Hei! Yritin juuri ostaa itselleni 25 ottelua kattavaa sarjakorttia Play-palveluunne ja maksoinkin tästä lystistä. Palvelu siis veloitti summan ilosesti, mutta palattuani myyjän palveluun, ei pelitililläni näy merkkiäkään siitä, että olisin juuri ostanut tuotteen. Elin siinä toivossa, että viimekertainen (yritin ostaa kahdesti kertalipun ja sama homma) oli vain huonoa tuuria, mutta näköjään tämä on tapa, jolla palvelunne toimii. Kuulisin mielelläni, mistä nämä ongelmat johtuvat ja miksi näin keskinkertaista palvelua pidetään yllä? Tämä tuottaa asiakkaalle varsinkin viikonloppuisin kamalasti päänvaivaa, kun asiakaspalvelulinja aukeaa 15 minuuttia ennen lähetyksen alkua ja linjat ovat ymmärtäenkin tupaten täynnä, kun muillakin on samoja pulmia. Kun puolen tunnin jonotuksenkaan jälkeen ei pääse läpi, peli jää näkemättä ja kaiken lisäksi jonotus on maksullista, mikä on käsittämätöntä, alkaa kylmähermoisemmankin asiakkaan käpy palaa näin luokattomasta palvelusta.