Kertokaas tyhmälle, että oliko tuo yllä heittämäni veikkaus ihan perätön vai onko tämä Veikkaus-TV toiminut aina yhtä heikosti?
Joo itse maksoin samasta palvelusta 9€ vastaavilla tuloksilla. Kattelin puoli tuntia pyöriviä palloja ennenkuin lähetyksen yksitoikkoisuus alkoi tökkimään. Kuin hiivatin vaikeaa tämä nettsistreamus suomalaisille operaattoreille on, kun sitä ei vuosikausien treenaamisenkaan jälkeen osata? Toiselta puolelta maapalloa saa vedettyä HD-tasoista kuvaa ilman mitään ongelmia.Vittu mitä paskaa taas tää touhu.. soneran hieno ilmainen vieraspeli mitä ei edes nää. VOI JUMALAUTA!
Hyvin tuo Veikkauksen streami toimi ainakin tänään, pointsit siitä. Joskin tuntui heittävän aina kirjautumisen ulos vähän väliä, tosin liekö siellä valittavissa joku "pysy kirjautuneena" täppä...(?)
Vittu mitä paskaa taas tää touhu.. soneran hieno ilmainen vieraspeli mitä ei edes nää. VOI JUMALAUTA!
Veikkauksen ja Soneran kuva on huonolla resolla.. kattooko joku URHO Playtä, jotta onko yhtä suttua, vai kandeisko vaihtaa (menee sarjakorttia, jos vaihtaa ilmaesta)
Toi mainos näyttää olevan linkki vain sivulle joka on UrhoTV:n, mutta SaiPan sivuston layoutilla. Osta -linkit viittaavat Urhon palvelimelle ja ainoastaa "reseller"-parametrin arvo eroaa, jos vertaa vaikka IltaLehden "myymiin" netti-streameihin.SaiPan sivuilta voi näköjään jatkossa katsoa pelit. Tuleeko tämä nyt jokaiselle liigatiimille? http://www.saipa.fi/page.php?id=1 ylälaidassa iso mainos.
Ja minä kun tykkäsin että selostus oli kerrankin näissä nettilähetyksissä edes lähes siedettävällä tasolla. Tottakai, varsinkin loppua kohden, rupesi stadilaisuus kuulumaan enemmän, mutta ihan mukiinmenevä selostus silti.Ei hyvää päivää tuota ottelun selostajaa Hifk-Lukko ottelussa. Kyllä ymmärrän että on Hifk:n kannattaja mutta noin raikeaa tv selostajana. Kuvan laatu oli hyvä.
Kyllä tuota kun tuolla korkealaatusemmalla resolla katsoo URHO:n kautta, niin 22-tuumasessa näytössä ainakin itselläni näyttää oikein hyvältä - kun katsoo vajaan kolmen metrin päästä. Itse olen ainakin ihan tyytyväinen.
Käykö nuo (jossain vaiheessa runkosarjaa ostetut) Urhon sarjakortit muuten vielä playoff-vaiheessakin? Eli kun mulla on vielä kolme sarjakortin peliä jäljellä niin voinko käyttää ne playoff-matsien kattomiseen.