Urheiluaiheisten tavaroiden myynti- ja ostoilmoitukset

  • 828 152
  • 2 263

suuris

Jäsen
EDIT

Nimimerkki suuris kuittaa itselleen varoituksen.

Ketjuun saa jättää vain jääkiekkoaiheisten sekä muiden urheiluun liittyvien tavaroiden osto- ja myynti-ilmoitukset.

Moderaattorit
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: OSTETAAN

Viestin lähetti Birkku
Tuo ottelu tulee ensi viikon keskiviikkona MTV3+ kanavalta.

Edit: MTV3 myy plussakanavan paketteja niitä haluaville. Täällä niitä pelejä ei kaupitella.


Moderaattorit
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

vani

Jäsen
Edit: MTV3 myy plussakanavan paketteja niitä haluaville. Täällä niitä pelejä ei kaupitella.


Moderaattorit
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
NHL-tuotteet

Onko suomessa nettikauppaa, joka myy NHL-joukkueiden tuotteita. Google ei pystynyt asiaan auttamaan. Kiitokset tietäjälle etukäteen.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Roman Vopat LA KINGS

Myynnissä Roman Vopatin numerolla 12 varustettu Aito game worn jersey. Mukana aitoustodistus. Paidassa on Roman Vopatin nimikirjoitus. Tarjoukset YVllä kiitos. KIIRE!
 
Nyt tarkkana!

Tekijänoikeuslain 48 §:n mukaan tallennettua radio- tai tv-lähetystä ei ilman lähettäjäyrityksen suostumusta saa kopioida, lähettää uudelleen eikä levittää yleisön keskuuteen, ennen kuin 50 vuotta on kulunut ensimmäisestä lähetysvuodesta. Tekijänoikeuslain 12 §:n mukaan saa julkistetusta teoksesta jokainen valmistaa muutaman kappaleen yksityistä käyttöään varten, mutta siten valmistettua kappaletta ei ole lupa käyttää muuhun tarkoitukseen.

Tekijänoikeusasioista lisää linkissä:

http://www.kopiosto.fi/cgi-bin/iisi3.pl?cid=kopiosto&mid=51&sid=20081

Tämä vuoksi Jatkoajan Säännöissä on pykälä, joka alkaa:

§ 13 Kaikki Suomen laissa kielletty toiminta on kiellettyä. Tekijänoikeudella suojatun materiaalin jakamisesta, perättömien syytöksien esittämisestä ja julkisesta herjauksesta tullaan käyttäjiä rankaisemaan ankarasti….

Kehotamme erityiseen tarkkuuteen näissä asioissa. Rajatapaukset poistetaan ja tahallisuuksiin suhtaudutaan sääntöpykälässä 13 mainitulla tavalla.
 
Viimeksi muokattu:

Lucy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, HJK, ManUtd
Re: Re: NHL-tuotteet

Viestin lähetti Moderaattorit
Lue yksityisviestisi. Pistimme muutaman liikkeen yhteystiedot.

Moderaattorit

Voisko moderaattori ystavallisesti laittaa nuo yhteystiedot meikalaisellekin. Kiitos.

Jos joltain loytyy Mighty Ducksiin tai Manchester Unitediin liittyvaa kirjallisuutta, niin kovasti olisin kiinnostunut.
 

Rooster

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, TPS (pesiksessä KPL)
Keräilen jääkiekkoseurojen ja kaikkien muidenkin urheiluseurojen pinssejä, joten jos tarpeettomia hyväkuntoisia pinssejä löytyy nurkista pyörimästä, niin tarjotkaa ihmeessä. Esim. kotkalaisen KTP:n pinssi on kovasti hakusessa.

Yhteydenotot yv:llä.
 

theref

Jäsen
Viestin lähetti expertti
Mistä saisi helpohkosti Don Cherry DVD:itä, osat 9-14??
Dvdboxoffice Kanadassa myy niitä kohtuu edulliseen hintaan.

Don Cherry's Instant Replay sisältää osat 10-13 ja hintaa on hieman reilut 31 euroa.

Osa 14 irtoaa noin hintaan 12,50 euroa.

Osa 15 irtoaa noin hintaan 15,50 euroa.

Tarvitset toki luottokortin. Nuo hinnat sisältävät jo postikulutkin.

Tuolta ainakin itse olen omani tilannut.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Viestin lähetti theref
Dvdboxoffice Kanadassa myy niitä kohtuu edulliseen hintaan.

Don Cherry's Instant Replay sisältää osat 10-13 ja hintaa on hieman reilut 31 euroa.

Osa 14 irtoaa noin hintaan 12,50 euroa.

Osa 15 irtoaa noin hintaan 15,50 euroa.

Tarvitset toki luottokortin. Nuo hinnat sisältävät jo postikulutkin.

Tuolta ainakin itse olen omani tilannut.
jostain syystä ei hyväksynyt luottokortin numeroa... Oletko tilannut itse sieltä, uskaltaahan numeron antaa!?!?

Pitääkö muuten valita DHL rahtaajaksi, vai millä mahtavat tulla, jos ei valitse mitään...
 

theref

Jäsen
Viestin lähetti expertti
jostain syystä ei hyväksynyt luottokortin numeroa... Oletko tilannut itse sieltä, uskaltaahan numeron antaa!?!?

Pitääkö muuten valita DHL rahtaajaksi, vai millä mahtavat tulla, jos ei valitse mitään...

Olen tilannut kyseisestä paikasta monen monta kertaa ja ainakin omalla kohdallani homma on toiminut mallikkaasti. Viimeisin setti tuolta tuli pari viikkoa sitten, tuolla kertaa 2 levyä.

Toimitus kestää reilun viikon. Ellen nyt väärin muista, niin Euroopan toimituksille ei juurikaan ole kuin yksi vaihtoehto.

Itse ainakin uskaltauduin antamaan numeroni tuonne jo muutama vuosi sitten eikä koskaan ole mitään ongelmia ollut.

Esim itse olen tilannut tuolta kaikki nuo Don Cherryt eli 10-15.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Konserttilippujen ostoilmoitukset eivät kuulu tähän ketjuun.

Moderaattorit
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Suosikkijoukkue
Hifk,Toronto Maple Leafs!
Edit: poistettu ketjuun kuulumaton viesti. Roman Vopat#38:lle tiedoksi, että pysyvässä pelikiellossa olevalle kirjoittajalle ei tosiaan voi lähettää yksityisviestejä.

Moderaattorit
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Edelleen hakusessa Jokerien "aito" game worn pelipaita. Vuosimallilla ei niin väliä. Joten yksityisviestiä vaan tulemaan kiitos, niin emmeköhän me pääse kaupan yksityiskohdista yksimielisyyteen.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Kokeillaanpa taas onnea. Mikäli joltain löytyy Pasi Määttäsen game worn -paita, ihan mikä vaan, YV:ä tänne päin vain. Kaikki kiinnostaa.
 

kimmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, FC Barcelona
Kysyisin arvon palstalaisilta sellaista, että mistähän voisin tilata/ostaa Fat Pipen salibandymailan, sen kokonaan valkoisen Tähkä Editionin? www.fatpipe.fi ei enää toimi, ja olen ymmälläni että mistä sellaisen löytää, kun ei enää kaupoissakaan ole.

Yksityisviestillä saa helpoiten yhteyden, Kiitos!
 

Kyle

Jäsen
Palstaa en enempää perehtynyt lukemaan, mutta mistä saisi kauden 2004 Nhl pelipaitoja ostettua?
Aito tai hyvä kopio ei niin väliä.

Jossain Sporttiassa on joskus näkynyt jotain Anaheimin paitoja, tosin nyt ei kyseisen joukkueen paitoja ole hakusessa.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Viestin lähetti kimmo
Kysyisin arvon palstalaisilta sellaista, että mistähän voisin tilata/ostaa Fat Pipen salibandymailan, sen kokonaan valkoisen Tähkä Editionin? www.fatpipe.fi ei enää toimi, ja olen ymmälläni että mistä sellaisen löytää, kun ei enää kaupoissakaan ole.

Yksityisviestillä saa helpoiten yhteyden, Kiitos!

Osta kuule vaan ihan perus Raw26, se on aivan täysin sama maila. Pelimiehelle ei ole väliä minkävärinen grippi tai lapa mailassa on.

P.S. www.fatpipe.fi ainakin äsken toimi hyvin.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Viestin lähetti Gerodz
Palstaa en enempää perehtynyt lukemaan, mutta mistä saisi kauden 2004 Nhl pelipaitoja ostettua?
Aito tai hyvä kopio ei niin väliä. Jossain Sporttiassa on joskus näkynyt jotain Anaheimin paitoja, tosin nyt ei kyseisen joukkueen paitoja ole hakusessa.

Tsekkaa kauppoja, siellä niitä paitoja on. Esimerkiksi Tampereella Koskikeskuksen Intersportissa on (75€). Aidot pelipaidat ostetaan yleensä netistä tai esim. yksi jatkoaikalainen, kova myyntimies dana, myös myy gameworn-paitoja. Jos haluat replican niin multa löytyy ainakin hyvänkuntoiset Florida ja Colorado. You're wellcome.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
MYYDÄÄN!

Roman Vopatin LA Kings #12 musta aito pelipaita kaudelta 96-97.

Hintapyyntö 200euroa + mahdolliset postikulut. Tiedustelut yksityisviestitse.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Jääkiekkolehden vuosikerrat 99, 00, 01 ja 02

Edit: Myynnissä muualla, kun täällä ei mennyt kaupaksi
 
Viimeksi muokattu:

pekki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ahmat 4ever, HPK, RoKi-79
Ostan pelipaitoja

Ostaisin kohtuuhintaan pelattuja pelipaitoja, seuraavien pelaajien paitoja voi tarjoilla mailitse.

* Pasi Järvinen (ei Herning-paitaa)
* Olli Sipiläinen
* Semi Pekki
* Olli Korkeavuori
* Pasi Pieninkeroinen

Paidat siis oltava pelattuja, mielellään ilman nimmareita tms. Hyvä kuntoisia, seuralla ei väliä.
 

c.s

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Myydään

Joonas Vihkon ccm vector maila 50 egee

New York Rangers kiekko jossa Mike Richterin nimikirjoitus.Jos kiinnostaa niin tee tarjous
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös