Urheiluaiheisten tavaroiden myynti- ja ostoilmoitukset

  • 831 096
  • 2 269

TK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU, Mustat Elefantit HC
MYYTÄVÄNÄ NBA-PELIPAITA

Myyn Allen Iversonin #3 Phillyn (sininen) pelipaidan, jos kiinnostusta löytyy. Ostettu New Yorkista v.2000.Hyvässä kunnossa. En muista tarkalleen paljon maksoi mutta muistaakseni silloin n.70$. Paita on isokokoinen , lisään koon myöhemmin.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
MYYDÄÄN

Roman Vopatin Philadelphia Flyers #29 valkoinen aito pelipaita kaudelta 1998-99.

Hintapyyntö 200euroa ja postikulut. Tiedustelut yksityisviestitse.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Re: MYYDÄÄN

Viestin lähetti Pikku Myy
Roman Vopatin Philadelphia Flyers #29 valkoinen aito pelipaita kaudelta 1998-99.

Hintapyyntö 200euroa ja postikulut. Tiedustelut yksityisviestitse.

Ylläoleva paita on edelleen allekirjoittaneen omaisuutta, eikä paitaa ole koskaan maksettu minulle joten jätähän se kaupanteko nyt vain kiltisti kesken.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Cairns
Ylläoleva paita on edelleen allekirjoittaneen omaisuutta, eikä paitaa ole koskaan maksettu minulle joten jätähän se kaupanteko nyt vain kiltisti kesken.

Minä voin Pikku Myyn puolesta maksaa sen sinulle... luonnossa tottakait!

vlad.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ostetaan kokeneen jääkiekkoilijan kyvyt ja karisma. Mieluusti taitavan keskushyökkääjän, jolla pelinlukutaito on verissä. Koolla ei ole merkitystä, kunhan tasapainoa löytyy.

Yhteydenotot mieluiten yksityisviestein.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: MYYDÄÄN

Viestin lähetti Cairns
Ylläoleva paita on edelleen allekirjoittaneen omaisuutta, eikä paitaa ole koskaan maksettu minulle joten jätähän se kaupanteko nyt vain kiltisti kesken.
Keskusteleppa asiasta sen rakkaan ystäväsi Tormentorin kanssa. Katsellaan asiaa sen jälkeen uudelleen.
 

Carcki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bewe, ManU, HJK , Poznan Lech
OSTETAAN: Pelipaitoja

Minua kiinnostaa eriyisesti seuraavien pelaajien pelipaidat, aidot tai feikit. Joukkueellakaan ei juuri ole väliä.

-Otakar Janecky
-Juha Lind
-Rami Alanko
-Tuomo Ruutu
-Jussi Pesonen

Lisäksi muiden pelaajien nimillä varustetut paidat saattavat kiinnostaa. Lähinnä Jokereipelaajat kiinnosta, mutten sano ei ennen kun olen ehdotuksen kuullut.

Pistkää yv:tä tai mailia osoitteeseen: carcki27@hotmail.com
 

C5-Jarppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,Maajoukkue mallia Suomi
Innsbrückin MM-2005 kisoihin!

Hei,

Lähde katsomaan MM-lätkää! Bussimatka 2.-13.5.2005, 570,-
laivalla Saksaan m/p B-luokan hytissä, ****-tähden hotelli perillä 7 yötä ja paluumatkalla yöpyminen Leipzigissa.
Mahdollisuus nähdä 4 Suomen peliä (Swe,Lat,USA ja Can).

Pistä yv-viestiä, jos kiinnostus heräsi.

Edit: YKSI NOPEA MAHTUU MUKAAN! päivitys 29.4
 
Viimeksi muokattu:

Imhotep

Jäsen
Canadiens de Montréal - Official Gear

Vuosi vuodelta Montreal Canadiens lähettää minulle Official Gear - fanituote luettelon. Jos joku, siis ensimmäinen, haluaa ko luettelon itselleen, eikä viitsi sitä Canadiensin webbi-palstalta tilata, yv minulle ja laitan sen postilla tulemaan.

Muuten tämä jäänee makoilemaan pöydälle, ja löytää itsensä ö-mapista.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Tietääkö kukaan nettisivuja josta sais ostettua vanhoja lätkäpelien videoita/dvd:itä. Erityisesti K-Espoo/Bluesin. Kiitos jo etukäteen.
 

Boyko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Arsenal
iloista tikkua

Edit: tässä ketjussa myydään ja ostetaan vain urheiluaiheisia tavaroita.

Moderaattorit
 

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK
Edit: Tekijänoikeudella suojattua materiaalia ei myöskään myydä tai osteta tämän ketjun välityksellä.

Moderaattorit
 

c.s

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Lätkäkamat kokoa xl-xxl
Tietääkö kukaan pk-seudulla liikkeitä jotka ostaa käytettyjä varusteita?
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Olisiko kenelläkään tarvetta PS2 Colin Mcrae 2005 pelille ja ratille ja polkimille? Tuli ostettua itselle joululahjaksi, mutta sitten sanoi pleikkari sopimuksen irti.

Jos kiinnostaa, pistäkää yv:ä.
 

Pioneeripoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Sapko, Lufc
Vaihdetaan/Myydään

Olisi hyllyssä ylimääräinen Don Cherry Lucky 13 dvd-"leffa" (huom. aluekoodi 1) jos kiinnostaa niin privapostia tai mailia saa lähettää. Ensisijaisesti olisin vaihtamassa johonkin toiseen Don Cherryyn tosin muutkin lätkä dvd:t kiinnostaa mutta myyntikin käy.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Edit: Tekijänoikeudella suojatun materiaalin kopioita ei kaupitella täällä.

Moderaattorit

Tarjoa ihmeessä, oli se sitten melkein mitä tahansa, mieluiten privalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös