Urheiluaiheisten tavaroiden myynti- ja ostoilmoitukset

  • 828 206
  • 2 263

Tuamas

Jäsen
Kyseessä EI ole elinkeinotarkoitus, olen nuo paidat ihan itselleni hankkinut, tarkoituksena pitää niitä seinällä, mutta nyt on sellainen tilanne, että tarvitsen rahaa kahteen sormukseen, joista toinen menisi avopuolison sormeen. Ja JOS nuo todella on piraatteja, niin asia on itselle ihan uusi koska olen tähän asti luullut niiden olevan aitoja fanipaitoja.

Eli ostat samaa/samantyylistä Selänteen ja Teräväisen paitaa itsellesi seinälle pidettäväksi uudestaan ja uudestaan?

http://keskustelu.jatkoaika.com/thr...ja-ostoilmoitukset.14363/page-77#post-5653599
http://keskustelu.jatkoaika.com/thr...ja-ostoilmoitukset.14363/page-76#post-5605398
http://keskustelu.jatkoaika.com/thr...ja-ostoilmoitukset.14363/page-76#post-5555781

Tässä on kolme ilmoitusta, joissa myydään käytännössä samoja paitoja ja jokaiseen on ilmestynyt "Myyty".

Viittaan lisäksi viesteihin:

Voin minä olla noita täällä myymättäkin, ei sillä minulle silleen ole merkitystä. Ihmetyttää vain se, että ylipäätänsä pitää puuttua toisten juttuihin vaikka itsellä ei ole aikomustakaan ostaa mitään. En minäkään mene toiselle sanomaan sitä ja tätä jos se jotain vaikka täällä myy, se on sen asia, ei minun. Sitten vasta sanon jos ostamassa olen ja käykin niin, että pettymys tulee. Jokainen voi mennä nhl.con shopittiin tilailemaan paitoja hintaan mitä liekkään (yli 100€ varmasti) tai sitten ostaa huomattavasti huokeamman ja laatu on erinomainen silti. Se on niitä elämän suuria valintoja.

Viittaa siihen että hyvin tiedät näiden olevan piraattituotteita.

Vai miten selität kommenttisi?
Että NHL-seurat ihan vain piruuttaan myyvät tuotteita kalliimmalla oman myyntikanavansa kautta?

Taasen:

@stiflat entäs jos pitäisit omista asioistasi vain huolen? Eikä mulla tehdasta ole ja mitä se sulle edes kuuluu kuinka paljon pyöritän paitoja? Yksinkään, korostan yksikään ei ole pettynyt paitaan minkä on minulta ostanut. Voit noita tutkimuksiasi tehdä niin paljon kuin huvittaa, ei se minulle kuulu eikä haittaa millään lailla, mutta ihmettelen tuota sun kovaa tarvetta tulla sohimaan asioihin mitkä ei sinulle kuulu. Paitoja on jokainen kehunut, se on tietysti mitä paidalta vaatii, sinä ilmeisesti game worneja, mutta kun sanotaan palautteessa, että paita on niin hieno ettei tiedä pystyykö lahjaksi luovuttamaan (eli pitäisikö itsellään) niin ainakin minulle tulee siitä hyvä mieli ja tiedän, että ostaja on erittäin tyytyväinen. Harmi homma kun sinua häiritsee noin kovasti bisnekseni.

Viittaa siihen että myynti on laajamittaista ja "bisnestä" eli elinkeinotoimintaa.
Tällöin verottaja ja tulli erittäin helposti katsovat, että kyseessä on elinkeinotoiminta.
Ei elinkeinotoiminnaksi laskeminen vaadi mitään suuria myyntimääriä, saati sitä että se olisi pääelinkeino.

Käytännössä jo se, että tilaat Kiinasta kaksi samanlaista piraattipaitaa ja myyt niistä toisen eteenpäin vaikka sitten vitosen voitolla on A) rikollista B) elinkeinotoimintaa.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ostan paidan ja kun iskee rahapula myyn sen ja tilaan uuden jota sitten pidän itselläni kunnes iskee jälleen rahapula. Soita @Tuamas nyt heti poliisille, koska olen rikollinen ja rikolliset kuuluu vankilaan. Poistan nuo ilmoitukseni, koska tästä on tullut muutamalle vatipäälle niin iso ongelma, etten jaksa katsoa tuota itkemistä enää. Ja voin vannoa ettei mulla ole ollut hajuakaan siitä, että nämä olisi piraatteja, vasta täällä alkanut show, jossa sinäkin olet näyttävästi osallisena, on saanut minut miettimään josko näin olisikin. Tuamas, miten tämä nyt näin kovasti sinua kosketti?
 

Tuamas

Jäsen
Ostan paidan ja kun iskee rahapula myyn sen ja tilaan uuden jota sitten pidän itselläni kunnes iskee jälleen rahapula. Soita @Tuamas nyt heti poliisille, koska olen rikollinen ja rikolliset kuuluu vankilaan. Poistan nuo ilmoitukseni, koska tästä on tullut muutamalle vatipäälle niin iso ongelma, etten jaksa katsoa tuota itkemistä enää. Ja voin vannoa ettei mulla ole ollut hajuakaan siitä, että nämä olisi piraatteja, vasta täällä alkanut show, jossa sinäkin olet näyttävästi osallisena, on saanut minut miettimään josko näin olisikin. Tuamas, miten tämä nyt näin kovasti sinua kosketti?

Kiitokset, odotettu pulu ja shakkilauta-lopetus.

Jos sinulla ei ole mitään salattavaa ja olet ollut ihan rehellinen, niin miksi sinun muka pitäisi poistaa jotain viestejä tai muutenkaan reagoida noin voimakkaasti?

Ei tämä nyt varsinaisesti kosketa yhtään, kunhan nyt nauratti kun teksteissäsi on niin jäätäviä määriä epäloogisuuksia ja pienehköä totuuden värittämistä.

Lisäksi ajattelin valistaa sinua, koska väitit
A) että myyt näitä ihan vain hyvää hyvyyttäsi kun on rahapula
B) ettet tiedä myymiesi tuotteiden olevan piraatteja
C) et ilmeisesti ollut ajatellut että toimintasi on laitonta/rikollista.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Poistin vain nuo myynti-ilmoitukset ja mitä salattavaa minulla olisi? Enkä minä nyt niin voimakkaasti ole reagoinut, tekstin tulkitseminen on loogisestikin vaikeampaa kun puheen, joten ehkä tulkitset hitusen väärin. Ihan täällä on ollut hauskaa täälläkin päässä, tosin varmaan nauramme eri asioille? :)

A) Kyllä, tai oikeastaan ei varsinaisesti ole jäänyt yli vaan seinältä kuvattavaksi kun rahat caput.
B) Kyllä
C) Kyllä
 

Tuamas

Jäsen
Poistin vain nuo myynti-ilmoitukset ja mitä salattavaa minulla olisi?

No miksiköhän poistit ilmoitukset vasta nyt kun asiasta tuli keskustelua?

Enkä minä nyt niin voimakkaasti ole reagoinut, tekstin tulkitseminen on loogisestikin vaikeampaa kun puheen, joten ehkä tulkitset hitusen väärin. Ihan täällä on ollut hauskaa täälläkin päässä, tosin varmaan nauramme eri asioille? :)

Noniinno, luet viestin 1919, 1921 ja 1929 ihan ulkopuolisin silmin ja mieti vaikuttavatko nuo kovasti itkupotkuraivareilta?
Minusta vaikuttavat.

A) Kyllä, tai oikeastaan ei varsinaisesti ole jäänyt yli vaan seinältä kuvattavaksi kun rahat caput.
B) Kyllä
C) Kyllä

Dodiin, hyvä sitten niin tästä asiasta ei tarvitse enää keskustella.

Ps. Caput on latinaa ja tarkoittaa päätä, kaputt on saksaa ja tarkoittaa rikkinäistä.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Tuoteväärennösten maahantuonti elinkeinotarkoituksessa on yksiselitteisesti rikos.

Ihmettelen että Jatkoaika ei ole puuttunut asiaan, koska tässä on selvä vastuukysymys vrt. piraattilinkkien jakaminen.
Tästä jo vuosia sitten raportoin Modeille, kun NHL-pelipaidat-ketju täyttyi aidoista Made in Känada-hikipajojen nettisivuista. Edelleenkin täyttyy, mutta ei enää jaksa kiinnostaa. Suomalaisetkin nettisivut ovat näitä jo täynnä, ja kun jotkut kirjoittajat jaksavat vielä näillä paidoilla kotinsa sisustaa samalla kehuen niiden aitoutta, niin olen antanut olla. Jossain oli varmaan pilkku väärässä paikassa tai virheellinen lainaus kun ei asialle mitään tehty.
 

Espen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old time hockey like Eddie Shore
Ostetaan:

- Kiekkolehdet:

1-10/1985
1-6 ja 9/1986
2,4 ja 7/1987
9 ja 10/1988
2/1990
2 ja 3/1991

-Maali -lehtiä vuosilta:

1980
1981
1982
1984
1985

- Urheilulehden MM-Extra jalkapallon MM-kisoihin 1990
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Ja voin vannoa ettei mulla ole ollut hajuakaan siitä, että nämä olisi piraatteja, vasta täällä alkanut show, jossa sinäkin olet näyttävästi osallisena, on saanut minut miettimään josko näin olisikin. Tuamas, miten tämä nyt näin kovasti sinua kosketti?

Voisiko tässä olla vähän epärehellinen lausunto kyseessä? Tilaat jostain kiinakaupasta 40€:n paidan ja oikeasti ajattelet, ettei se ole piraatti?
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Janne Laukkasen maajoukkuepaita vuodelta 1992, käytetty harjoituspeleissä ja -turnauksissa.

Hp. 220€, sis. postit. YV:tä tulemaan.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Myytävänä lähes käyttämätön laadukas Makia Clothing Parka HIFK limited edition miesten takki. Koko LARGE. Irroitettava karva, vaalea. Vasenta rintaa koristaa HIFK:n kilpilogo.

Hintapyyntö 200,00 euroa. Tuote löytyy Lauttasaaresta.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Olisin kiinnostunut ostamaan London 2012 -pelin XBox 360 konsolille. Lisäksi kiinnostavat kaikki tappelu-urheilupelit.
 

RinkMasterJay

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, NY Rangers
Muutama Rangers game worn paita etsii uutta kotia.

Derek Dorsett koti set2 13-14 300€
Stu Bickel koti 12-13 300€
Stu Bickel Vieras 11-12 playoffs vs. Washington 300€
Stu Bickel heritage 12-13 400€
Hinnat sisältävät postit Suomeen. Kysy lisää.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Ihmiset. Arvon palstaväki. Kansalaiset.
Luulen olevani aikuinen mies, mutta eipä se mitään kerro. Harrastuksia niilläkin on. Eli:
Löysin tuolta nurkasta vanhat lätkäkorttikansiot, joissa on ihan kunnioitettava yli viidensadan lätkäveskarin kokoelma (tai, no. Tuskin kukaan siitä kunnioittaa, mutta kuitenkin). Ajattelinkin kysyä, että jos jollakulla olisi nurkissa maalivahtikortteja. Kunnolla ei väliä, eikä liigalla, tahi vuosiluvulla. Rahoille niistä ei pääse, mutta vaihdan olueen, kauniisiin sanoihin, tai muuhun pieneen. Suurin palkinto tässä on varmaan vaimon ilme, kun niitä kortteja tulee taas lisää nurkkiin pyörimään.
Ja muovitaskuja! Korttimuovitaskuja! Niitä myös. Joo. Tehdäänkö kauppoja?
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kokeillaas löytyiskö kiinnostuneita ja mitä näistä mahdollisesti voisi saada, eli myynnissä pari mailaa:

Tapio Sammalkankaan, Ässien mestaruuskaudella käyttämä Bauer Vapor ja ainakin yhdessä pelissä käytetty. Itse olen pitänyt seinällä, kertaakaan en ole käyttänyt. Ei nimikirjoitusta.

Juha Kiilholman tällä kaudella käyttämä Bauer MX3 Supreme, oliskohan tolla yks peli lätkytelty menemään ja tämäkin on ollut mulla vaan seinäkoristeena. Nimmaria ei löydy tästäkään.

Yv:llä tarjouksia ja kuviakin voin laittaa jos joku haluaa.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Jos jollain sattuu olemaan ylimääräisenä toimiva NHL Eastside Hockey Manager 2007 PC-peli, niin olisin kiinnostunut. Mahdottomia en maksa, mutta ei tuota toki aivan ilmaiseksikaan tarvitse saada :)

Yhteydenotot yv:llä.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Nyt olisi ylimääräisenä Exel Ultra 2.6 Left, pelattu 5 peliä, eli lähes uutta vastaava (lavassa on vähän taivutusta). Kelpaisiko jollekin jatkoajan säbäniilolle vaikka 30€ hintaan?
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
HAKU PÄÄLLÄ!

- Mestis-kauden 2001-2002 Veikkauksen postikorteista: Hermes, Jukurit, Sport ja UJK (katso liitekuva)
- Jääkiekkokirja 2013-2014
- HIFK:n vuosikirjat 02-03, 07-08, 12-13 ja 13-14
- Karjala-turnauksen käsiohjelmat 1997, 2001, 2006, 2007, 2012 ja 2014
- Suuri Jääkiekkoteos nro 3
- NHL Official Guide & Record Book, käytännössä koko 2000-luku

Jos löytyy niin saa pistää yv:tä. Kiitän.
 

Liitteet

  • mestis.jpg
    mestis.jpg
    82,9 KB · kertaa luettu: 475

Zinetula

Jäsen
Olisi myytävänä ylimääräinen Ruutukoodi kuukaudeksi, voitettu Liigapörssistä (arvo 29,95e). Koodi on voimassa 10.3. asti, eli pitää aktivoida siihen mennessä. Puoleen hintaan voin myödä eli 15 eurolla! Laita yv:tä jos kiinnostaa, näet siis kaikki kuukauden liigapelit netin välityksellä.
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olisi myytävänä ylimääräinen Ruutukoodi kuukaudeksi, voitettu Liigapörssistä (arvo 29,95e). Koodi on voimassa 10.3. asti, eli pitää aktivoida siihen mennessä. Puoleen hintaan voin myödä eli 15 eurolla! Laita yv:tä jos kiinnostaa, näet siis kaikki kuukauden liigapelit netin välityksellä.

En saa laitettua privaa (jotain virhettä heittää) mutta jos on vielä kaupan niin voin ostaa pois.
 

tuuriman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Bayern, Berliinin joukkueet , Saksa
Kris Draper #33 valkoinen gameworn paita on 08-09 varakapteenin A:lla ja kuudella repairilla: 300€ +postit


Petr Kliman valkoinen Red Wings-paita käytetty veteraanien ottelussa

Paita on muuten samanlainen kuin normi NHL-paidat, mutta että rintaan on ommeltuna pieni Ticketmaster-mainos.

Rinnassa on iso läikkä luultavasti mehua/urheilujuomaa ja muutakin wearia löytyy. Selässä Kliman nimikirjoitus.

Tälläistä paitaa tuskin ihan heti tulee vastaan!

HP: 150€

Rbk premiere/CCM-fanipaitoja:
Malkin Pens 80€
Sundin Leafs 90€
Franzen Red Wings 80€
Jagr Capitals "White House" 60€


Tarjouksia otetaan myös vastaan!!

Kysymykset/tiedustelut: tuuriman@gmail.com
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Onko vielä jollain Jääkiekkokirjoja ylimääräisinä hyllyssä pölyyntymässä? Haussa olisi vielä nämä teokset:

61-62 (# 1)
62-63 (# 2)
63-64 (# 3)
65-66 (# 5)
67-68 (# 7)

87-88 (# 27)
88-89 (# 28)

13-14 (# 53)

Yv:tä saa laittaa tulemaan tai sähköpostilla crazycollectorman*AT*gmail.com jos et ole palstan jäsen : )
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös