Urbaanit Myyttiset Olennot eli UMO:t

  • 21 337
  • 112

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Luulin tätä UMO:ksi, mutta väärässäpä olin:

Kunnallisen puolen terveyskeskuslääkäri, jonka vastaanotolle pääsee ajallaan ja joka on sekä ystävällinen että ripeä. Rasti seinäään.

Tai osaisi asiansa muutenkaan. "Mä kirjoitan sulle nyt....(plärää puheliluettelon kokoista Farma Fennicaansa) tämmösen kuurin näitä pillereitä. Jos tuo perunan kokoinen möhkäle sun kaulassa ei ole poistunut kahden viikon päästä etkä edelleenkään pysty hengittämään kunnolla, ni tule sit takas. Huoh, jos mikään mun arvaus ei tuota tulosta, niin mun pitää ehkä kirjoittaa sulle lähete jollekin oikealle lääkärille, joka saattaisi tietää mikä tuo kutti oikein on. Mut siihen me ei lähdetä vielä. Ai niin, yksi ohje sulle näin ammatti-ihmiseltä. Kuuntele nyt tarkkaan: Lepää ja juo paljon nesteitä. Kirjoitanko tän ohjeen sulle ylös?"
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kuuntele nyt tarkkaan: Lepää ja juo paljon nesteitä. Kirjoitanko tän ohjeen sulle ylös?"

Älä unohda myöskään tätä: "Mä kirjotan sulle Panadolia, se on hyvä särkylääke, vatsa kestää paremmin. Jos olo ei parane, niin soita meidän hoitajien päivystysnumeroon ens viikon torstaina klo 9.15-9.20 ja pyydä niitä pyytämään multa labralähete. Vois katsoo sun tulehdusarvot. No, hyvää kevään jatkoa vaan."

Lähes sanasta sanaan mitä anopille sanottiin Espoonlahden terveyskeskuksessa. Vietiin sitten Mehiläiseen ja kas, keuhkokuumehan se siellä. Mehiläisestä lähete sitten Jorviin. Lähete, mitä ei irronnut kunnalliselta puolelta.
 

Ralph

Jäsen
Lähes sanasta sanaan mitä anopille sanottiin Espoonlahden terveyskeskuksessa.

Minä kun luulin että Nokia on ainoa jolla ei ole terveyskeskusta, vaan arvauskeskus. Isäni loukkasi toisen jalkansa lentopallossa, eikä voinut lainkaan astua sillä. Terveyskeskus-"lääkäri" sanoi että siinä on joku pieni venähdys, ettei olisi tarvinnut edes käydä terveyskeskuksessa, kipu lähtee päivän mittaan. Seuraavana aamuna TAYS:n (Tampereen Yliopistollinen Sairaala) lääkäri sanoi, että akillesjänne on aivan selvästi katkennut ja leikkaukseen on mentävä. Ihmetteli, miten jo tapahtumapäivänä oltu lääkäriin menty.

Mutta itse aiheeseen:
- Epäkohtelias kebabmyyjä.
- Hyvä porilainen tuomari.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Rehellinen ja omaa etua tavoittelematon poliitikko.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Peniksen lyhennyksessä käynyt plastiikkakirurgin potilas.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ranskalainen, joka ylipäätään suostuu puhumaan englantia.

Mukava saksalainen.
Rehellinen venäläinen.
Eleetön italialainen.
Taloustaitoinen kreikkalainen
Peräänantamaton ruotsalainen
Täsmällinen italialainen
Kameraton japanilainen
Konsonantiton puolalainen
Johtajaton pohjoiskorealainen
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
-Westendiläinen vassari
-Kokoomuslainen Voima-lehden toimittaja
-Valtakunnallisesti tunnettu Piraattipuolueen jäsen
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Armeijan käynyt kaunis ja luonnollinen nainen, jolla on terve isäsuhde ja jonka aselaji ei ole tykistö.

Kukaan ei tosin ole edes kuullut moisen olemassaolosta sitten vuoden 1431, eli Jeanne d'Arc oli lajinsa ensimmäinen ja viimeinen.
 
Viimeksi muokattu:

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Armeijan käynyt kaunis ja luonnollinen nainen, jolla on terve isäsuhde ja jonka aselaji ei ole tykistö.
Isäsuhteesta en ole varma, mutta muuten ehdot täyttyvät erään entisen opiskelukaverini kohdalla. Sen verran (henkisesti) tasapainoiselta vaikutti, että tuskinpa mitään isäsuhdeongelmiakaan oli taustalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös