Urheiluaiheisten tavaroiden myynti- ja ostoilmoitukset

  • 828 149
  • 2 263

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Huomenna Helsingissä esitetään Red Army -dokkari Neuvostoliiton jääkiekkomaajoukkueesta. Paikkana Andorra, näytös alkaa kello 19:15. Hankin liput minulle ja pojalleni, mutta poikaan iski mahatauti. Toinen lipuista uhkaa näin jäädä käyttämättä. Annan ilmaiseksi, jos joku haluaa tulla leffan katsomaan. Tiedustelut yksityisviestein kiitos!

Lisää tietoa elokuvasta vaikkapa tästä linkistä, josta avautuu Jatkoaika.com -verkkolehden arvostelu kyseisestä pätkästä: http://www.jatkoaika.com/Artikkeli/...koneen-karismaattisen-fetisovin-silmin/162760
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mailoja nurkissa tarpeeksi, joten myydään täysin käyttämätön CCM U+ Pro komposiittimaila. Kyseessä rightin puoleinen maila regular flex 85 jäykkyydellä. Lapamalli 19. Hintapyyntö 75€.
 

Sepetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rautaliigan joukkueet
Game worn paitoja

Mikko Kousan 2010-2011 kauden punainen finaalipaita 350e
Max Wärn 2009-2010 kauden valkoinen play offs paita 200e
Jussi Pesosen 2007-2008 kauden valkoinen paita 150e
Ville Reikko 98-99? HIFK a-junnujen valkoinen paita 80e
Kory Baker Kookoo 06-07 tai 07-08 valkoinen paita 120e
Kimmo Eronen 06-07 SG Pontebba AFVG(Italia) 100e
Joonas Rönnberg Saipa keltainen paita 150e
Max Kolu TPS musta 180e
Patrik Lostedt K-Vantaa 2010-2011 valkoinen paita 150e
Ville Nieminen Pahalampi Roller pinkki pelipaita 150e

Tiedustelut YV:llä
 

Kalmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, LäKi, KK-V, PaRa, Suomalaiset NHL:ssä
Myynnissä olisi Bauerin maalivahdin lätkäkassi. Elämää nähnyt ja risainen, kahdesta kulmasta irvistää, pohjasta irronnut tukimuovit ja ties mitä. Kuitenkin hyvin toimittanut virkaansa ihan viime päiviin asti. Vaihto kahvipakettia vastaan, kunhan suostuu Eurasta hakemaan tämän.
 

Liitteet

  • 9635000826.jpg
    9635000826.jpg
    61,8 KB · kertaa luettu: 412
  • 9604871213.jpg
    9604871213.jpg
    39,2 KB · kertaa luettu: 386

Aatelinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Glen Metropolit, New England Patriots
Vähän pelipaitoja kaupan:

Glen Metropolit Game-Worn Philadelphia Flyers Musta #13 (Kausi 08-09) - 220€
Glen Metropolit Game-Worn St. Louis Blues Valkoinen #22 (Kausi 06-07) - 250€
Glen Metropolit Washington Capitals Valkoinen #21 (Ehkä 01-02 kaudelta) - 130€
Anaheim Ducks Musta. Ei nimeä tai numeroa. (Kausi 13-14) - 60€

Jos joku kiinnostaa, mutta hintapyyntö ei kohtaa maksuhalukkuuden kanssa, niin tarjousta kehiin.
 

zuuzo97

Jäsen
Jos jollain on kaapissa tyhjänpäiväisenä hyväkuntoinen Jokereiden 90-luvun pelipaita niin oisin enemmän kuin kiinnostunut ostamaan. Koko jotain luokkaa M.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Myydään aloittelevan Liverpool FC-fanin starttipaketti, eli vauvalle vaatteita: 3 kpl bodyja ja pipo vastasyntyneelle, hieman vanhemmalle (noin 1-vuotiaalle) löytyy farkut, huppari+housut. Saattaa kaapista löytyä jotain muutakin. Kuvia saa yv:llä. Hinta 20€+toimituskulut.

Lisäksi vastasyntyneille Ässä-faneille olisi myynnissä t-paita ja body. Kuvia ja lisätietoja yv:llä. Hinta 10€+toimituskulut.
 

RinkMasterJay

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, NY Rangers
Myydään Derek Dorsettin NY Rangers gameworn pelipaita. Paita on sininen kotipaita viime kaudelta (set2). Muutama pelissä tullut jälki ja olkapäässä korjamaton reikä. Aitoustodistus.

H: 340€ sisältäen postituksen Suomessa.
Kuvia saa pyytämällä.
 

vallu12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Passissa lukee Tampere, Blackhawks, Steelers
Ostetaan lähes mitä tahnsa Detroit Lions fani tavaraa. YVllä yhteyttä. Kiitokset jo etukäteem.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Jos jollakin on tarjota Jutilan, Niinimaan, Koivun, Peltosen tai muun MM95 joukkueen leijona-pelipaitaa niin olisin kiinnostunut ostamaan. Saa olla myös uudempi tai vanhempi kuin 1995. Kokona L.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Myynnissä jälleen NHL paitoja:

Teemu Selänne "A" Anaheim Ducks 2013-2014 Reebok kotipelipaita. Musta siis päävärinä. Koko XL. Made in Kanada. Hinta: 65€
http://aijaa.com/QtVKFq
http://aijaa.com/hQ0y12
http://aijaa.com/4UV9Sw
http://aijaa.com/g5uKkk

Paidat on erittäin laadukkaita, et taatusti tule pettymään. Kaikki paidat on uusia/liput ja laput paikoillaan. Virheettömiä siis täysin!

Ihan pakko nyt hieman ihmetellä - ei muuten, mutta kun nyt olet jo kolmannen kerran kahden sivun sisään kauppaamassa (erilaisia) uusia Selänteen pelipaitoja, että onko sulla himassa tehdas. Sanot myös että "et taatusti tule pettymään". Taatusti tulisin itse pettymään, jos/kun haluaisin kiinnittää vähänkään huomiota aitoihin yksityiskohtiin. Otetaan nyt vaikka vertailuksi tuo kyseinen Selänteen paita.

Ensimmäisessä linkissäsi etupuoli, vrt oikea Anaheim-paidan etupuoli. Jo pienellä silmäyksellä näkee että a)logo on liian pienellä b)kaulus on väärän mallinen c)varakapteenin merkki on väärän mallinen
Toisessa linkissäsi takapuoli paidasta, vrt oikea Anaheim-paidan takapuoli.
Siitä huomaa (kuten kuvasta 3), että fontit ovat vähän sinnepäin. S-kirjaimen pyöristykset puuttuvat, N-kirjaimet ovat liian paksuja kun taas muut kirjaimet liian ohuita ja muutenkin sinnepäin. Myös numero on liian lähellä pelaajan nimeä. Numero yllätykseksi on kyllä aika aidon näköinen.

Mutta all in all, kyllähän nämä ns. Kiina-piraatit ulkopeleissä varmaan menee ja sen sellain jos välttämättä haluaa, mutta mielestäni näissä tulisi selvästi mainita mistä nämä ovat peräisin. Syön hattuni, jos nämä ovat "made in Canada" muuta kuin vain paidan pesulapussa. Ja vähän toin muutenkin näkökulmaa tähän, kun nyt kiekkopalstalla ollaan - ei siis huutonetissä, että ei ehkä vitriinin arvoisia kyseiset mestariteokset ole - moni kun ei varmaan osaa arvailla nykyistä pelipaitaväärennöksien isoa osuutta.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@stiflat entäs jos pitäisit omista asioistasi vain huolen? Eikä mulla tehdasta ole ja mitä se sulle edes kuuluu kuinka paljon pyöritän paitoja? Yksinkään, korostan yksikään ei ole pettynyt paitaan minkä on minulta ostanut. Voit noita tutkimuksiasi tehdä niin paljon kuin huvittaa, ei se minulle kuulu eikä haittaa millään lailla, mutta ihmettelen tuota sun kovaa tarvetta tulla sohimaan asioihin mitkä ei sinulle kuulu. Paitoja on jokainen kehunut, se on tietysti mitä paidalta vaatii, sinä ilmeisesti game worneja, mutta kun sanotaan palautteessa, että paita on niin hieno ettei tiedä pystyykö lahjaksi luovuttamaan (eli pitäisikö itsellään) niin ainakin minulle tulee siitä hyvä mieli ja tiedän, että ostaja on erittäin tyytyväinen. Harmi homma kun sinua häiritsee noin kovasti bisnekseni.

