URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 643 487
  • 11 960

baddinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
iiefkoo
Urhotv on päättänyt sitten nostaa hintojaan uuden vuoden kunniaksi.

Jatkossa hinnat ovat seuraavat:

Liigojen runkosarjan ottelut: 12 € / matsi

Play Offsit ja erikoislähetykset: 15 € / matsi

Esim. Talviklassikko (4.2.2012)

Sarjakortit: 5 matsia 40 € / 10 matsia 70 €


Samalla Urhotv tuo vielä yhden korkealaatuisen striimin palveluunsa joka vaatii vähintään 4mb yhteyden.

Tiedot bongattu Urhotv:n käyttäjilleen lähettämästä tiedotteesta.
 

Lager Lager

Jäsen
Suosikkijoukkue
National Hockey League
UrhoTV:n nettikuva oli muutenkin aivan surkeaa ja nyt nostavat sen siedettävälle tasolle ja 12eur matsi. Heheh. Pitäkää tunkkinne amatöörit!
 

BrxA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Urhotv on päättänyt sitten nostaa hintojaan uuden vuoden kunniaksi.

Jatkossa hinnat ovat seuraavat:

Liigojen runkosarjan ottelut: 12 € / matsi

Play Offsit ja erikoislähetykset: 15 € / matsi


Esim. Talviklassikko (4.2.2012)

Sarjakortit: 5 matsia 40 € / 10 matsia 70 €

No hyi stna!!!!! Jäi meitsiltä katselematta tulevaisuudessa, ennen saatoin katsoa jonkun perjantaimatsin olutta nautiskellessa mutta nyt en kyllä ala enää rosvohintoja maksamaan. On sen verran paskasti urho muutenkin hommat viime aikoina hoitanut. Ainut vaihtoehto olisi ehkä hankkia tuollainen sarjakortti, sitähän nuo varmaanki tällä muutoksella ajavatkin...
 

ajmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Ikävä juttu tämä Urpon nettilähetysten hinnannosto. Alle kymmenkunta matsia on kaudessa tullut tuolta katseltua, mutta nyt kyllä kipukynnys ylittyy. Tuohon hintaan pitäisi saada jo teräväpiirtokuvaa.
 

Gascoigne

Jäsen
Suosikkijoukkue
16.3.2014 Jokerit -> HPK
Minä en maksa sm-liigan runkosarjan 12€ ottelusta.

Ostin maikkarilta katsomosta valioliigakauden hintaan 99€ jota pidän sopivana summana. Siirryn sitten muiden lajien joukkoon jos lätkän seuraamisesta tulee niin kallista että duunarit eivät keskustele siitä kahvipöydässä.
 

KIBE#9#

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No johan pomppas!

Parin kauden aikana n.10 matsia yrittänyt tsiigata raivostumatta ja nyt kehtaavat ahneuksissaan nostaa hintaa 3 eurolla ja lupaavat muka parempaa kuvaa,no huh huh!
Vetäkää se fucking urpo telkkanne vaikka vantaanjokeen,mä en maksa enää centtiäkään!
Hyi helevetti!
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Mikä siinä on niin hankalaa ostaa sarjakortti, tulee edullisemmaksi ja ei tarvitse aina räknätä niitä maksuja. Ei myöskään tarvitse nillittää näistä yksittäisistä otteluhinnoista. Sarjakortti ei vanhene. Itse en mitään yksittäisia ole ostanut kuin aivan alussa, sarjakortti on huomattavasti parempi.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Urhon hinta nousi vuodenvaihteessa kuin diesel-polttoaine. Uskoisin kyllä, että tuo 12e/runkosarjapeli on jo sen verran paljon, että alkaa näkymään katsojamäärissä hyvin nopeasti.
 

Irtolapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Niämise Ville, Gill,Forss ja Pospisil
Miten sanonta meneekään, ahneella on paskanen loppu. Tältäkin palstalta kun tulee Urholle jatkuvasti kuraa toimimattomuudesta ja palvelusta, he kehtaavat nostaa vielä noin järjettömästi hintoja.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Urhon hinta nousi vuodenvaihteessa kuin diesel-polttoaine. Uskoisin kyllä, että tuo 12e/runkosarjapeli on jo sen verran paljon, että alkaa näkymään katsojamäärissä hyvin nopeasti.

Kyllä. Tulee lähdettyä herkemmin hallille.

Älytön summa tuo 12€ epävarmasta tuotteesta.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Heh, ei helvetti noita hintoja. Jää kyllä ostamatta kun miettii sitäkin millaista "laatua" sillä hinnalla saa. Viaplaylla voi katsoa vaikka kaikki NHL-matsit hintaan ~17e/kk ja kuvanlaatu ja lähetyksen taso on aivan eri planeetalta. Toisaalta, niinhän se on eri planeetalta myös NHL ylipäänsä joten siinä mielessä vertailu on ehkä vähän epäreilua.

Sääli sinänsä, kyllähän noita vieraspelejä silti paljon mieluummin katselisi Urholta kuin kuuntelisi radiosta "Lieveilmiötä".
 

Makis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Miten sanonta meneekään, ahneella on paskanen loppu. Tältäkin palstalta kun tulee Urholle jatkuvasti kuraa toimimattomuudesta ja palvelusta, he kehtaavat nostaa vielä noin järjettömästi hintoja.
Tai sitten vanhoilla hinnoilla Urho jäi tappiolle. Hinna nostaminen on luonnollisesti helpompaa kuin tuotteen parantaminen, mutta harvoin se toimii.
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Kyllä. Tulee lähdettyä herkemmin hallille.

Älytön summa tuo 12€ epävarmasta tuotteesta.
Väärästä päästä lähtee Urho nyt liikkeelle. Jos tuote olisi ensin kunnossa, niin hintaa voisikin nostaa. Kertaakaan ei ole lagaamatta pyörinyt urhoplayn striimi vajaassa kymmenessä katsotussa matsissa. Tämän jälkeen ei tule enää edes kokeiltua.
 

Masentaja

Jäsen
Mun järki sanoo, että jos tuote ei myy (tekee tappiota) tiputetaan vähän hintaa, esim tässä tapauksessa pelin hinnaksi 7€, nostetaan laatua ja haetaan kate volyymin kautta. Koska hinnannosto pelkästään sillä, että "laatu paranee" ei ole mikään järkevä syy varsinkaan jos pitää panostaa se 12€ ennenkuin tuotteen pääsee "koeajamaan". Ihan sama ku mä nostaisin firmassa hintoja 30% kuten teki urho, ja sanoisin asiakkaalle vaan että saat vähän parempaa palvelua. Varmasti ostaisi palvelunsa joltakulta muulta. Ensinnäkin, ei pitäisi laatua pystyä nostamaan kun laadun pitäisi aina olla priimaa. Vieläpä näin kalliissa palvelussa joka on tuotannoltaan täyttä sekundaa. Joo, pelin näkee jos näkee mutta kaikki fiilis siitä puuttuu. Monessa hallissa pääsee jo tuolla hinnalla katsomaan itse peliä, siellä on sentään mukana sosiaalinen kontakti vaikkakin aina se lähtemisen takana on. Myös tunnelma on usein parempi kun äänet kuuluu livenä yms. Tosin harvassa paikassa hidastukset on laadukkaita. Ehkä Urho vois miettiä markkinointistrategiaansa uudestaan ja tuotteistusta, ennenkuin karkottaa ne potentiaaliset asiakkaat pois tällätavalla. Veikkaan että seuraavaa SM-Liigan tv-sopparia ei urholle tule. Toivottavasti liigan päättäjät on hereillä ja myy sen sellaiselle palveluntarjoajalle, jolla on oikeasti mielenkiintoa, resursseja jne tarjota laadukas palvelu.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mikä siinä on niin hankalaa ostaa sarjakortti, tulee edullisemmaksi ja ei tarvitse aina räknätä niitä maksuja. Ei myöskään tarvitse nillittää näistä yksittäisistä otteluhinnoista. Sarjakortti ei vanhene. Itse en mitään yksittäisia ole ostanut kuin aivan alussa, sarjakortti on huomattavasti parempi.
Vai vielä sarjakortti? Tulee mieleen Delta-jengi. Ihan sama, onko hinta suhteessa halvempi, jos sillä ei edelleenkään saa kuin paskaa tuutin täydeltä.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Vai vielä sarjakortti? Tulee mieleen Delta-jengi. Ihan sama, onko hinta suhteessa halvempi, jos sillä ei edelleenkään saa kuin paskaa tuutin täydeltä.

No ei mua ole harmittanut niin paljon, kun tiedän ettei se paska ole ollut omalla kohdalla niin kallista kuin näillä, jotka ostavat paskaa kalliimmalla. Ja muutenkin, olen ollut ihan tyytyväinen siihen, että olen yleensäkin saanut katsoa suosikkijoukkueeni matseja. Minulla ei ole ollut kuin jotain ääniongelmia satunnaisesti tämän kauden aikana. Kuvanlaadusta voidaan napista, se ei todellakaan ole hyvä.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mikä siinä on niin hankalaa ostaa sarjakortti, tulee edullisemmaksi ja ei tarvitse aina räknätä niitä maksuja. Ei myöskään tarvitse nillittää näistä yksittäisistä otteluhinnoista. Sarjakortti ei vanhene. Itse en mitään yksittäisia ole ostanut kuin aivan alussa, sarjakortti on huomattavasti parempi.

Itse ostaisin sarjakortin, JOS Urpo vain oikeasti toimisi. Veikkaisin että on todella vaikea saada rahojaan takaisin, jos vastinetta ei sarjakortillakaan saa.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Syksyllä varmaan nostetaan taas hintoja uuden kauden kunniaksi. 15 euroa yks. normimatsi ja 20 e. "erikoispelit". Maalikoosteet muuttuvat maksullisiksi ja yhden maalikoosteen näkee 2 eurolla.

Muistakaa, että Suomessa kaikki on kallista, koska täällä kaikki on parempaa kuin muualla!
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mikä siinä on niin hankalaa ostaa sarjakortti, tulee edullisemmaksi ja ei tarvitse aina räknätä niitä maksuja. Ei myöskään tarvitse nillittää näistä yksittäisistä otteluhinnoista. Sarjakortti ei vanhene. Itse en mitään yksittäisia ole ostanut kuin aivan alussa, sarjakortti on huomattavasti parempi.

Eli meinaat jos menet katsomaan vaikka Saipan(huom vain esimerkki) yksittäistä matsia niin matsin taso on jo entuudestaan paskaa, sitten hintaa nostetaan 3 eurolla ja sanotaan luukulla, että kyllä kausikorttien hinnat pysyy samana ostakaa ne. Miten siinä käy? jotkut ehkä ostaa sen kausikortin, mutta muut jää kotia.. sitten luvutaan kyllä se meidän peli paranee viellä yhdellä pykälällä ym.. paskaa sen kolmen euron eteen..

Itse ainakin haluan katsoa vain yksittäisiä matseja enkä ostaa epävarmalta firmalta kalliita sarjakortteja. Tasoa ja laatua kun ei etukäteen voi tietää ja onko firma kuinka kauan pystyssä. Kanavapaketteja taas ei oikein voi ostaa joten aika paskaa kyllä kaikki vaihtoehdot.
 

lexicon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, THFC

Kyllä se nyt on sillä tavalla, että vain ja ainoastaan kuvanlaadusta saa napista, ei muusta.

Tässä Urho päästelee viimeisiä pihahduksia ja lypsää sen minkä saa ennen väistämätöntä kuolemaa. 12 eurolla pääsee jo paikanpäällekin useimpiin halleihin (olisko Nordis ainoa, johon ei?). Joo, ei ole vieraspeleihin ihan helppoa mutta toisaalta ravintolassakin voi katsoa kaikki matsit, eikä tarvitse itse tuota hintaa pulittaa.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Eikös matsit olleet alunperin vitosen? Eteenpäin on menty :)

Ei onnistuisi autokaupassa sama, että myytäisiin ensin hymyssä suin uusia autoja, jotka ovat täynnä tyyppivikoja tai ominaisuuksia tyyliin huippunopeus 75km/h, ratti tärisee hillittömästi ja koko paska sammuilee. Sitten korjattaisiin pitkin hampain tyypiviat ja nostettaisiin hintaa ööh kevyet 140%. Ei, kuluttajat vaihtaisivat merkkiä ja jobbari istuisi Riihimäellä. Eipä vaan toimi noin tämän yksinoikeusmafian kanssa.
 

Irtolapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Niämise Ville, Gill,Forss ja Pospisil
Joo, ei ole vieraspeleihin ihan helppoa mutta toisaalta ravintolassakin voi katsoa kaikki matsit, eikä tarvitse itse tuota hintaa pulittaa.

Tarvittavat vieraspelit aion seurata hallimme baarissa. Kaksi pitkää olutta maksaa sen 12€. Mielummin laitan Fox Grill and Baarin kuin Urpolle. Kotipelit katsotaan tietenkin livenä paikalla. Hyvästi Urhotv.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Hoho, aikamoista. 12€ runkosarjapelistä. Itte kun menin ostamaan tuon kausikortin oman joukkueeni peleihin, niin mielestäni ihan ok diili (3,33€ per peli). Varsinkin, kun on tyttöystävän uusi läppäri jolla pelit on näkynyt lähes poikkeuksetta hyvin - kuvanlaatua lukuunottamatta, joka on kieltämättä aivan perseestä.

Enemmän nyt vituttaa se, että pleijarihinnasto on 15€/peli, joka on täysin käsittämättömän korkea. Ei mitään järkeä. Onneksi on pari ilmaiskoodia säästössä pleijareita varten, muut voineekin sitten kattoa kuppilassa. Ei ole pienintäkään aikomusta ostaa yksittäistä peliä tai sarjakorttia tuommoista varten.

UrhoTV kyllä ilmoittaa hyvissä ajoin omista kuolinkarkeloistaan. Potkii potkii, kohta tyhjää.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Tulee kyllä pieni kyynel silmään kun katsoi kaverin luona uutenavuotena NHL networkin Suomi vs Tsekki U20 matsin streamiä 42" FullHD telkkarista ja vertasi ihan kuvanlaadun tasoa UrhoTVn streamin "laatuun". Toki UrhoTV on tuonut kaikki HIFKn ottelut ulottuvilleni ja siitä iso kiitos heille. Veikkaisin että jos MTV3lla olisi vielä oikeudet SM-liigan otteluihin näkisimme pari hassua ottelua viikossa höystettynä tottakai hassunhauskoilla oranssi takkisilla miehillä. Mutta kaiken kaikkiaan aikamoista puuhastelua tuo UrhoTVn lähetysten taso. Ohjaaja sekoilee, kuvaajat kadottavat kiekkoa, selostajien taso useimmiten surkea ja nettistreamin taso luokkaa VHS... hyvin te vedätte.

-Tinke-80
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös