URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 641 677
  • 11 960
Suosikkijoukkue
Tappara
Urho kusi jälleen silmään. Antennikatsojana olin saanut jo sellaisen käsityksen, että illalla katsotaan Jyp-Kärpät peliä. Nyt Urhon sivuilla ei enää peliä ollakaan näyttämässä. Jos on mahdollista näyttää 3 peliä viikossa antennitalouksiin, niin eikö tällä viikolla olisi voitu televisioida to, pe ja la pelit?
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Täällä näköjään suurimmalla osalla on näkynyt edes jotain. Itse ostin ensin viiden lipun paketin, ja kun ei alkanut mitään koodeja kuulua, ostin hifk - jokerit pelin erikseen. Kuitti tuli saman tien, mutta pelistä en nähnyt vilaustakaan koko iltana. Rahat kyllä kelpasivat.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onkos kukaan jaksanut näistä "maksaa liikaa" ihmisistä selvittää, että vieläkös sinne Urhon sivuille pääsee katsomaan pelejä jos omaa plusTV paketin ja urhon osana sitä.

Kyllä ainakin pitäisi päästä, mutta ei kaikkia otteluita, vaan ainoastaan ne mitkä esitetään kaapelissa/sateliitilla, joita antenniverkossa näytetä. Tosin tällä hetkellä Urhon sivuilla ei pääse syöttämään tuota PlusTV:n asiakasnumeroa, kun tuo "Omat tiedot"-lomake kusee huolella.

Onko kukaan ollut Urhoon yhteydessä tuosta viasta, että omia tietoja ei pääse muokkaamaan heidän sivuillaan? Tai onko joku pystynyt muokkaamaan tietojaan? Mulla ainakin nimi ja sähköpostiosoite ovat okein, mutta muihin kohtiin pukkaa (k)nullia.
 
Soitin tänään Urpon aspaan ja selitin kurjan kohtaloni. Pyysivät lähettämään saamaani maksukuitin sähköpostilla ja selvittävät asian. Antoivat myös yhden syöttökoodin, joten odottavalla kannalla tässä ollaan, josko huomenna pelittäisi.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kyllä ainakin pitäisi päästä, mutta ei kaikkia otteluita, vaan ainoastaan ne mitkä esitetään kaapelissa/sateliitilla, joita antenniverkossa näytetä. Tosin tällä hetkellä Urhon sivuilla ei pääse syöttämään tuota PlusTV:n asiakasnumeroa, kun tuo "Omat tiedot"-lomake kusee huolella.
No eikös tuo juurikin tarkoita, että hintaan oliks se 20 e/kk tms. saa katsoa kaikki pelit? Siis jos talouteen ei saa soneraa vaan esim elisan niin tuollahan voi katsoa sitten enemmän tai vähemmän pikselöityvänä kuitenkin ne kaikki ottelut?!?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Soitin tänään Urpon aspaan ja selitin kurjan kohtaloni. Pyysivät lähettämään saamaani maksukuitin sähköpostilla ja selvittävät asian. Antoivat myös yhden syöttökoodin, joten odottavalla kannalla tässä ollaan, josko huomenna pelittäisi.

Mulle tuli vastaus, että ei tarvita mitään koodia ja pelkkä kirjautuminen UrhoTv webbisivulle riittää katseluun. No eipä riittänyt! Aina vaan piti olla "9e kertamaksu" tai "osta sarjakortti". Seuraavaa kertaa en perkele 9e maksa jossen tuosta saa rahoja takaisin tai uutta katselukertaa!!
 

Crank

Jäsen
Turkkaan ei ole kukaan tottunut, kun ei ole aikoihin selostanut. Tuossa (mp3) Turkan näyte radiosta 15 vuoden takaa. Ikä ja tauko tekee näemmä tehtävänsä.

OHO! Tommoseen vireeseen kun pääsis nytkin, toihan oli aika hienon kuulosta ja nostais tunnelmaa kotikatsomossakin. Eilen tosiaan äänenpainot ei noussu oikeestaan yhtään. Edes maalien aikana.
 
Mulle tuli vastaus, että ei tarvita mitään koodia ja pelkkä kirjautuminen UrhoTv webbisivulle riittää katseluun. No eipä riittänyt! Aina vaan piti olla "9e kertamaksu" tai "osta sarjakortti". Seuraavaa kertaa en perkele 9e maksa jossen tuosta saa rahoja takaisin tai uutta katselukertaa!!

Mä olin ostanut keskiviikkona sen 5-ottelun sarjakortin. Ja pelkkä sisäänkirjautuminenkin oli eilen jo suoritus sinänsä.
 

Baarimikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KHL
Mä olin ostanut keskiviikkona sen 5-ottelun sarjakortin. Ja pelkkä sisäänkirjautuminenkin oli eilen jo suoritus sinänsä.
Samat sävelet olivat täälläkin. Olin jo yhteydessä aamulla aspaan ja ohjeistivat tekemään toisen käyttäjätilin, koska ilmeisesti "vanha" kaksi päivää sitten tehty käyttäjätili on varmaankin hävinnyt kuin tuhka tuuleen (mukaan lukien 5 ottelun katseluoikeus). Sain uudelle tilille 2 hyvityskoodia, mutta keissi jäi selvittelyn alle, koska kirjautuminen alkuperäisillä tunnuksilla on edelleen mahdottomuus.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Noniin nyt tuli Urholta kaksi hyvityskoodia. Huomenna sitten taas testataan miten käy, toivottavasti nyt jo näkisikin jotain!
 

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Urho kusi jälleen silmään. Antennikatsojana olin saanut jo sellaisen käsityksen, että illalla katsotaan Jyp-Kärpät peliä. Nyt Urhon sivuilla ei enää peliä ollakaan näyttämässä. Jos on mahdollista näyttää 3 peliä viikossa antennitalouksiin, niin eikö tällä viikolla olisi voitu televisioida to, pe ja la pelit?

Kyllä Urhon sivut nyt näyttävät kyseisen ottelun tiedoissa, että näkyy myös antenniverkossa. Klo 21 alkava jälkilähetys taas ei näy.

Voihan se taas tunnin päästä olla eri asia. Lopulta sen näkee, kunhan kello lyö 18.30. Kunhan nyt omasta antenniverkosta näkyisi huominen Tappara-KalPa.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Noniin nyt tuli Urholta kaksi hyvityskoodia. Huomenna sitten taas testataan miten käy, toivottavasti nyt jo näkisikin jotain!

Sama täällä. Tosin toisen noista olen jo maksanut, mutta en silloin saanut rahalle vastinetta. Vielä pitäisi mailata maksukuitti tuosta viiden pelin paketista, niin voi senkin jossain vaiheessa hyödyntää.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Meinaan nyt testinä uhrata sen 9€ ja ilmeisesti pitää varautua pahimpaan, rahojahan tuosta lafkasta on vissiin turha odotella takaisin.

onneksi meillä suomessa on aika hyvä kuluttajia suojaava laki ja jos tuote ei ole sitä mitä pitäisi on ko. yritys velvollinen palauttamaan rahansa.
itse ainakin sain viime kevään sähellyksistä rahat takaisin, tosin pari kertaa piti huhuilla perään, lopulta tulivat. Kannattaa säästää kaikki vahvitusviestit mitä sieltä tulee sähköpostiisi.
Säälittävää ettei systeemit toimi sen paremmin vieläkään.
 

jussimy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllä Urhon sivut nyt näyttävät kyseisen ottelun tiedoissa, että näkyy myös antenniverkossa. Klo 21 alkava jälkilähetys taas ei näy.

Voihan se taas tunnin päästä olla eri asia. Lopulta sen näkee, kunhan kello lyö 18.30. Kunhan nyt omasta antenniverkosta näkyisi huominen Tappara-KalPa.
Aikamoista arpomista Urholta, tässähän saa jännittää enempi sen puolesta näkyykö JYP-Kärpät antennista vai ei, kuin itse pelin puolesta. (tulee olemaan JYPin suvereenia näytöstä)
 

mfish

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onnea heille jotka on jo saaneet hyvityskoodeja, vielä useamman kappaleen. Itsellä ei näy, eikä kuulu yhtään mitään. Vois varmaan pistää muistutusta menemään.
 

LaRock

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
OHO! Tommoseen vireeseen kun pääsis nytkin, toihan oli aika hienon kuulosta ja nostais tunnelmaa kotikatsomossakin. Eilen tosiaan äänenpainot ei noussu oikeestaan yhtään. Edes maalien aikana.

Mielestäni taas kehitystä on tapahtanut. Aivan järkyttävää kuunneltavaa tuo pätkä, hyi helvetti!
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Ohoh. Aspaan soittaessani sanoivat, että olisi pitänyt tulla sähköpostia sisältäen kaksi hyvityskoodia. Olin minuutin ennen sitä katsonut spostit, eikä ollut tullut mitään. Hän antoi sitten puhelimitse yhden ylimääräisen koodin sekä hyvityskoodin siitä, että olin maksanut yksittäisen pelin enkä saanut sitä toimimaan.

No, kun nyt myöhemmin katsoin mailit niin olihan sinne tullut sitten ne kaksi ylimääräistä koodia. Että nyt on sitten kolme ylimääräistä... Pitäisiköhän tässä nyt olla huono omatunto? Vai osaakohan ne tehdä niin että tuo puhelimitse annettu koodi ei enää toimi?
 

d00b

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sain tässä itse hyvityskoodin, mutta viestissä mainitaan, että on vain tämän illan otteluihin. Onko tietoa, että onko nuo koodit kierroslukittuja?

Ei sillä, ei tuosta koodista ole mitään hyötyä, kun syystä tahi toisesta en pysty kirjautumaan Urhon sivuille ollenkaan. Onko kenelläkään muulla ongelmia tuon kirjautumisen kanssa?
 

Mommi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Florida Panthers
Täällä näköjään suurimmalla osalla on näkynyt edes jotain. Itse ostin ensin viiden lipun paketin, ja kun ei alkanut mitään koodeja kuulua, ostin hifk - jokerit pelin erikseen. Kuitti tuli saman tien, mutta pelistä en nähnyt vilaustakaan koko iltana. Rahat kyllä kelpasivat.

Itse ostin myös eilen 5 pelin paketin, kuitti tuli s-postiin, mutta misään ei päässyt pelejä katsomaan. Tämän jälkeen ostin yksittäisen Lukko-Ässät pelin, ja samantien löytyi "katso" nappi ja peli alkoi näkymään.

Tänäänkään ei vielä mitään tietoa miten tuon 5 pelin "kausikorttia" pääsen käyttämään.

edit. No nyt kuin tyhjästä ilmestyi Urhon sivuille. "Käytä sarja" painike!! Toivotaan parasta, että toimii.
 

JesterJr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL, ManU
Nyt kun näkyy vklp ilmaiseksi Urho-TV ni pystyykö katsomaan muita pelejä, kuin Jyp-Kärpät? Muut pelit näkyvät kyllä Urho-totalilla, mutta sitä ei itseltä satu löytymään...
 

PES

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO, Kärpät, ManC, R.Nadal, Ronnie O'Sullivan
"kuranlaatu eli kuvanlaatu"

Nyt kun näkyy nelonensportPro ja urho- tv kaapelissa ja ottelut näkyy molemmilla kanavilla niin ero kuvanlaadussa on aika kova sportPron eduksi. Urhon kuvanlaatu huomattavasti sumeampi. Lisäksi myös äänenlaadussa näyttää olevan ongelmia urholla. Joku ihmeen hälyääni haittaa pelinautintoa, mutta minkäs teet.
 

Watson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Arsenal
Nyt kun näkyy nelonensportPro ja urho- tv kaapelissa ja ottelut näkyy molemmilla kanavilla niin ero kuvanlaadussa on aika kova sportPron eduksi.
Kuva ja ääni on kyllä täyttä kuraa, kuvaakohan ne jollakin 80-luvun vhs:llä? Jos tekninen taso on jatkossakin tätä tasoa niin tässä taloudessa sanotaan kyllä soppari irti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös