URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 639 333
  • 11 960

TJ MACKEY

Jäsen
En ymmärrä miten canal + paketin tilaajilla liiga edelleen näkyisi?
Itse soittelin Welholle viime viikon lopulla, kysyäkseni hieman ensi kauden Canal Sport-paketin sisällöstä, kun tuli puoli vuotta määräaikaisuutta täyteen ja mahdollisuus irtisanomiseen. Päädyin pienentämään pakettini Canalin leffapuolelle, mutta kysyin vielä lopuksi, että näkyykö Welhon/Canalin tarjonnassa ensi vuonna Sm-liigaa, ja kertoilivat että neuvottelut ovat kesken ja on mahdollista että Urho Tv tulee Canal Plus paketin yhteyteen, joko omana kanavana, tai sitten lätkä-sisältö sulautuu Canal Sport-pakettiin.

Ja vaikka päivitin pakettini vain filmi-sisältöön, niin ilmeisesti jatkossa siihen saa lisättyä sen lätkä osuuden tai jotakin. Tämä siis Welhon asiakaspalvelusta kuultua.

On tämä silti aivan naurettavan levällään oleva kuvio. Liigan alkuun on reilu kuukausi ja mitään faktaa ei ole vielä pöydällä. Voi vain kuvitella kuinka monta potentiaalista asiakasta joku taho (kuka niitä nyt sitten joskus ehkä lähettääkään) on menettänyt tällä kikkailullaan.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Ihan villinä arvauksena. CanalDigital jakeluoperaattorina (toimii DVB-T ja -S verkoissa) korvaa ottelunajaksi Canal+Sport -kanavan Urho-TV -kanavalla. KTV-operaattorit (Welho, elisa, DNA, etc.) ei tämän suuntaista ratkaisua ole vielä päättäneet, vaan todennäköisesti yrittävät saattaa Urhon jonkinlaiseen kanavapakettiin.

Yllä olevan todennäköisyys on yhtä suuri, kuin sillä että kohta sataa.
Arvaan että jokin tuollainen ratkaisu ei ehkä (Urho TV upotetaan Canal Digitalin välittämään Canal+ Total -pakettiin) onnistuisi. Tuo olisi kyllä päivänselvä rike kilpailuviraston päätöstä vastaan. Mahdollista olisi myydä kortti jolla näkyy vain se aika kun Urho TV heiluu Canal+:n kanavalla. Liekö sitten teknisesti kuinka simppeliä.

Lisäksi tuolla antenniverkossa on myös PLUS TV joka olisi toinen selkeä mahdollinen välittäjä. Periaatteessa voisi kai olla mahdollinen tilanne jossa antenniverkossa Urho TV:n voi ostaa KUMMALTAKIN operaattorilta. Silloin Canal + voisi kai myydä Urhoa omassa kokonaispaketissaan. Kyseessähän ei silloin olisi yksinoikeus liigapeleihin.

Antenniverkon päälle sitten vielä väännöt kaapelioperaattoreiden kanssa...

Kuten SjV:n viestistäkin käy hyvin ilmi niin tuossa koko kuviossa on niin paljon liikkuvia osia, että homma kestää tovin neuvotella. Osapuolia on iso lliuta, pitää sopia paketit, sitten vielä hinnoitella jotenkuten "järkeväst" ja kaupan päälle vielä tulkita tuota Kilpailuviraston päätöstä. Ei todellakaan mikään pikku juttu.

Canal + :lla oli aika paljon selkeämpi tilanne kun oli valmiit jakelukanavat alkaessaan näyttämään S/M-liigaa. Urho TV:llä ei ollut valmiina yhtään mitään! Siis, ei yhtään mitään!

Eiköhän Urho TV julkaise sitten kertarysäyksellä koko jakelukuvion kun saavat palapelinsa valmiiksi. Siihen asti tälläkin palstalla harrastettu spekulaatio jatkuvine Canal + / Canal Digital -sekoiluineen käy lähinnä viihteestä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eli sulla on ollut jo vuoden määräaikainen ja menit sitten tekemään toisen vuoden määräaikaisen perään? Onko siellä säännöt muuttuneet, kun itsellä aiemmin se 1. vuosi oli "pakko" pitää ja sen jälkeen se muuttui normaaliksi, 1kk irtisanomisajalla olevaksi palveluksi.

Ettei olisi nyt pissitty silmään Rokua?

Vaikee sanoo kun en minä tiedä paljonkaan noista asioista.

Otin ekan kerran Canal Plussan kuukauden koeajalle heinäkuussa 2007 R-kioskista ostetulla kortilla, silloin siinä oli mukana ne kaksi elokuvakanavaakin tai mitä nykyään sitten lienevätkin, tuijotin niitä kuukauden verran, mietin sitten liki jonkin aikaa mitä teen kunnes elo-syyskuun vaihteessa 2007 otin pelkän urheilupaketin.

Vuosi takaperin elokuussa sieltä soitettiin ja kysyttiin että haluanko jatkaa sopimustani vuodella? Silloin sitten ihmettelin sille myyjälle, että "jaa, pitääkö sitä erikseen jatkaa, mä luulin sen jatkuvan automaattisesti" jolloin myyjä naurahteli niin kuin vähämielisen kanssa keskusteltaessa naureskellaan, sillai sovittelevasti, että "hih hih, juu pitää jatkaa heh heh" enkä minä sitten sen kummemmin miettinyt asiaa, sanoin vaan että no antaa tulla sitten edelleenkin urheilua tuutin täydeltä.

Ja sama juttu eilen.

Mä maksan nyt tuosta paketista 19 €uroa kuukaudessa. Kysymys kuuluukin että mitä te, joilla on tämä "kuukauden irtisanomisajalla oleva normaali palvelu", esim. JPL, maksatte?

Meinaan että sitten mua on kusetettu jos te saatte sen paljon halvemmalla kuin 19 €urolla. Muuten ei, mä katon kyllä näin kesälläkin aika paljon sieltä urheilua.

Vai oliko sinulla JPL joku muu mielessä, miten mua on kusetettu? Kuten sanoin, mä en noista tiedä oikeastaan mitään.
 

Jewnaberry

Jäsen
Suosikkijoukkue
Marko Jantunen
Itse työskentelen erään valtakunnallisen kaapeli-tv:tä tarjoavan yrityksen leiviskässä eikä tälläkään suunnalla vielä ole halaistua sanaa asiasta mainittu. Ilmeisen auki asiat vielä siis näyttävät olevan. Selvää kuitenkin on se, että jonkunnäköinen sopimus asiasta tullaan tekemään. Se, että onko se kuluttajan näkökulmasta hyvä vai ei (eli joutuuko erillisiä kanavapaketteja/kanavia ostamaan useammankin jos seuraa SM-Liigan lisäksi myös NHL:ää ym) on sitten asia erikseen.

Ei auta kun odotella.
 

JPL

Jäsen
Mä maksan nyt tuosta paketista 19 €uroa kuukaudessa. Kysymys kuuluukin että mitä te, joilla on tämä "kuukauden irtisanomisajalla oleva normaali palvelu", esim. JPL, maksatte?

Meinaan että sitten mua on kusetettu jos te saatte sen paljon halvemmalla kuin 19 €urolla. Muuten ei, mä katon kyllä näin kesälläkin aika paljon sieltä urheilua.

Vai oliko sinulla JPL joku muu mielessä, miten mua on kusetettu? Kuten sanoin, mä en noista tiedä oikeastaan mitään.

En tiedä, miten antenniverkossa homma menee, koska itse olen ollut käytännössä aina kaapelin päässä. Silloin kun Canal itsellä oli, piti se ottaa vuodeksi alkuun jollain hinnalla (olisko ollut tuota parinkympin luokkaa joku vuosi takaperin) ja siihen sai sitten jotain härpäkkeitä mukaan, pari kuukautta ilmatteeksi tms. (Kaapelissa hinta nykyään enemmän, mutta toki kanaviakin on puolet enemmän). Sen jälkeen se muuttui ilman mitään sopimuksia automaattisesti toistaiseksi (1kk irtisanomisaika). Ei sitä tarvinnut uusia, puhumattakaan että olisi tehnyt uuden vuoden määräaikaisen sopparin. Sama hinta meni kuukausittain, sen aikaa kun sitä pidin.

Toivottavasti nyt sait kuitenkin jotain extraa tuohon mukaan. Jos kerta vuodeksi sitoutuu Canaliin (antenni 5 "lisä"kanavaa...), niin pitäisi sieltä saada jotain extraa. Tarjouksena on ollut esim. Digitalin (satelliitin kautta) puolella 24kk määräaikaiselle: 29€/kk ja kaupan päälle 2kk ilmaiseksi + lautanen ja asennus + boksi (HD-boxi lisähintaan). Tuossa paketissa tulee kuitenkin aika monta sellaista kanavaa, mitä ei antenniverkosta saa.

Mielestäni tuo määräaikainen määräaikaisen perään (ilman "palkintoa") kuulostaa puhtaalta vedätykseltä.

--Lisätään vielä että eihän tuo toki vedätystä ole, jos aiot kanavat taas vuoden pitää (tuli Urhoa tai ei) ja olet tyytyväinen tilanteeseen.
 

Algo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En tiedä, miten antenniverkossa homma menee, koska itse olen ollut käytännössä aina kaapelin päässä. Silloin kun Canal itsellä oli, piti se ottaa vuodeksi alkuun jollain hinnalla (olisko ollut tuota parinkympin luokkaa joku vuosi takaperin) ja siihen sai sitten jotain härpäkkeitä mukaan, pari kuukautta ilmatteeksi tms. (Kaapelissa hinta nykyään enemmän, mutta toki kanaviakin on puolet enemmän). Sen jälkeen se muuttui ilman mitään sopimuksia automaattisesti toistaiseksi (1kk irtisanomisaika). Ei sitä tarvinnut uusia, puhumattakaan että olisi tehnyt uuden vuoden määräaikaisen sopparin. Sama hinta meni kuukausittain, sen aikaa kun sitä pidin.

Toivottavasti nyt sait kuitenkin jotain extraa tuohon mukaan. Jos kerta vuodeksi sitoutuu Canaliin (antenni 5 "lisä"kanavaa...), niin pitäisi sieltä saada jotain extraa. Tarjouksena on ollut esim. Digitalin (satelliitin kautta) puolella 24kk määräaikaiselle: 29€/kk ja kaupan päälle 2kk ilmaiseksi + lautanen ja asennus + boksi (HD-boxi lisähintaan). Tuossa paketissa tulee kuitenkin aika monta sellaista kanavaa, mitä ei antenniverkosta saa.

Mielestäni tuo määräaikainen määräaikaisen perään (ilman "palkintoa") kuulostaa puhtaalta vedätykseltä.

--Lisätään vielä että eihän tuo toki vedätystä ole, jos aiot kanavat taas vuoden pitää (tuli Urhoa tai ei) ja olet tyytyväinen tilanteeseen.
Pointtihan rokulla on se, että normihinta on 24e/kk tjsp, mutta kun tilaa vuoden määräaikasen niin saa alennushintaan 19e/kk sen määräaiakisen vuoden. Itse tässä odottelen uutta tarjousta määräaikaseen tai millon vaihtuu normihintaan, jos ei tarjousta tule.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
--Lisätään vielä että eihän tuo toki vedätystä ole, jos aiot kanavat taas vuoden pitää (tuli Urhoa tai ei) ja olet tyytyväinen tilanteeseen.

Ei tuo eilen soitellut myyjä mitään muuta etua luvannut kuin kuukauden ilmaisen katseluajan, mutta kyllähän minä Valioliigan takia olisin joka tapauksessa tuon urheilupaketin ottanut, vaikka Urhoa ei näkyisikään. Nyt varsinkin kun Bundesliiga katosi mun silmieni ulottumattomiin niin Valioliiga kiinnostaa taas enemmän.

Kiinnosti vaan niin kovasti tämä Urho-hössötys, että sen takia tenttasin eilen soittaneelta myyjältä samat asiat kuin reilu pari viikkoa takaperinkin, tästä kun tuntuu olevan jokaisella erilainen mielipide ja käsitys.
 

Jaffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Canal+ ja sm-liiga

Irtisanoin Canal+ antenniverkon sopimukseni kesällä, kun kuulin ettei sm-liigaa enää näytettäisi.

Tällä viikolla soitti Canal+ myyjä ja kyseli olisinko kiinnostunut jatkamaan tilaustani ja selvitteli syitä, miksi olin päättänyt purkaa sopimuksen.

Tämän myyjän mukaan olisi päästy sopuun siitä, että sm-liiga näkyy Canal+:n kautta viimekautiseen tapaan.

En uskaltanut vielä jatkaa sopimusta, vaan pyysin myyjää soittamaan kuukauden päästä uudestaan, jos sillon olisi tarkemmin selvillä millainen tuo kuvio Canalin osalta tulee olemaan.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Irtisanoin Canal+ antenniverkon sopimukseni kesällä, kun kuulin ettei sm-liigaa enää näytettäisi.

Tällä viikolla soitti Canal+ myyjä ja kyseli olisinko kiinnostunut jatkamaan tilaustani ja selvitteli syitä, miksi olin päättänyt purkaa sopimuksen.

Tämän myyjän mukaan olisi päästy sopuun siitä, että sm-liiga näkyy Canal+:n kautta viimekautiseen tapaan.

En uskaltanut vielä jatkaa sopimusta, vaan pyysin myyjää soittamaan kuukauden päästä uudestaan, jos sillon olisi tarkemmin selvillä millainen tuo kuvio Canalin osalta tulee olemaan.

Me tehtiin ihan samoin eli sanottiin Kanaali ylös kesällä. Tänään muijalle soitettiin ja kyseltiin, että miksi lopetettiin. Muija sanoi, että kun ei liigakiekkoa enää tule ja muun ohjelmiston taso on laskenut kuin lehmänhäntä. Myyjä oli ottanut puolikilarit ja väittänyt kivenkovaan, että SM-liiga näkyy heillä.

Mene ja tiedä, mutta ihme touhua, jokatapauksessa!
 

Sape28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Soittelin Welholle ja kysyin että missä SM-liiga näkyy ensi kaudella. Siellä osattiin sanoa jopa niinkin paljon, että toivottavasti asia selviää tämän kuukauden aikana. No, eihän tässä vielä mikään kiire ole...Liiga alkaa vasta kuukauden päästä..Uskomatonta perseilyä!
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Ok, sekava on kyllä soppa ja uskomatonta, että kausi alkaa ensi kuussa eikä kukaan tiedä mistä liigaa voi seurata.

En tiedä sen tarkemmin, mutta jos telkkarista näkyy ni riittää mulle.

Itse työskentelen erään valtakunnallisen kaapeli-tv:tä tarjoavan yrityksen leiviskässä eikä tälläkään suunnalla vielä ole halaistua sanaa asiasta mainittu. Ilmeisen auki asiat vielä siis näyttävät olevan. Selvää kuitenkin on se, että jonkunnäköinen sopimus asiasta tullaan tekemään. Se, että onko se kuluttajan näkökulmasta hyvä vai ei (eli joutuuko erillisiä kanavapaketteja/kanavia ostamaan useammankin jos seuraa SM-Liigan lisäksi myös NHL:ää ym) on sitten asia erikseen.

Ei auta kun odotella.

Herroilla on varmaan ollu kesälomat heinäkuussa. Veikkaan että iskee jumalaton myyntikampanja päälle vielä ennen sarjan alkua. Epäilen myös vakavasti, että jäis keltään huomaamatta.

Soittelin Welholle ja kysyin että missä SM-liiga näkyy ensi kaudella. Siellä osattiin sanoa jopa niinkin paljon, että toivottavasti asia selviää tämän kuukauden aikana. No, eihän tässä vielä mikään kiire ole...Liiga alkaa vasta kuukauden päästä..Uskomatonta perseilyä!

Se on turha pyristellä yhtään, ei auta. Ei oo auttanu tähänkään asti. Kokeiltaisko odotella? Se joko näkyy tai sitten ei näy.

Jos ei näy, piru on irti.

Jos näkyy, montako päivää miettimisaikaa on riittävästi?
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Kymmenen euron luokkaa kuukausihinta ja jakelusopimukset selviävät parin viikon sisällä. Saas nähdä, mutta ei tuo hinta pahalta näytä JOS se nyt on 3 matsia / viikko.

Linkki YLEn uutiseen.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Irtisanoin Canal+ antenniverkon sopimukseni kesällä, kun kuulin ettei sm-liigaa enää näytettäisi.

Tällä viikolla soitti Canal+ myyjä ja kyseli olisinko kiinnostunut jatkamaan tilaustani ja selvitteli syitä, miksi olin päättänyt purkaa sopimuksen.

Tämän myyjän mukaan olisi päästy sopuun siitä, että sm-liiga näkyy Canal+:n kautta viimekautiseen tapaan.

En uskaltanut vielä jatkaa sopimusta, vaan pyysin myyjää soittamaan kuukauden päästä uudestaan, jos sillon olisi tarkemmin selvillä millainen tuo kuvio Canalin osalta tulee olemaan.

Niin minulle sanottiin ANTENNIVERKOSSA näkyvään Canal + pakettiin liittyen että SM-liiga näkyy ensi kaudella 100%.Total pakettiin lisätään joku uusi kanava (URHO, tai miksi sen sitten nimeävätkään) joka lähettää sm-liigaa ja muuna aikana muuta ohjelmaa. Eli siis tarjonta lisäänty viime vuoteen verrattuna yhdellä kanavalla ja hinta pysyy samana.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Kävin tuossa tunti sitten kysymässä ihan ohimennen Stockan alakerran Canal/Viasat/jne-pisteestä, että mitenkäs omalle Canalin kahden kanavan urheilupaketille, josta olen maksanut 19e/kk, tulee tapahtumaan? Tai siis lähinnä näkyvätkö liiga ja NHL vielä tuolla kokoonpanolla ja mihin hintaan. Ystävällinen myyjä kertoili, että ei uskalla sanoa liigan näkyvyydestä vielä yhtään mitään edes tämän aamuisten uutistenkaan jälkeen. Asiasta ei ole kuulemma kantautunut edes mitään sisäpiirin tietoa/arvailuja jälleenmyyjillekään. NHL:n sanoi jatkossakin näkyvän Canalilla. Ota tuosta sitten selvää.
 

huppumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Ottawa, Leeds Utd
Soittelin Welholle ja kysyin että missä SM-liiga näkyy ensi kaudella. Siellä osattiin sanoa jopa niinkin paljon, että toivottavasti asia selviää tämän kuukauden aikana. No, eihän tässä vielä mikään kiire ole...Liiga alkaa vasta kuukauden päästä..Uskomatonta perseilyä!

Taisit soittaa samalle aspan tytölle kuin minä...

Lupasivat kyllä laittaa asiasta sähköpostia asiakkaille ja infoa nettiin, heti kun sopimusasiat on selvillä.

Mutta kyllä mulla lähtee Canali tänään tilaukseen, sillä Valioliiga alkaa ihan just..

Kysyin samalla myös ESPN saatavuutta ja sen saa ainoastaan L-paketin mukana.
Joten taidan kokeilla ESPN360 ja jos se toimii, niin hommata se sit koko kaudeksi.

Mutta on kyllä uskomatonta perseilyä.
 

Keikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kymmenen euron luokkaa kuukausihinta ja jakelusopimukset selviävät parin viikon sisällä. Saas nähdä, mutta ei tuo hinta pahalta näytä JOS se nyt on 3 matsia / viikko.

Linkki YLEn uutiseen.
Tuo olisi kyllä jo liian hyvä setti ollakseen totta. Jos siis saa pelkän SM-liigan 10:llä eurolla kuussa, ei hinta ole paha, oli pelejä sitten kaksi tai kolme. Vielä jos siihen tulee joku makasiiniohjelma, kuten on huhuiltu, niin tarjonta voittaa jo silloin Canalin vastaavan. Pääasia, ettei tarvitse maksaa mistään b-luokan leffoista. Ja tiedän kyllä, että olisi pelkät urheilutkin saanut Canalilta 2€ halvemmalla, mikä oli lähinnä huvittavaa.

NHL ja jalkapallo toivat Canal+:lle lisäarvoa, mutta on tullut huomattua, että NHL:n katsominen jäi vähiin lähetysaikojen takia, eikä uusintojakaan tullut katsottua kuin satunnaisesti. Jotenkin on aina ollut pakkomielle katsoa urheilut suorana. Valioliigaa oli mukava katsella sunnuntaikrapuloissa, mutta kuitenkin tärkeimmät pelit, eli MM/EM-karsinnat näkyi/näkyy myös maksuttomana, joten menetys ei ole paha silläkään osastolla.
 

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Lisätäänpä omatkin tapahtuneet aiheeseen liittyen.

Asumme antennitaloudessa ja irtisanoin Canal+:n päättymään nyt.
Syy: ei näy SM-liigaa enää.
AsPan skloddi kysyi miksi irtari paukahti ja kerroin luonnollisesti syyn (kts. yllä)
Siihen poika vastasi: "ahaa" ja hyväksyi irtarin.
Hyvinpä oli tietoa Liigan jatkumisesta Canalilla kun alistuneena vain totesi tappionsa ilman mitään yritystä...

Omat toiveeni asiaan liittyen:
1. Urhon saa pelkästään, ilman ylimääräistä pakkosyöttöä/rahastusta omaksi ja tuo 10€ on varsin ok hinta kiekosta.
2. se liitetään maikkarin Plus TV:hen.

On meinaan tuo Canalin sarja- ja Leffatarjonta aika kökköä, pokesta puhumattakaan.

Ans kattoo ny
Julli
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
10 euroa kuussa ja varmastikin klassisesti jonkin kanavapaketin yhteydessä, joka maksaa valmiiksi 8-19 euroa. Tai Canalin kylkiäiksiksi, jolloin yhteishinta olisi jo luokkaa 40 euroa. Vai voisimmeko olla niin onnekkaita, että Urho olisikin oma eristäytynyt yksikkönsä?

Canal Sportin tilanne on kieltämättä kälyinen. SM-liiga ja NHL pois, no hieman euro-futista tilalle, mutta mitä tehdä hinnan kanssa, kun tuote heikkenee?

MACK
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sehän tässä on ainoastaan sekavaa että jengi huutaa tänne tietoja sekaisin eikä tiedä itsekään mistä puhuu. Minä tiedän kyllä mikä on welho mutta kaikki varmasti ympäri suomea eivät. Eli siis tässähän puhutaan kahdesta eri tapauksesta kun on Antenni ja Kaapeli. Ehkä vielä kolmantena sateliitti. Näillä kaikilla on erilaisia paketteja ja tarjonta eroaa syksyllä toisistaan. Itse olen saanut tiedon Canal +:lta ja niin kai moni muukin että ANTENNIVERKOSSA tulee URHO TV nykyisen kanavapaketin päälle ns. kaupantekijäisiksi uutena kanavana syksyllä ja hinta pitäisi olla sama kuin nyt. Ei mitään 10 euroa lisää mihinkään!!!
Kaapelissa on näiden puheitten mukaan niin ettei sm-liiga näy pelkässä Canalin paketissa vaan tarvitsee olla joku muu siinä lisäksi että näkee SM-liigaa. Se kai voi vaihdella sitten taas kaapelitarjoajasta riippuen.

Näin olen itse ymmärtänyt ja tällaista tietoa saanut.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Ei NHL:ää, ei SM-Liigaa, ei Dexterin kolmoskautta... Canal+ saa haistaa hanskaa. Riittääkö soitto Welholle Canalin irtisanomiseen?
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Itse olen saanut tiedon Canal +:lta ja niin kai moni muukin että ANTENNIVERKOSSA tulee URHO TV nykyisen kanavapaketin päälle ns. kaupantekijäisiksi uutena kanavana syksyllä ja hinta pitäisi olla sama kuin nyt.
Et ole. Olet saanut tiedon Canal Digitalilta, joka siis on antenni- ja satelliittiverkossa toimiva maksutelevisio-operaattori, et Canal+-kanavia tuottavalta C More Group AB:ltä (joka on nykyään osa Bonnier-konsernia). Ensinmainittu siis jakelee mm. jälkimmäisenä mainitun kanavia, mutta harhaanjohtavan samankaltaisesta nimestä huolimatta ko. lafkoilla ei ole muuten keskenään mitään yhteyttä.

Canal Digital siis paketoi uuden kanavan osaksi Canal+-pakettiaan, mutta muiden maksutelevisiokanavia jakelevien operaattorien (mahdolliset) asiakkaat joutuvat vielä odottelemaan. (Antennitalouksissa Canal Digitalin kanssa kilpaileva Plus TV taisi jossain vaiheessa jo ilmoittaa jostain alustavasta sopimuksesta Urhon jakelun suhteen, mutta eipä vielä ole mihinkään pakettiin ilmestynyt tuota logoa...)
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Aikaisemmin kesällä ja keväälläkin oletin, että tämä liigan näkyminen olisi paljon yksinkertaisempi juttu järjestää ja tiedottaa asian olevan niin ja niin ja maksaa sen ja sen verran.
Nyt kun huudellaan mitä sattuu ja lätkitään kaapeleita, antenneja, sateellitteja sekä eri paketteja ja Canaliakin mukaan vielä samaan syssyyn niin suuri yleisö on todella hämillään, niin kuin minäkin olen. Ehkä olen vain perusdorka, joka ei ole ottanut asioista selvää, mutta sanon, että Canalin juttu toimi todella hyvin viime kaudella ja voi vittu kun sitä näkisi vielä tulevallakin kaudella Jalon selostaessa ja olkoot se Kortelainen siellä sitten jupisemassa, ei se enää haittaa.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mulle canalin asiakaspalvelusta sanottiin että 90% varmuudella tulee sm-liiga näkymään vielä, kyseessä siis antennitalous :) änäri taas ei tuu jatkumaan sanoi..täytyy nyt ootella ja räikkösen sanoin "katotaan mitä tapahtuu"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös