Mulla oli tälläistä keskustelua Urpojen kanssa. Miten voi olla että heidän aikana mikään ei toimi.
Hei
Tilasin viiden pelin sarjakortin ja katsoin siitä HPK-Lukko peliä 13.11. Katsominen oli yhtä tuskaa toisen erän viimeiseen viiteen minuuttiin asti. Kuva pätki ja hyppi tilanteesta toiseen…..aika outoa suorassa lähetyksessä. Ystävälläni joka katsoi samaa peliä, oli ihan samanlainen vika. Yhteysnopeus kaapelilla on 8M ja mokkulalla 21M, peliä katsoin kaapelin kautta ja kokeilin myös toista meidän läppäriä ja sama vika.
Olen ostanut 12€:n pelejä ennen ja niissäkin on usein ensimmäinen erä toiminut huonommin kuin kaksi seuraavaa, joten tuskin vika on täällä päässä.
Toivottavasti näin kalliista pelistä tulisin saamaan jotain hyvitystä
Hei,
Pahoittelut, että olet kokenut ongelmia palvelussamme. Lähetyksessä ei kuitenkaan ollut mainitsemiasi ongelmia.Kokemasi ongelma on voinut johtua käyttämäsi internet-yhteyden ongelmista, laitteistostasi tai ohjelmiston ongelmasta.
Jos koet ongelmia palvelumme käytössä kannattaa kokeilla seuraavia ohjeita:
1)sivun uudelleen lataaminen
2) välimuistin tyhjennys ja sivun uudelleen lataaminenTyhjennä selaimen välimuisti ja lataa sivu uudelleen. Ohjeet selaimesi välimuistin (cache) tyhjentämiseen löydät täältä
How do I clear my web browser's cache, cookies, and history? - Knowledge Base
3) Päivitä Flash-plugin:
Adobe - Install a different version of Adobe Flash Player ja tarkista laitteiston vähimmäis määritykset, verkkoyhteyden toimivuus sekä nopeus. Jos käytät langatonta verkkoa testaa toistuuko ongelma kun liität koneen johdolla verkkoon. Muista että emme pysty takaamaan palvelun toimivuutta 3G verkossa / mokkulalla.
4) Kokeile toista selainta ja päivitä selain. Suosittelemme käyttämään seuravia selaimia Internet Explorer 8.0 tai uudempi, Firefox 2.0 tai uudempi, Safari 3.0 tai uudempi
5) Tarkista ettei muita ohjelmia ole käynnissä ja sammuta ohjelmat tarvittaessa.
6) Varmista ettei samassa verkossa ole muita netin käyttäjiä jotka voivat kuormittaa verkkoa.
7) Vaihda lähetyksen resoluutiota videoikkunan valikosta ''Korkealaatuinen / Normaalilaatuinen''.
8) Käynnistä kone ja internetyhteys uudelleen.
Ystävällisin terveisin,
URHOwebtv:n asiakaspalvelu/
No hei
Sammutin koneen, vaihdoin konetta, kokeilin vielä eri selaimia Explorer, firefox ja google Cromea. Talossa ei ollut muita käyttäjiä ja molemmat läppärit uusia, kokeilin vielä pöytäkoneeltakin. Yhteyden laitinkin jo teille ja sen että lähetystä en katsonut mokkulan avulla vaan kaapelilla. Koska ystävälläni oli aivan samanlainen vika ja korjaantui samoihin aikoihin niin minulle on aivan turhaa väittää että vika olisi täällä päässä. Haistatte paskat maksaville asiakkaille ja tuotteenne laatu on mitä sattuu. Kun pelissä on kolme erää ja niistä vain yksi erä on kelvollista katsottavaa, miten selitätte kun peli yhtäkkiä näkyykin hyvin, samoilla asetuksilla, selaimella.