URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 642 089
  • 11 960

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Tiistaina pätki niin vitusti peli että meni puolet pelistä täysin ohi. Laitoin palautetta ja sain 2 ilmaiskoodia. Sipsikoodi siis oli tuossa pelissä käytössä...

Nyt KOITAN katsoa Saipa-JYP -ottelua. Sivut nurin, mikään ei toimi... HAISTAKAA URHO RAATO!

Laitan kyllä tästäkin palautetta, mutta en vaan voi käsittää miten tämä firma ei saa mitään onnistumaan...
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voiko tälläisen asian suhteen ottaa kuluttajavirastoon yhteyttä ja kysyä neuvoa, voiko tuota kausikorttia perua? Urhon pääsivu ei aukea, joten vaikea siinä on päästä peliä katsomaan.

Kai sinne voi ottaa, eriasia saatko rahoja takaisin. Jokatapauksessa noista vaatisin pari VIP-lippua pudotuspeleihin jos koodeja antavat takaisin, tosin hyvähän niiden antaa kun urho ei varmaan edes kautta loppuun toimi..
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
ASIAKASPALAUTE

Tällainen palaute tuli juuri lähetettyä :D toivottavasti saavat vähän liikettä töppösiin.

Hei, ostin teiltä pari viikkoa sitten 10 matsin sarjakortin (kausikorttia en uskaltanut ostaa, koska lähetystenne taso on ollut täyttä paskaa). Toivoin että olisin nähnyt ottelut edes välttävällä kuvanlaadulla. Olin väärässä.

Minulla on 8gb yhteys, mutta joka saatanan matsi minkä olen katsonut on pätkinyt, tökkinyt ja sahannut edestakaisin. Miten teidän systeeminne voi olla näin paska? Tein hölmön virheen luottaessani vielä kerran teidän palveluunne, kun ostin tuon sarjakortin. Matsiakaan en ole nähnyt sillä laadulla mitä sivullanne lupaatte. Millähän mahdatte tämänkin hyvittää? Nytkin olen odottanut jo 20 minuuttia teidän etusivunne avautumista. Matsi jää todennäköisesti katsomatta (kiitos teidän paskan systeeminne).

Kaikki muut sivut toimivat moitteettomasti, joten vika on teidän päässänne. Ei minun yhteydessäni. Häpeän teidän surkean räpellyksenne puolesta. Ei ihme että konkurssi kutsuu jo mahdollisesti tänä vuonna. Teidän koko systeeminne on läpipaska. Terveiset sinne päin
 

chubster

Jäsen
Tällainen palaute tuli juuri lähetettyä :D toivottavasti saavat vähän liikettä töppösiin.

Hei, ostin teiltä pari viikkoa sitten 10 matsin sarjakortin (kausikorttia en uskaltanut ostaa, koska lähetystenne taso on ollut täyttä paskaa). Toivoin että olisin nähnyt ottelut edes välttävällä kuvanlaadulla. Olin väärässä.

Minulla on 8gb yhteys, mutta joka saatanan matsi minkä olen katsonut on pätkinyt, tökkinyt ja sahannut edestakaisin. Miten teidän systeeminne voi olla näin paska? Tein hölmön virheen luottaessani vielä kerran teidän palveluunne, kun ostin tuon sarjakortin. Matsiakaan en ole nähnyt sillä laadulla mitä sivullanne lupaatte. Millähän mahdatte tämänkin hyvittää? Nytkin olen odottanut jo 20 minuuttia teidän etusivunne avautumista. Matsi jää todennäköisesti katsomatta (kiitos teidän paskan systeeminne).

Kaikki muut sivut toimivat moitteettomasti, joten vika on teidän päässänne. Ei minun yhteydessäni. Häpeän teidän surkean räpellyksenne puolesta. Ei ihme että konkurssi kutsuu jo mahdollisesti tänä vuonna. Teidän koko systeeminne on läpipaska. Terveiset sinne päin

Ymmärrän turhautumisesi, mutta itse suosin enemmän ystävällisempää tyyliä palautteessani. Lähinnä siitä syystä, että urhon aspan henkilöitä en koe voivani syyllistää tällaisesta.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itsellä lähti IE:llä äskön etusivu auki, Firefoxilla tuntuu todella sitkeän hitaalta.

