Täytyy perehtyä mitä tänään on tarjolla. Eilen ainakin "huudeltiin" jotain Iivosta ja Lahdesta... Itse toivoin Kuitusen takaa-ajo hiihtoa vuodelta 2001. Olin ladun varressa katsomassa varmaan joku vajaa kilsa ennen maalia ja venäläiset oli Virpin edellä ja luulin että peli oli pelattu. Mutta kuitenkin voitto tuli... Olisi ollut kiva nähdä jos olisi ollut jotain kuvamateriaalia ratkaisuhetkistä.
Minä tuon mukavan kirjan luin. Oli välillä vähän raskasta tilitystä. Esim. juuri ko. Liberecin hiihtoa ennen Kuitunen oli koskettanut Aikkua olkapäille ja sanonut jotain että hyvin menee. Aikusta tämä oli hyvin väärin koska kyllä Virpi tiesi että ennen lähtöä hän (Aikku) tykkää keskittyä itsekseen. Aikku oli tästä joskus Kuituselle sanonut. Virpi oli kuitannut asian että mitä sinä sitä enää jauhat, sinä voitit sen kisan. Tämä näin ulkomuistista, Aikun muistelmia en omista.Varmaankin Aikku kirjoittaa vielä elämäkerran jossa jakelee kiitosta kilpakumppaneilleen ja kaikille muille ihmisille joiden kanssa oli yhteistyössä kilpauransa aikana.