Eiköhän ole selvää, että Veerpalu ja Botvinov ovat douppaajia, meidän Mika vetelee sen sijaan kaurapuurolla ja suotreenillä.
Hei hei, nyt saatana.Saadaanko ruutuun vielä Laura Ruoholan perse vuodelta 1999?
Ai niin, ei mahdu ohjelmaan.
Ensi vuonnahan se Kollenilla väliaikalähtönä käydään. Toivottavasti.On kyllä täyttä vittuilua nykyään, kun välillä 50km yhteislähtönä.
Laura oli aikaansa edellä.Saadaanko ruutuun vielä Laura Ruoholan perse vuodelta 1999?
Ai niin, ei mahdu ohjelmaan.
Ei taideta 2001 kisoista nähdä kohokohtia?
Ei taideta 2001 kisoista nähdä kohokohtia?
Lahden kärykisoista en vieläkään ymmärrä, miten Kaisa Varis saattoi selvitä puhtain paperein.
Hetken päästä tulee Mannisen kultahetki Sapporon MM-kisoista. Jotenkin symppasin Hannu Mannista ja olin jopa pahoillani kaikista vittuiluista, kun ihmiset ilkkuivat pään kestävyydestä ja ikuisesta arvokisojen epäonnistujasta. Sapporon sprintissä kaikki natsasi sitten kohdalleen hurjassa loppukiritaistossa.
Enemmän mua hämmentää, miten Kuitunen saatiin poltettua. Voitti takaa-ajon kullan, jonka jälkeen Isometsä kärysi. Isometsän käryn jälkeen vasta Kuitunen kärähti.Lahden kärykisoista en vieläkään ymmärrä, miten Kaisa Varis saattoi selvitä puhtain paperein.
Hannu oli myös ihan kelpo hyppääjä, sen moni unohtaa.Manninen oli herkkä poika. Hieno mies kertakaikkiaan.
Enemmän mua hämmentää, miten Kuitunen saatiin poltettua. Voitti takaa-ajon kullan, jonka jälkeen Isometsä kärysi. Isometsän käryn jälkeen vasta Kuitunen kärähti.
Joo, muistoja on. Myllylän hiihdettyä yhden kullan noissa kisoissa menin sen jälkeen treffeille ja punaisessa Lada 1200S:ssäni harrastamaan haureutta silloin 16-vuotiaan neidon kanssa.Menee vähän itsensä toistaiseksi, mutta ei voi mitään. Noi Ramsaun 1999 kisat on henkilökohtaisesti yksi tärkeimmistä urheilumuistoista mitä on.