Onko sulla muuten tietoa siitä missä päin maailmaa on esim. Reebokin tehtaita? Selvitäpä tuo niin tuut hämmästymään. Otetaan vaikka tuo Kiina esimerkiksi niin jos Reebokilla on tehdas Kiinassa, niin onko se silloin aito fanipaita mitkä sieltä tulee? Onko sen tehtaan fyysisellä olinpaikalla se suurin merkitys? Vrt. vaikka Kanada, niin onko ne Kanadan paidat erilaisia kuin Kiinan vaikka molemmissa on Reebokin tehdas?

Niin ja paidathan tulee Reebokin tehtaalta, uskotko? Uskon ettet usko, mutta mulle se on ihan sama koska sinunlaisen puutun-toisten-asioihin-mitkä-ei-minulle-kuulu -ihmistyypeille en paitojani edes lähetä, mutta eipä se mitään, meitä on joka junaan ja toisinaan osa jää asemalle. Mutta ei millään pahalla sua kohtaan, joskus se pää teettää juttuja ;) Ihan hauska olet ja tässä lähinnä nauranut sun salapoliisityöllesi ja puuttumista, mutta harmittaahan se kun omat bisnekset vissiin jäässä ja toisella kulkee ;)

Ps. Taidat olla vain kateellinen ja tekemisen puutetta tuntuisi olevan, mutta keep up the good work :)
 
Viimeksi muokattu:

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
No ei mulla mitään kovaa tarvetta ole sohia, kunhan oli vain tekemisen puutetta kuten itse sanoitkin. Kateellinen en ole. Noiden ja Game Wornien välissäkin taitaa jotain vaihtoehtoja olla fanituotteissa? Eikä tule yllätyksenä että suurilla urheiluvälinevalmistajilla on Kiinassa tehtaita, se ei ehkä ollut se pointti tossa...

ps.obi ehti väliin
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voin minä olla noita täällä myymättäkin, ei sillä minulle silleen ole merkitystä. Ihmetyttää vain se, että ylipäätänsä pitää puuttua toisten juttuihin vaikka itsellä ei ole aikomustakaan ostaa mitään. En minäkään mene toiselle sanomaan sitä ja tätä jos se jotain vaikka täällä myy, se on sen asia, ei minun. Sitten vasta sanon jos ostamassa olen ja käykin niin, että pettymys tulee. Jokainen voi mennä nhl.con shopittiin tilailemaan paitoja hintaan mitä liekkään (yli 100€ varmasti) tai sitten ostaa huomattavasti huokeamman ja laatu on erinomainen silti. Se on niitä elämän suuria valintoja.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Jos jotakuta asia kiinnostaa, niin tuolla sivulla on erotettu miten erottaa laittomat tuoteväärennökset eli counterfeit/piraatit aidoista fanituotteista. Siis hinnan lisäksi.
http://canucks.nhl.com/club/page.htm?id=66864
Nämä paidat siis toki Kiinassa valmistetaan, mutta ei Reebokin tehtailla.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Siistissä iskussa oleva Jääkiekkokirja viime kaudelta eli 2013-2014 olisi haussa! Ja edullisesti. Kun eivät jostain syystä kirjakaupoissa pudota kirjan hintaa alle 30 euroon, ei sitten millään.
 

Tuamas

Jäsen
Tuoteväärennösten maahantuonti elinkeinotarkoituksessa on yksiselitteisesti rikos.

Ihmettelen että Jatkoaika ei ole puuttunut asiaan, koska tässä on selvä vastuukysymys vrt. piraattilinkkien jakaminen.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
elinkeinotarkoituksessa on yksiselitteisesti rikos.

Kyseessä EI ole elinkeinotarkoitus, olen nuo paidat ihan itselleni hankkinut, tarkoituksena pitää niitä seinällä, mutta nyt on sellainen tilanne, että tarvitsen rahaa kahteen sormukseen, joista toinen menisi avopuolison sormeen. Ja JOS nuo todella on piraatteja, niin asia on itselle ihan uusi koska olen tähän asti luullut niiden olevan aitoja fanipaitoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös