Niin, yleisömäärät, sponsorisopimukset yms ovat myös täysin vertailukelpoisia NHL:n ja Sm-liigan välillä.. Eikö vain?
Joskus tuntuu, että tämä lätkäkansa ei ole koskaan mihinkään tyytyväinen. Vaikka kaikki matsit näytettäisiin ilmaiseksi HD -laadulla, jostain löytyisi aina jotain vikaa. "Mutkun NHL sitä ja NHL tätä"
Ymmärrän monet valitukset mutta en ymmärrä NHL:n ja Sm-liigan mediatuotannon vertailua millään tasolla.
Suotta raivoat tuommosta, ei kait se sulta ole pois jos joku tykkää NHL:stä ja siitä, että siellä on palvelu joka toimii. Itse olen kattonut toistakymmentä sm-liigan urpo nettilähetystä kotona/kaverin luona, ja aina on ollut ongelmia Urpon kanssa. Tv lähetys toimii, ja soneran settikin tuntuu toimivan, mutta sais nuo nettihinnat olla halvempia ja toimivampia. Siihen ei sponsori jutut ja yleisömäärät liity millään tavalla. Joko on paska hinta/laatusuhde tai sitten ei.. Kuten monet muutkin sanonut, niin tyhmähän se ei ole joka pyytää..
En paljon menisi leijumaan jollain NHL-paketeilla. Ensinnäkin, elätkö yöllä? Ja kaiken tämän lisäksi: NHL-streameja löytää kymmenittäin joka peli-ilta netistä suht vaivattomasti - ja nykyään myös ihan hyvällä laadulla - ILMAISEKSI. En maksaisi ikinä 15e/kk vain siitä syystä, että saan saman tarjonnan pelkästään paremmalla kuvalla.
Kyllä minä ainakin kehun hyvää tuotetta, eli kai mä sit "leijun". Tosin turhaan niistä on näköjään kehua, kun "Murmelit" tulee sit iniseen joka tapauksessa.. Sit ku kehutaan jotain, niin sit valitetaan taas.. :D
Ja kyllä katsoin viime kaudella semmosen 30-ottelua suorana, muutaman jälkilähetyksenä, kuten sanottu ne voi katsoa uusintana silloin kuin haluaa.. Ja nhl:ssä on aika paljon alku ilta pelejäkin kauden mittaan. Ja kyllä maksan mieluusti 15€/kk, siitä että saatavilla nhl:n kaikki ottelut. Kirjanmerkit, log in, have fun.. Nopeaa ja kätevää, ilman streamien etsimistä. Kun vaan toimisi suomessakin, samanlailla. Miksei noita matseja voi katsoa edes jälkikäteen, jos maksat 9€ bufferoinnista?
Niin enkä mä vertaile liigoja keskenään tässä asiassa, vaan siinä että suomessa saat maksaa vitusti yksittäisestä pelistä ja laadulle ei ole mitään takeita.. ESPN:stä sentään näkee jälkikäteen matsin, JOS on ongelmia eikä rahat mee kankkulan kaivoon.. Urholta saat ehkä uuden katselukerran, jota saa sit jännittää toimiiko lähetys vai ei..