ooh-vaar-voo!
Olen löytänyt kaksi jo unelmieni naista.
Ensimmäinen on uintia ja joogaa harrastava äärimmäisen kaunis taskukokoinen blondi. Hän on hyvän yliopistokoulutuksen saanut ja mikä erityisen tärkeää, hän tulee varakkaasta perheestä. Viimeksi hän on ollut lehden toimituksessa töissä. Harrastukset ovat urheilun lisäksikin samoja kuin minulla, hän matkustelee runsaasti, aina kuin mahdollista. Eräällä hänen ulkomaanmatkoistaan sitten tapasimmekin, nimittäin kun hän oli täällä Hämptonissa syksyn vaihdossa. Niin, hänen ainoa miinuspuolensa on se että hän on kotoisin Moskovasta ja työskentelee siellä nykyään. Viimeksi katselin kuvia Julian reissusta Tunisiaan ja olisihan se kelvannut sekin.
Toinen on ruskeaverikkö jonka harrastuksia ovat musiikin kuuntelu ja thai-boxing, josta kertoo six-pack ja ulosajo aiemmasta thai-boxing-seurasta vain siksi että hän laillisella potkulla mäjäytti kerran erään kundin kuuroksi, onneksi vain kahdeksi viikoksi. Poika tuli kuntoon mutta seuran ainoa tyttö savustettiin tämän jälkeen ulos ja piti etsiä uusi seura. Sovinismin uhri?
Hän ei käytä liikaa meikkiä koska on niin luonnollisen kaunis, täydellisen sopivat rinnat ja upea vartalo, on myös hyvin kiihkeä. Luonteeltaan hän on hiukan ujo mutta omaa silti härskin huumorintajun unohtamatta naisellisuuttaan. Osaa vittuilla juuri sopivasti. Arvostaa samoja asioita kuin minä, eli matkustamista ja ruotsalaisia tyttöjä ja heidän kiinteitä pakaroitaan, tosin minä en ole koskaan ollut ruotsalaisen tytön kanssa suihkussa koskettelemassa ruotsalaisten tyttöjen pakaroita.
Hänen miinuspuoliaan on se että lempinimeä Lola tottelevä tyttö asui ennen Slovakiassa, nykyään Unkarissa. On radioasemalla töissä.
Voi olla että kolmas löytyi täältä Suomesta mutta katsotaan nyt.
Täällä on otettu kantaa ulkonäön merkityksestä - minä väittäisin että ainakin itselleni se on oikein suuri. Nimittäin se että ihminen on hyvännäköinen kertoo kahdesta asiasta, hän pitää huolta itsestään - hän siis todennäköisesti pystyy myös pitämään huolta minusta? Itsestään huolehtiminen kertoo kunnianhimosta, halusta menestyä, halusta päästä johonkin, jos ei muualle niin panolle ainakin. Ei kunnianhimoton ihminen ole hyvännäköinen, hän on yleensä naama norsunvitulla tai naama niin kuin ei mikään kiinnostaisi, tai sitten jo valmiiksi jonkun samanlaisen vässykkäjannun kanssa bileissä. ~NOPE! Oikein vituttaa muutama tuttu josta näkee potentiaalin mutta se lähtee aina aikaisin himaan, ja se on sen vässyköintisuhteen syytä!
Myös luonnostaan hieman vaatimattomamman näköinen ihminen, siis jos hän on kunnianhimoinen, ja on itsensä kanssa tasapainossa, on todennäköisesti löytänyt oman tyylinsä, ja on nostanut hyvällä itsetunnollaan ja luonnollisuudellaan (en tarkoita kainalokarvojen ajelematta jättämistä) omia pisteitään, omia mahdollisuuksiaan ja omaa statustaan sellaiseksi että hänet huomataan, he ovat niitä joista sanotaan "ei se nyt mikään missi ollut mutta siinä oli sitä jotain".
Ts. sisäinen kauneus tekee ihmisen ulkoisellekin olemukselle nannaa MUTTA MYÖS: ulkoinen kauneus kielii sisäisestä vastaavasta.
~BREASTS!!!