Mutta itse lähetyksen laadusta piti monta kertaa tarkistaa oliko se laatu säädetty hyväksi asetuksista...
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Urhotv-paskaa säkissä

Terve vaan kaikille,

minullakin oli ajatus katsella tänään Ilves-Jokerit eli oman suosikkijengin peli. Ajattelin samalla ostaa kausikortin ja maksaa Urholle tuosta.

Olenko ainoa, jolla tuo ei toimi ?

Eikö me nyt perkele saada noita v'tun urpo teeveen harrastajia helvettiin SM-liigasta. Meillä on poikkeuksellisen hieno liiga, taas tänä vuonna täynnä yllätyksiä, kansa puhuu kiekosta, ollaan otsikoissa hyvässä tai huonossam mutta aina lätkästä puhutaan. Liigan "pikkaiset" Saipat ja Pelikaaneja vastaavat otukset syöttävät nitroa rehellisesti suurille ja se vituttaa ja saa taas bensaa koneeseen. SM-liiga on ainoa hyvin toimiva ammattisarja suomessa, mitä tekee Urhotv.

Minä haluan eroon UrhoTv:stä. menkää harrastamaan vaikka pesäpalloa saatanan tunarit. Kun mikään muu ei auta, niin pystytäänkö me vaikuttamaan mukavalla pallilla istuvan Jiipeen rooliin sen verran, että herra käy vakavat keskustellut Urpotv:n kanssa ja kertoo faktat. Urpon faktoja en edes halua kuulla, hyvin te vedätte, jos business on myydä pelejä ja "netti" kaatuu eikä voi myydä. ;)
 

pullopoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse laitoin myös turhautumispäissäni vähän värikkäämmän viestin mutta allekirjoitin sen ystävällisesti kertomalla etten syytä aspaa, tai tahdo hälle pahaa mieltä. Mutta eiköhän ne siellä päässä ole jo tottuneet näihin vähän 'aggressiivisempiin' viesteihin
 

Jokke

Jäsen
Nyt vihdoin ja viimein aukes urhon etusivu. Eka erä kuitenkin melkein lopussa, enkä ehtinyt ennen kaatumista käyttään sarjalippua niin jää kyllä käyttämättä vaikka saisin hyvityksenkin. Ei jaksa kesken pelin enää ruveta katsomaan. Pitäkööt tunkkinsa.

Kysyin sarjalipun maksun palauttamisesta myös urholta, katsotaan mitä vastaavat. Tuskin on mahdollista.

Mun palaute oli myös hieman ystävällisempää kuin tuo muutaman postauksen ylempänä ollut. Toki kyseenalaistin heidän toimintansa ja ammattimaisuutensa, mutta sillai nätisti. :)
 

Ramirez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Menee oikeesti hermot tähän skeidaan. Pyörittää vaan tota palluraa ja näkyy yksi pysähtynyt kuva missä on jotain jääkiekkoilijoita ei muuta. Viime keväänä toimi silleen, että sen perusteella uskalsin ostaa kausikortin. Nyt yhtä hidas kone, yhtä paska netti ja mikään muu ei ole muuttunut paitsi koko kautena en ole päässyt pelejä katsomaan kuin sen ihan ekan (joo sen ostin vielä kertaostoksena).

Voisin ostaa uuden koneen, kenties hankkia paremman netin tai maksaakkin enemmän. Haluan vaan nähdä oman joukkueeni Bluesin pelit en muuta! Mutta en mä tiedä kannattaako tässä alkaa mitään investointeja tekemään jos vika ei ole raudassa tai nettiyhteydessä. Katsomosta formulat kyllä näkyy ongelmitta suorana, mutta siellä on silverlight eikä flashplayer..

Asiakaspalvelussa osasivat vain syyttää Elisan nettiyhteyttä... Joopajoo miksi se katsomo toimii AINA ongelmitta?

Tuolla lisää ongelmasta http://murobbs.plaza.fi/ongelmat/930647-urhotv-nettilahetys-ja-hidas-netti.html
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Voiko tälläisen asian suhteen ottaa kuluttajavirastoon yhteyttä ja kysyä neuvoa, voiko tuota kausikorttia perua? Urhon pääsivu ei aukea, joten vaikea siinä on päästä peliä katsomaan.

Laitoin sinulle yksityisviestin aiheesta. Liian kiire avautua tässä.

Minulle sivut aukesivat Firefoxilla vasta äsken.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Minä pyysin rahan palautusta kahdesta edellisestä ottelusta ystävälliseen sävyyn. Laitoin tilinumeronkin mukaan. Saas nähdä...
 

Hxxx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mental tension
Blues-Kärpät -pelissä ensimmäinen erä näkyi 15 minuuttia hyvin ilman pätkimistä, mutta sitten ruutuun pamahti Could not retrieve data: IO data failure ja ruutu musteni. Loppuerä menikin katsellessa mustaa kuvaa. On se kyllä käsittätöntä, ettei Urholla saada tätä hommaa toimimaan!! Sarjalippukin tuli ostettua, mutta mitäpä silläkään tekee, kun matseja ei näe kunnolla. Tyhmä kai sitä itsekin on, kun laittaa rahaa tuollaiseen puljuun.

Palautetta kai tässä pitää taas alkaa raapustamaan..
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Minkäslainen kuvio tuosta joukkokanteesta tulisi kuluttajavirastoon? Vaatisi tietysti jonkin aktiivisen aloittamaan sen prosessin.. Voisko joku iltapäivälehtikin kiinnostua taas tästä kuinka suomalaisia kusetetaan oikein urakalla.

Vittu laitan tuonne hbo:llekin postia ettei kukaan osta teidän tuotteita kun jakelija on Suomessa urhotv.
 

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
UrhoTV

Tosiaan ei siinä mitään, otin tervetulleena vuosia sitten vastaan yrittäjän, joka halusi tuoda jokaisen pelin kotiimme.

Ekan vuoden saa harjoitella, toisella pitää jo onnistua. Mutta jos kolmaskin kausi on tätä paskaa, niin meneehän siinä uskollisimmankin asiakkaan hermo toden teolla.

Joku voisi tehdä tästä ketjusta tiivistelmän ja lähettää sen SM-liigan johdolle. Jotakin on ensi kaudeksi tapahduttava, jotta lätkän kuluttaminen etänä saadaan edes jollekin tasolle. Kohtuullinenkin taso kun on kaukana nykyisestä. Miten voi olla, että 2012 katsomme tällaista kuraa, kun jopa NHL streamit jenkeistä pyörivät paljon nätimmin?`

Harvinaisen paljon tuulimyllyjen suuntaan puhaltelulta tuntuu muuten tämä valittaminen...

Jupa
 

jimie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Kookoo
Itse katsonut Kalpa-Ässät diaesitystä koko ensi erän.Lähetin palautetta jossa kysyin hyvitystä sarjakorttiin.Viime Ässien pelin katsoin ilmaiseksi veikkaus tvs:tä silloinkin pätki mutta ei näin pahasti.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Miten on mahdollista että tämä saatanan UrpoTV persraiskaa suomalaisia jääkiekonystäviä vuodesta toiseen, eikä kukaan tee asialle mitään!! Ei voi käsittää.
 

motamoro

Jäsen
Sisälle pääsin juuri ennen Niemen 0-1 maalia. Sen jälkeen on toiminut moitteetta. Diashowhun en siis ole kertaakaan vielä tällä kaudella törmännyt. Saisi noita sipsiveijareita tosiaan rajoitella. Huomenna onneksi vain 2 pelin kierros, pitäisi toimia vaikka päivänä onkin perjantai.
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täällä lähti HPK-TPS matsista lähetys pyörimään minuutti ennen ensimmäisen erän loppua ja on tullut jopa ilman pätkimistä. Vähän on kyllä laskusuunnassa ollut Urpån palvelu viime aikoina, kun tämä oli jo kolmas peli peräkkäin, jossa lähetyksessä on ongelmia ja sitä ennen olin ehtinyt katsoa yli 40 peliä peräkkäin ilman ongelmia.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ymmärrän turhautumisesi, mutta itse suosin enemmän ystävällisempää tyyliä palautteessani. Lähinnä siitä syystä, että urhon aspan henkilöitä en koe voivani syyllistää tällaisesta.

Juu, yleensä pistänkin ystävällisempää palautetta. Nyt meni vaan kunnolla hermot ja tuli aika kärmeissään kirjoitettua tuo viesti. Nyt kun puoli tuntia on kulunut olen jo aika lailla leppynyt. Noh, tällä kertaa lähti hieman kipakampi viesti..

Ei se tosiaan asiakaspalvelijoiden vika ole, ettei homma toimi. Toisaalta UrhoTV kyllä tietää että heidän asiakaspalaute-boksi on lähinnä viemäri, jonne asiakkaat purkavat aggressionsa, kun lähetykset pätkii. Joten tuskin yllättyvät hieman kärkkäämmästäkään palautteesta.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joku voisi tehdä tästä ketjusta tiivistelmän ja lähettää sen SM-liigan johdolle. Jotakin on ensi kaudeksi tapahduttava, jotta lätkän kuluttaminen etänä saadaan edes jollekin tasolle. Kohtuullinenkin taso kun on kaukana nykyisestä. Miten voi olla, että 2012 katsomme tällaista kuraa, kun jopa NHL streamit jenkeistä pyörivät paljon nätimmin?`

Jos olen oikein käsittänyt eikös tämä ole Urhon viimeinen kausi? näyttää vain siltä ettei sielä haluta panostaa lähetyksiin enää yhtään vaan otetaan ne viimeisetkin pennit mitä voi mahdollisimman pienillä kustannuksilla. Tosin kohta niitä pennejäkään ei tuu..

Sen sijaan voisivat kyllä myydä jo ne oikeudet tämänkauden osaltakin.. saisi siitä kaupasta varmaan enemmän käteistä kun mahdollisista loppukauden pelien ostamisista kun ei ihmiset halua konkurssikypsään firmaan panostaa mikä ei toimi..
 

Viltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Telkkarista sentään pelin(nyt Pelicans-Tappara)näkee ja kuva pyörii nykimättä. Tosin onko säästöt iskeneet studiomiehitykseenkin, kun sama asiantuntija on sekä studiossa, että selostuskopissa? Ja mainittakoon, että futiksen Veikkausliigapeleissä ei ole ollut asiantuntijaa lainkaan ainakaan kahteen otteluun. Klinga on vetänyt studio-osuuden yksin.

Mulla näkyy UrhoTV Welhon yhdessä paketissa, en kyllä erikseen tästä kanavasta maksaisi. Ottelulähetykset ovat olleet ja olivat jo viime kaudella melkoista skeidaa.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Ymmärrän turhautumisesi, mutta itse suosin enemmän ystävällisempää tyyliä palautteessani. Lähinnä siitä syystä, että urhon aspan henkilöitä en koe voivani syyllistää tällaisesta.

Olem laittanut useasti asiallista palautetta mutta kusipäät sieltä väittivät että missään ei ole vikaa eikä kukaan muu ole valittanut. Tämä kumottiin jo tässäkin threadissa että moni oli saanut samaa viestiä.

Yleensä vika ei ole asiakaspalvelussa tosiaan, mutta tässä tapauksessa sielläkin on kuspäitä hommissa. Valitettavasti näin on sanottava.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös