Kumpaakaan ei tule säännöllisesti seurattua, mutta kyllä Urheiluruutu on parempi. Etenkin lauantain puolituntinen on mukavaa settiä jalkapalloineen ja kumppaneineen. Kuten täälläkin on jo mainittu, on Urheiluruutu myös monipuolisempi ja perinteisempi. Ainoat asiat mitkä Tulosruudulla ovat parempia, ovat formulatarjonta ja lähetysajankohta.
Tulosruudusta vielä, että aika naurettavaksi touhu menee siellä ajoittain. Yksi legendaarinen lähetys tuli eilen. Ensin Mika Saukkonen virnistelee ruudussa ja senat menevät sakaisin melkein jokaisessa spiikissä. Suuren osan lähetysajasta vie Silmäpussikoala Jari Sportza Sporttilan katsokaa-missä-mä-oon -juttupätkä, jossa mies leijuu luottomiehensä Tommi Evilän pronssilla. Mukaan saatiin vielä Seppo Rädyn kommentit ja pepsodent-hymy. Seuraavaksi oli vuorossa jääkiekkouutisia, ja ruutuun saatiinkin mukavasti pieniä pätkiä NHL:n 2004 Stanley Cup finaalista ja jostain Jokerit-Ässät ottelusta, samalla kun Kale antoi jotain elämää suurempia kommentteja. Taisi sieltä joku formulauutinenkin vielä tulla.
"Meillä on nyt suora puhelinyhteys toimittajaamme Jari Porttilaan. Sportza, mikä siellä on tilanne?"
"Satun tietämään, että olen täällä..."
Hauskaa.