaukana todella hyvästä palvelusta siis.
TV-bisnes on kilpailua ja raakaa touhua, etenkin jos on yksinoikeus. Silloin on kuluttajilla ihan täysi oikeus olla hyvinkin kriittisiä. Joku lähetykseen tai studioon liittyvä juttu, niissä voi maksella oppirahoja, mutta mustaa ruutua ja pätkivää lähetystä ei voi tarjota.
En nyt ota kantaa Urhon laatuun/toimivuuten taikka hinnoitteluun, mutta itse olisin kaivannut vaihtoehdoksi "vieraskausikorttia". Eli siis sellaista pakettia, millä olisi nähnyt oman joukkueen kaikki vierasottelut (poislukien tietenkin nämä mahdolliset Nelosen kuukauden ottelut), mutta ei kotiotteluita.
Ehkäpä Nelonen kehittää tähän jonkin toimivan ratkaisun ensi kaudeksi.
Ei aina tarvitse mennä asteikon päästä päähän. Eli, kuten varmasti järkevästi osaat ajatella, kukaan ei mitään parin euron hintaa tässä pyydellyt. Kuitenkin hintoja on nostettu, oliko nyt 9€ ottelukohtaisesta lipusta 12/15€, vaikka palvelu ei ole parantunut millään muotoa. Tuon entisen hinnan olisin vielä voinut maksaa, nyt joku mielenkiintoinen peli kun maksaa 15€ niin morjens.Pitäisikö UrhoTV:n sitten olla joku hyväntekeväisyysjärjestö joka parin euron hinnalla tarjoaa kaikki SM-liigapelit pelkästä rakkaudesta lajiin? Tosin pelkkää tappiotahan Urho on tehnyt tarjotessaan jokaisen ottelun, joten tavallaan hyväntekeväisyydestä voidaan puhua.
Todella hyvän palvelun? Miten se voi olla todella hyvä palvelu, jos joutuu pyytämään asiakaspalvelun kautta ilmaiskoodeja otteluihin, kun edelliset ovat jääneet pätkimisen ja muiden Urhon päässä olleiden ongelmien takia katsomatta. Ja entäs tuo laatu? Eletään vuotta 2012 ja kuvan laatu on jotain 240p-laatua, eli ihan kauheata kuraa. Jossain vaiheessa palveluun taisi tulla joku "korkea laatu", mistä ei tapahtunut yhtään mitään parantavaa. Jos maksaisin 15€ jostain satunnaisesta ottelusta, todellakin se pitäisi olla vähintään 720p-laadulla. Selostajat ovat myös välillä olleet todella luokattomia ja jos sattuu katsomaan saman joukkueen otteluita, erätauoilla jumpataan vanhoja haastatteluja niin, että vuorosanat oppii ulkoa. Eli uudelleen, miten näillä kriteereillä palvelu on todella hyvä?Mun mielestä Urho on tarjonnut todella hyvän palvelun ja vieläpä kuluttajalle edulliseen hintaan, kun on osannut hyödyntää sarja- ja kausikortit ja kaikki eri kampanjat. Pahoin pelkään että Nelosen aikakaudella ei päästä nauttimaan tällaisesta palvelusta.