Herääkin kysymys, että jos Urheilukanava saa vasta maanantaina tietää ottelut, niin tiedetäänkö otteluiden alkamisajatkin vasta edellisenä maanantaina, vähän hassulta kuulostaa?
Viestin lähetti steepler
Espaniassa niinkuin Italiassakin lopullinen otteluohjelma jossa määritellään otteluiden ajankohdat tehdään aika myöhään, Italiassa kyllä hieman aikaisemmin kuin viikkoa ennen tätä Espanian otteluohjelmaa en ole niinkään paljon seurannut kun otteluja ei tv:stä ole tullut mutta ilmeisesti se on noin viikoa ennen. Siinä eilisen pelin lopussa tuo otteluohjelma julkistettiin josta jo pystyi päättelemään mikä peli näytetään, joten ei sitä urheilukanavan ilmoitusta tarvi välttämättä odotella kunhan saa vaan otteluohjelman käsiinsä. Sitä en sitten tiedä että miksi Espniassa ja Italiassa halutaan pantata näitä otteluohjelmia niin kauan, luulisi että nimenomaan televisioinin kannalta olisi hyödyllistä tietää otteluohjelma aikaisemmin.
Viestin lähetti steepler
Espaniassa niinkuin Italiassakin lopullinen otteluohjelma jossa määritellään otteluiden ajankohdat tehdään aika myöhään, Italiassa kyllä hieman aikaisemmin kuin viikkoa ennen tätä Espanian otteluohjelmaa en ole niinkään paljon seurannut kun otteluja ei tv:stä ole tullut mutta ilmeisesti se on noin viikoa ennen. Siinä eilisen pelin lopussa tuo otteluohjelma julkistettiin josta jo pystyi päättelemään mikä peli näytetään, joten ei sitä urheilukanavan ilmoitusta tarvi välttämättä odotella kunhan saa vaan otteluohjelman käsiinsä. Sitä en sitten tiedä että miksi Espniassa ja Italiassa halutaan pantata näitä otteluohjelmia niin kauan, luulisi että nimenomaan televisioinin kannalta olisi hyödyllistä tietää otteluohjelma aikaisemmin.
Viestin lähetti scholl
Se kommentaattori siellä studiossa taitaa olla vain paikalla siksi, koska selostaja on täysin kädetön ja Jordi taisi olla ainoa suomea puhuva espanjalainen, jonka saivat käsiinsä. Tai itse asiassa nimestä päätellen katalonialainen, joten hänen suosikkiseuransakin on eittämättä itsestäänselvä asia ilman, että selostajan pitää sitä hehkuttaa tuhat kertaa per lähetys. Bundesligaa saa taas puolestaan katsoa ilman ääntä, koska remmiin astuu selostaja, joka lausuu tuttuun tyyliin järjestään varmasti kaikki nimet väärin.
Viestin lähetti scholl
- selostaja sanoi koko ajan Atletico Madrid. Olisi sanonut pelkästään Atlético tai Atlético de Madrid niin homma ei olisi saanut vitutusta samalla tavalla kattoon
Itse olen sitä mieltä, että on hyvä, jos UK näyttää jatkossa Bundesligaa sunnuntaisin. Lauantaina on monella kaikenlaista hässäkkää päivisin ja iltapelit ovat muutenkin perinteisesti mieluisia tv-pelejä. Asiaa
Se kommentaattori siellä studiossa taitaa olla vain paikalla siksi, koska selostaja on täysin kädetön ja Jordi taisi olla ainoa suomea puhuva espanjalainen, jonka saivat käsiinsä.
Viestin lähetti steepler
Itse pidin kun supersport aikanaan näytti perjaitai illan pelejä mutta noita ei taideta edes enää pelata.
Viestin lähetti scholl
Itse olen sitä mieltä, että on hyvä, jos UK näyttää jatkossa Bundesligaa sunnuntaisin. Lauantaina on monella kaikenlaista hässäkkää päivisin ja iltapelit ovat muutenkin perinteisesti mieluisia tv-pelejä. Asiaa!
Viestin lähetti scholl
Se kommentaattori siellä studiossa taitaa olla vain paikalla siksi, koska selostaja on täysin kädetön ja Jordi taisi olla ainoa suomea puhuva espanjalainen, jonka saivat käsiinsä. Tai itse asiassa nimestä päätellen katalonialainen, joten hänen suosikkiseuransakin on eittämättä itsestäänselvä asia ilman, että selostajan pitää sitä hehkuttaa tuhat kertaa per lähetys. Bundesligaa saa taas puolestaan katsoa ilman ääntä, koska remmiin astuu selostaja, joka lausuu tuttuun tyyliin järjestään varmasti kaikki nimet väärin.
Minunkin mielestäni Virkkunen on tämän hetken parhaita ellei jopa paras jalkapallo selostaja Suomessa.Viestin lähetti Vesso
Minä ainakin olen saanut paljon irti Virkkusen selostuksista Urheilukanavalla. Mielenkiintoista nähdä milloin joku muu kanava käy hänet nappaamassa.
La Ligan näyttäminen on urheilukanavalta kulttuuriteko. Siitä iso kiitos!
eagle kirjoitti:Noniin, nyt pitää nostaa tämä ketju esille, koska olen aivan helvetin tyytyväinen UK'n tarjontaan. Ensinnäkin kokoajan tulee laajemmin eri lajeista ja siitä huolimatta kuningas urheilua eli jalkapalloa tulee PALJON UK'lta. Vielä kun sekä bungesliigan että La Ligan ottelut varsinkin ovat olleet loistavaa viihdettä ja niitä on keväällä luvassa yhteensä 40(!) niin ei voi kun olla iloinen ja onnessaan. Voisi muutkin lähettää kerrankin kiitospostia UK'lle, kun yleensä vain kanavia haukutaan.
Liverpooligan kirjoitti:Tuli mieleen hänen legendaarinen heitto lähetyksen alkuun, kun matsia edeltävän golf-lähetyksen juontaja ilmaisi selvästi katkeruuttaan joutuessaan väistymään kolopallonsa kanssa takavasemmalle jalkapallon edestä. Virkkunen aloitti jotenkin näin: "Tervetuloa jälleen suurimman ja kauneimman urheilulajin, kuningas jalkapallon pariin, nyt kun kolopalloilijat on vihdoin saatu ruudusta ulos!"
Mutta Suomessa on 200000 jalkapallon seuraajaa ja 1 golfin katsoja...paze17 kirjoitti:Mielestäni golfia ja futista näytetään aivan sopivassa suhteessa...
paze17 kirjoitti:Suomessa on alle 20000 rekisteröitynyttä futaajaa, rekisteröityneitä golffareita on puolestaan yli 100000...
Mielestäni golfia ja futista näytetään aivan sopivassa suhteessa...
Palloliitto tietää kotisivuillaan kertoa seuraavaa:paze17 kirjoitti:Suomessa on alle 20000 rekisteröitynyttä futaajaa, rekisteröityneitä golffareita on puolestaan yli 100000...
Mielestäni golfia ja futista näytetään aivan sopivassa suhteessa...
Liverpooligan kirjoitti:Mitä noihin rekisteröityjen pelaajien määrään tulee, ne kertovat minulle:
A) golfin pelaajien erittäin täydellisestä rekisteröitymisasteesta ja
B) suomalaisten korkeasta elintasosta.
Veijari kirjoitti:Erityisesti pisti silmään tuo korkea elintaso. Mistä niin päättelet?
Liverpooligan kirjoitti:Ensinnäkin siitä, että kohtalaisenkin golf-varustuksen hankkiminen tulee suht hinnakkaksi. Toisakseen, green fee-maksut vaihtelee kalliista vieläkin kalliimpiin. Kolmanneksi, golf-osakkeesta puhumattakaan. Neljäntenä ihan vain tällainen empiirinen havainto golfkentän parkkipaikan lähellä asuneena: siellä on toinen toistaan uudempaa ja prameampaa suv-maasturia ja edustusmersua rivissä...