URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 649 539
  • 11 958

Gerbiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hienoo toimintaa, mukava katsella lahjakortilla peliä, eikä edes hermot ole mennyt!!!

no onneksi sentään haukuin pomon töissä....
 
Viimeksi muokattu:

Necrolyte

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Leijonat, Caps
Kertokaas tyhmälle, että oliko tuo yllä heittämäni veikkaus ihan perätön vai onko tämä Veikkaus-TV toiminut aina yhtä heikosti? Mietin vain, että onko nyt jotain oikeita teknisiä ongelmia vai onko homma niin kuin sen kuvittelisi loogisesti olevan, että kun streami tulee toisen sivun kautta, tulee siihen pätkimistä ihan simona?
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Kertokaas tyhmälle, että oliko tuo yllä heittämäni veikkaus ihan perätön vai onko tämä Veikkaus-TV toiminut aina yhtä heikosti?

Minulla on toiminut tänään ihan normaalisti kuten myös niinä muutamina harvoina kertoina, kun olen aikaisemmin Veikkauksen sivuilta jotain katsellut.
 

chris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vittu mitä paskaa taas tää touhu.. soneran hieno ilmainen vieraspeli mitä ei edes nää. VOI JUMALAUTA!
Joo itse maksoin samasta palvelusta 9€ vastaavilla tuloksilla. Kattelin puoli tuntia pyöriviä palloja ennenkuin lähetyksen yksitoikkoisuus alkoi tökkimään. Kuin hiivatin vaikeaa tämä nettsistreamus suomalaisille operaattoreille on, kun sitä ei vuosikausien treenaamisenkaan jälkeen osata? Toiselta puolelta maapalloa saa vedettyä HD-tasoista kuvaa ilman mitään ongelmia.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Tänään toimi Veikkaus-TV hienosti. Edellisessä Jokerit - Tappara pelissä bufferoi kokoajan, mutta sitä edellinen matsi (en muista mikä) pelasi hienosti. Eli siis 2/3 toiminut.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hyvin tuo Veikkauksen streami toimi ainakin tänään, pointsit siitä. Joskin tuntui heittävän aina kirjautumisen ulos vähän väliä, tosin liekö siellä valittavissa joku "pysy kirjautuneena" täppä...(?)
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Hyvin tuo Veikkauksen streami toimi ainakin tänään, pointsit siitä. Joskin tuntui heittävän aina kirjautumisen ulos vähän väliä, tosin liekö siellä valittavissa joku "pysy kirjautuneena" täppä...(?)

Pitäisi pelailla niitä live-vetoja, jotta pysyy kirjautuneena. Tuohon auttaa, kun vähän väliä klikkasi vain pelikuvaa, niin pysyi kirjautuneena.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Soneran koodi tosiaan synnytti vain "bufferoidaan" animaation pyörimisen... Ja samaan aikaan toisaalla... menin URHO Play: n ja käytin (maksamaani) sarjakorttia, ja kas, ottelu pelitti täysin normaalisti (Ilves - Pelicans).

Eli pyyhkeet Soneralle. Osu vähän "ilmaskampania" omaan nilkaan. Vian täyy olla Sonerassa, koska vastaava matsi pyöri ihan moitteetta URHO:lla
 

Winston Wolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Boston Bruins
Vittu mitä paskaa taas tää touhu.. soneran hieno ilmainen vieraspeli mitä ei edes nää. VOI JUMALAUTA!

Niinpä! Sen kerran kun kattois pelin netistä, niin ei. Ilmotelkaa jos saatte näkymään, minä en ainakaan saa
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kaikki toimi hyvin, kunnes vajaa minuutti oli peliä mennyt ja itsestään kirjautui ulos, eikä takaisin päässyt. Tuli myös ilmoitus, että tunnus on lukittu. Seuraavalla yrityksellä pääsi kuitenkin sisään ja nyt toimii. 5 min meni vaan ohi pelistä. Nyt en enää hipaisekaan konetta, niin kauan kuin toimii.
 

henkke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Tällä hetkellä näyttää pirun hyvältä. En ole viitsinyt syksyn jälkeen edes ostaa otteluita kun taso oli niin perkeleen huono.

Kuvan laatu: 9/10 (verrattuna aiempaan pikselimössöön)

Pätkiminen: ei tähän mennessä vielä kertaakaan

Selostus: ei valittamista

Kyseessä siis HIFK - Lukko peli.
 

Naakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Soneran koodilla olis tarkoitus katsella. Nyt tulee 20min täyteen siitä kun siirryin soneran sivuille, vielä en ole kassalle päässyt. Pientä jumia havaittavissa siis. Jos sitä vikan erän ehtis nähdä :)

Jaaha no nyt lähti kulkemaan. Kuva näkyy ja ei mitään ongelmia ainakaan toistaiseksi!!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Veikkauksen ja Soneran kuva on huonolla resolla.. kattooko joku URHO Playtä, jotta onko yhtä suttua, vai kandeisko vaihtaa (menee sarjakorttia, jos vaihtaa ilmaesta)
 

Uusis85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vittu kun vituttaa tuo Urhon touhu. Mulla on kaksimeganen netti, Urho:n pitäis näyttää mulle peliä, mutta ei! Eka erä Ässät - Kärpät-pelistä näkyi ilman katkoja, mutta nyt näen kaks sekkaa peliä ja sit bufferointiua 10 sekkaa.

Urho saa imee mun sykkivää, sopimus loppuu tähän, enkä enää uusi. Kiitti morjens.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Veikkauksen ja Soneran kuva on huonolla resolla.. kattooko joku URHO Playtä, jotta onko yhtä suttua, vai kandeisko vaihtaa (menee sarjakorttia, jos vaihtaa ilmaesta)

Kyllä tuota kun tuolla korkealaatusemmalla resolla katsoo URHO:n kautta, niin 22-tuumasessa näytössä ainakin itselläni näyttää oikein hyvältä - kun katsoo vajaan kolmen metrin päästä. Itse olen ainakin ihan tyytyväinen.
 

Irtolapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Niämise Ville, Gill,Forss ja Pospisil
Ei hyvää päivää tuota ottelun selostajaa Hifk-Lukko ottelussa. Kyllä ymmärrän että on Hifk:n kannattaja mutta noin raikeaa tv selostajana. Kuvan laatu oli hyvä.
 

SjV

Jäsen
SaiPan sivuilta voi näköjään jatkossa katsoa pelit. Tuleeko tämä nyt jokaiselle liigatiimille? http://www.saipa.fi/page.php?id=1 ylälaidassa iso mainos.
Toi mainos näyttää olevan linkki vain sivulle joka on UrhoTV:n, mutta SaiPan sivuston layoutilla. Osta -linkit viittaavat Urhon palvelimelle ja ainoastaa "reseller"-parametrin arvo eroaa, jos vertaa vaikka IltaLehden "myymiin" netti-streameihin.
 

Tibexe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei hyvää päivää tuota ottelun selostajaa Hifk-Lukko ottelussa. Kyllä ymmärrän että on Hifk:n kannattaja mutta noin raikeaa tv selostajana. Kuvan laatu oli hyvä.
Ja minä kun tykkäsin että selostus oli kerrankin näissä nettilähetyksissä edes lähes siedettävällä tasolla. Tottakai, varsinkin loppua kohden, rupesi stadilaisuus kuulumaan enemmän, mutta ihan mukiinmenevä selostus silti.
Itse lähetyskin näkyi kokoajan tökkimättä (ehkäpä ensimmäistä kertaa ever) Soneran sivuilta, Äijänsuon makkarahallista viikonloppuna rohmutulla ilmaiskoodilla. Antoivat vielä lauantain sekoilusta hyvitykseksi uudenkin koodin.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Kyllä tuota kun tuolla korkealaatusemmalla resolla katsoo URHO:n kautta, niin 22-tuumasessa näytössä ainakin itselläni näyttää oikein hyvältä - kun katsoo vajaan kolmen metrin päästä. Itse olen ainakin ihan tyytyväinen.

Urhoon olen itsekkin ollut tyytyväinen, nyt vaan noita Soneran vieraspelikoodeja käyttelin, ja laatu oli kyllä tavallista Urho kuvaa selvästi kehnompi...
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Ostin tammikuussa Urhon 25-matsin sarjakortin katsottuani ensin pari matsia laadun tarkastamiseksi. Nyt siis yhteensä 10 ottelua takana ja vain yhdessä on ollut bufferointiongelmaa joka poistui selaimen uudelleen käynnistyksellä.

Internet Explorerilla homma kaatui jo siihen että tuota sarjakorttia ei edes pystynyt ostamaan. Firefoxilla homma on toiminut asiallisesti. Nettinä on Welho M eli 40Mbit/s kaapeli.

Täältä siis kiitokset Urholle.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Käykö nuo (jossain vaiheessa runkosarjaa ostetut) Urhon sarjakortit muuten vielä playoff-vaiheessakin? Eli kun mulla on vielä kolme sarjakortin peliä jäljellä niin voinko käyttää ne playoff-matsien kattomiseen.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Käykö nuo (jossain vaiheessa runkosarjaa ostetut) Urhon sarjakortit muuten vielä playoff-vaiheessakin? Eli kun mulla on vielä kolme sarjakortin peliä jäljellä niin voinko käyttää ne playoff-matsien kattomiseen.

Ei ole mitään merkitystä, kaikkiin peleihin käy, ainakin vielä toistaiseksi. Mutta, eihän sitä voi ikinä tietää, jos he keksivät ottaa käyttöön jonkun helvetin play off-katselukortin. Siinä vaiheessa kyllä kaivaisivat itselleen todella syvä kuopan...

Itsellä myös toiminut moitteettomasti, lukuunottamatta tuota viime viikon torstain ottelua, jossa 1.erässä ei pystynyt katsomaan korkealaatuisella kuvalla. Että kiitosta lähtee täältäkin toimivuudesta.
 

lexicon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, THFC
Viime kaudellahan runkosarjamatsit maksoivat 5 €/kpl ja hinta nousi playoffeihin 7 euroon (?). Väittäisin kyllä, että tällä kaudella hinnat ovat yhtä edulliset myös playoffeissa ja sarjakortit kyllä toimivat kauden loppuun. Vaikka Urho olisi suunnitellut hinnannostoa aikaisemmin, luulen että nykytilanteessa eivät enää sitä kehtaa toteuttaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös