Ilmoitukset

Nimimerkin RiverDog vähäinen tuotanto on sisältänyt henkilökohtaisuuksia, offtopicia ja itsemoderointia. Häntä on jo aiemmin huomautettu käytöksestään, mutta kun huomautus ei auttanut, on raati laittanut hänet viikon rauhoittumislomalle.

Lisäksi päätimme viikonloppuna, ettei nimimerkki Bawdy enää jatkossa avaa ketjuja. Meille ei ole väliä, milloin "valmentajalle X kenkää!"-ketju avataan, mutta myös näiden ketjujen avauksiin odotamme edes jonkinlaista panostusta. Tähän Bawdy ei ole kyennyt, sillä hänen ketjunavauksensa sekä Merikiven että Tirkkosen potkuille ovat olleet aivan luokattomia.

Sulje ilmoitus

Nimimerkin Hatchetman tuotanto Jokerit-osiossa on ollut silkkaa flametusta ja ohi aiheen huutelua. Koska aiemmat huomautukset ja viikon pelikiellot eivät ole tepsineet, kyseinen nimimerkki päätyy tällä kertaa kahdeksi viikoksi jäähyaition puolelle.

Sulje ilmoitus

Nimimerkin ja oikean henkilöllisyyden yhdistäminen (myös huumorilla) tuottaa edelleen yleensä kuukauden pelikiellon. Tällä kertaa kuukauden tauolle jäi NakkiFakiiri.

Nimimerkki kausi pääsee kuukauden rauhoittumislomalle. Katsotaan, jos sen jälkeen TPS-keskustelu onnistuisi ilman viimeisiin lauseisiin pesiytynyttä raivoamista. Aiempi rikehistoria vaikutti loman pituuteen korottavasti.

Sulje ilmoitus

Urbaanilegendat Suomen armeijassa

Viestiketju osiossa 'Kierrätyskeskus' , aloittajana Sörkä, 03.12.2005 klo 22.31.

1. ndal88a Jäsen

Suosikkijoukkue:
    KooVee, Tampere
    "Ylenemiskieltoon" liittyen, joskus ihmeteltiin mihinkä joku kapiainen hävisi pariksi viikkoa. Varma tieto oli että olivat arestissa Parolassa. No, sitten tuli käytyä joskus Parolan päävartiossa ja siellä oli tosiaan joku kapiainen "häkissä", tosin ovet auki jne. En tiedä kuinka yleinen rangaistus muoto tämä oli ja mitä sen eteen piti tehdä.
    Nykyäänhän kait varusmiehiä rangaistaan ihan normaalisti raastuvassa.

JOL

2. Sir Markku Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Junnon kirjekuoret, Markku-liitto
    Kovalla Apilaksella ei yksittäistaistelija voi ampua kuin rajatun määrän, oliko nyt kuusi, laukauksia. Tämä johtuu siitä, että se aiheuttaa hiusmurtuman kalloon joka laakilla.

Individual tykkää tästä.
  3. DTremens Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
    Lainaus:
    Vai onko suomessa vain oltu alusta asti järkeviä turvamääräysten suhteen? Tosipaikassa ei varmasti kertoja lasketa, mutta harjoitusmielessä niitä lienee turha tykitellä kovin tiuhaan. Report To Army Finds Blast From Some Weapons May Put Shooter's Brain At Risk

Hiusmurtuma on tietysti ihan pöljä syy esteeksi (paitsi ihan peräkäisiin ampumisiin tietty jos vammautuu ekasta) koska luuhan paranee, aivot eivät niinkään...

4. Hawk #22 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
    Lainaus:
    Mahtavaa saada tälle tornarille vahvistus! Nimi siis oli rikkinäisen puheliman aikana vaihtunut Saravosta Salmelaksi, mutta oikea laji ja seura oli kuitenkin. Mennyt jotenkin ihan ohi tuollainen lehtijuttu, mutta ei eka kerta kun Jatkoajasta saa parempaa tietoa. Kiitos tästä!

5. Johnny B. Goode Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Tappara
    Lainaus:
    Heh, meillä syy oli joku aivovaurio kun tulee liikaa hittiä humeetiin. Mutta yhtä kaikki, kova peli.

6. Lainaus:
    Kaveri kävi etukäteen sanomassa että jos laitatte aukkiin niin intti on sitten ohi minun osalta. Eivät uskoneet eikä tullut kaverista jääkäriä tai mitään muutakaan vaan se tosiaan loppui siihen että laittoivat aukkiin.

7. Kemppilukko Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Ilves
    Lainaus:
    Mua yrittivät puoliväkisin AUK:iin. En mä sanonu, kun et: "vetäisin mieluummin tän puoli vuotta kunnolla". 6kk korpraalina tykistön viestistä kotiuduin. Voi olla et sinne oli sit halukkaitakin, niin ei tarttenu pakottaa. Mitään kiusaa siitä ei seurannu.

8. Sir Markku Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Junnon kirjekuoret, Markku-liitto
    Lainaus:
    Ihme bullshittiä. Minä poika ammuin kovalla apilaksella harva se päivä. Hyviä ilotulitteita, kun sopivaan metallinpalaan jormatti menemään.

9. FASlapsi Jäsen

Suosikkijoukkue:
    SaiPa
    Lainaus:
    Ne mä kaivoin Esko Valtaojan, Tauskin ja Gerhard Bergerin kanssa vasta kun mut oli kotiutettu, ni ne ei sillee mun mielestä kuulu inttimuistoihin.

Lainaus:
    Tyttöystäväni tosiaan oli everstin tytär, ja myös eversti itsekin sotilasarvoltaan. Molemmat sekä isä ja tytär olivat ylennyskiellossa ja poistuivat kerran taakse koska Marsalkka käski niin. Minä olin se Marsalkka.

Rommeli ja jalperi tykkäävät tästä.