Unelmiesi nais/mies ihanteesi

  • 8 782
  • 70

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
mauri kirjoitti:
Kai sitä voisi kuvailla näin:
Kun mies pitää itsestään ja on positiivisella tavalla itsestään ylpeä, huokuu tyytyväisyys myös ulospäin - ja sellaisessa miehessä on vetovoimaa. Seksi miehen kanssa, joka nauttii itsestään, on upeaa, koska vastaan ei tule jatkuvasti estoja, jotka häiritsevät nautiskelua. Sama koskee myös naista. Kun on luotto omaan naisellisuuteen - se synnyttää eroottista latausta....
Osasinkohan tarkentaa??
Cosmopolitanista luettua humpuukia jonka substanssi lähentelee RS:n tuotoksia Jatkoajassa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kenenkään julkkishenkilön perään en pahemmin haikaile kyllä. Voisi olla muutenkin aika hankala paikka seurustella sellaisen ihmisen kanssa, joka on tunnettu. Mieluummin joku "nobody" kumppaniksi.

Naisihanteeni eivät ole vuosien saatossa pahemmin muuttuneet. Ne ovat edelleenkin sellaiset, että naisen tulee olla humoristinen, löytyä sopivasti tajua sarkasmiin, mustaan huumoriin ja muutenkin aika kipeään läppään. Sellaista kun minulta pääsee suusta varsin usein.

Tämän lisäksi seksuaalisuus ei saa olla sellainen asia joka on liian tabu, ja minkä suhteen on jotain neuroottisuutta tai muuten vaan ylimääräistä häpeilyä, ei nyt todellakaan mitään nymfomaanimeininkiä, mutta nauttii kuitenkin itse asiasta ja monipuolisesti.

Viihtyy tarpeen tullen itsekseen, koska itsekin viihdyn ja haluan aina välillä todella ollakin ihan itsekseni. Roikkuja ei saisi olla, eikä liian mustasukkainen. Olisi omia kavereita ja omia juttuja, kuten minullakin. Ns. oma elämä myös.

Yhteneväinen musiikkimaku ja kiinnostuksen kohteet olisi erittäin suuri plussa, jollei ehdoton. Lasten hankinta ja muutenkin sovinnainen perheenrakentamisen halu ei käy yhtään päinsä. Ei saisi olla uskovainen, ainakaan kristinuskoinen. Kissoista pitäminen on hyvä asia, muunlaiset lapset on nou nou nou.

Ei saisi olla mikään urakiipijä, enemmänkin vähän luonnonlapsi. Varallisuus ja ylellisyys ei saa olla kriteeri onnelliselle elämälle. Mieluiten mahdollisimman vähän poliittisesti aktiviinen ja suuntautunut, neutraali olisi hyvä asia.

Ulkoisesti ehdottomasti tulisi olla pieni ja lyhyt. Liian isot ja pitkät naiset ovat edelleenkin kolhoja ja epäeroottisia (minun mielestäni). Pienissä on pippuria. Hiuksien, ihon ja silmien värityksellä ei ole pahemmin merkitystä. Tunnustan kuitenkin edelleen, että blondit ja punapäät sytyttää eniten. Mieluiten pitkät hiukset, mutta ei se ole niin olennaista, kunhan ei ole ihan kaikkia karvoja (yläpäästä) leikannut pois. Otsatukkamalli on tosi jees. Nam.

Ei liikaa lävistyksiä ja tatuointeja.

Silmälaseista ei olisi haittaa ulkomuodossa, ne tekevät usein naisista oikeastaan aika seksikkäitä. Sitä paitsi olen itsekin rillipää. =)

Tuossapa se olisi pähkinänkuoressa sellainen nainen, johon melko varmasti ihastuisin.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
mauri kirjoitti:
Kerro toki omista kriteereistäsi/toiveistasi, jollei ulkonäkö ole se tärkein pointti.

Tosta ekalta sivulta 8. kommentti.

Onko muuten havannointikyky ja/tai lukutaito miten olennainen kriteeri miesihanteellesi?
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Twite kirjoitti:
Cosmopolitanista luettua humpuukia jonka substanssi lähentelee RS:n tuotoksia Jatkoajassa.
Ei, kun ihan itse keksinyt. Ja sellaisen miehen löytänyt. Joten eipäs humpuukitella. Hehhee...
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
1Timer kirjoitti:
Tosta ekalta sivulta 8. kommentti.

Onko muuten havannointikyky ja/tai lukutaito miten olennainen kriteeri miesihantellasi?
Sori, en huomannut. Pahoittelen. Ja sitä paitsi, ihan hyvällätuulella kyselin. Jostain syystä täällä on nyt niin moni nimimerkki kuin persiiseen ammuttuja karhuja, joten annetaan olla...Eikö asioista voisi ihan hilpeästi kirjoitella eikä vihotella??
 
Viimeksi muokattu:

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
1Timer kirjoitti:
Mina taas ihmettelen niita, jotka vetaa tahan nimia julkisuusmaailmasta, malliin Geri Halliway (vaimikasenniminyton). Rakentuuko naisihanne tosiaan ulkonaon (jos nyt sen nakoisesta sattuu pitamaan) varaan? Meinaan muutenhan juuri tuo plikka on varsinainen idiootti ja tyhjapaa... Onko sellainen nainen tosiaan siis jonkun ihanne? Ihan vaan siis esimerkkina. Ja tunteeko joku tosiaan Salma Hayekin niin hyvin, etta voi sanoa hanen olevan naisihanne?

Vai onko joillain nyt menny "Keta sit panisit?" ja "Unelmiesi nais/miesihanteesi" -ketjut sekaisin? Vai eiko vaan viela pysty analysoimaan naita asioita?

Voi sentään, jokuhan niistä idiooteista ja tyhjäpäistä aina tykkää, siellä teilläpäin erityisesti... Minäkin olen kahdesti päässyt miehen kanssa asumaan, mutta homma tyssäsi todennäköisesti siihen etten näyttänyt Geri Halliwellilta:) Nimimerkki schollin labrassa puolestaan kehitellään saksaa puhuvaa Hayek-Lopez -yhdistelmää. Unelmistahan tässä ketjussa kuitenkin puhutaan, eiksnih?
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Sanoman viesti (ihme kun ne ei koskaan aukea naisille?) olikin, etta huonosti on asiat, jos ihanteen ainoa kriteeri on ulkonaollinen.

Mulla muuta tahan.
 

Anton

Jäsen
Mauri:
”Hiton vaikea olisi löytää sopivia rintsikoita, kun kupit on kuitenkin joko tai.”

Mitäpäs tuosta, sillä eiköhän noin ole jokaisella naisella? Eihän ne rinnat ole ainakaan minun tapaamilla leideillä ole koskaan olleet samaan paria. Sangen epämieluisaa sanoa liikkeessä, että oikea on bertta ja vasen daavid, enkä tarkoita sillä rintarauhasen disneymäistä inhimillistämistä.
Käytännössä on kyllä ollut melkein sama, että onko niitä yksi vai kolme - kokonaisuus ratkaisee.

Mutta siihen "pikkuasiaan". Olen huomannut, että minun naisella olisi suotavaa olla edellä mainittujen rintojen lisäksi aivot ja nykyisin jopa silmälasit.
Joo-o, olen havainnut olevani kahden keskustassa erektioni kanssa katselemassa optikkoliikkeen mainoksia, jossa silmälasipäinen nainen katselee arvoituksellisesti kaukaisuuteen.
Jollain tapaa silmälasipäinen nainen vain on seksikäs! Olen pyytänyt jopa muutamaa hämmentynyttä astuttavaa taistelunorsua pitämään sen ns. kloonautumisvaiheen ajan laseja päässä, mikä toisaalta kiusallisesti nopeuttaa kyseistä sessiota.

Kauniilla laseilla tarkoitan siroja metallisankoja, enkä mitään sellaisia neliskanttisia muovimönttejä!

Annan naisille monta negatiivista ominaisuutta anteeksi kauniiden lasien vuoksi!
*hymy*

Kerron niistä Kontio –kumisaappaista sitten jossain toisessa vaiheessa.
 
Viimeksi muokattu:

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Rillipäät kunniaan

Anton kirjoitti:
”Hiton vaikea olisi löytää sopivia rintsikoita, kun kupit on kuitenkin joko tai.”.

Niin, puhumattakaan, jos kupit ovat mallia "joko thai" tai "thai jotain."

Loppukaneetiksi päädyn vielä yhtymään tähän silmälasiasiaan toteamalla, että silmälasipäistä naista pitää helposti fiksumpana kuin rillitöntä.

Tähän tosin vaikuttaa äärimmäisen paljon tietysti ko. kakkuloiden muoto ja muu olemus, koska rilleillä saa myös helposti aikaan viherpipertäjä-, puunhalaajahippi-, kulttuurinipottaja-, räyhäfeministi-, naatinpurija-monialavalittaja-, tiukkapipopihtari-, päällepuhuja-, humanisti-, pilvilinnarunotyttö- tahi nirppanokka-sihteerikkö -vaikutelman

Täältä tähän
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
1Timer kirjoitti:
Sanoman viesti (ihme kun ne ei koskaan aukea naisille?) olikin, etta huonosti on asiat, jos ihanteen ainoa kriteeri on ulkonaollinen.

Mulla muuta tahan.
Hassu :) Kun naiset on just niitä tyhjäpäitä, niin kuinka se voisi aueta? Mutta kumpi sinusta on fiksumpi - tyhjäpää, vai se, joka tyhjäpäätä ihailee?

Luulen, että ulkonäköä ensisijaisena kriteerinään pitävät löytävät toisensa - vakka kantensa löytää, junou? Ja jos joku juniori ei tiedä mitä tuo tarkoittaa, niin etymologian laitokselta luulisi apua löytyvän.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
1Timer kirjoitti:
Sanoman viesti (ihme kun ne ei koskaan aukea naisille?) olikin, etta huonosti on asiat, jos ihanteen ainoa kriteeri on ulkonaollinen.

Mulla muuta tahan.
Viestisi meni perille - tarkoitin vain tehdä tuossa aikaisemmin lisäkysymyksen, jotta keskustelua voisi luontevasti jatkaa. Ei lähtökohtani ollut millään tavoin ollakaan eri mieltä- kuten mielestäni itseni ilmaisinkin. Minun mokani oli se, etten ollut huomannut aikaisempaa viestiäsi.
Mutta jatkakoon muut tästä, meikäläinen kun ei nyt taida osata tehdä itseään kyllin ymmärrettäväksi. Hauskaahan tämän pitää olla! :)

edit: Anton - tarkoitin, että myynnissä olevat kupit ovat joko B tai C -kokoa. En puhunut rinnoista, nääs. ;)
 

Anton

Jäsen
Mauri:
”edit: Anton - tarkoitin, että myynnissä olevat kupit ovat joko B tai C -kokoa. En puhunut rinnoista, nääs.”

Ymmärsimme toisemme totaalisen väärin. Minä kun tarkoitin rintoja. Olen kerettiläisenä käsittänyt rintaliivien käyttötarkoituksen äärimmäisen epäloogisesti. Tyhmä äijä!

Jos hankit rintaliivit niiden koon mukaisesti etkä sijoita rintojasi niihin, niin nyt ymmärrän sinua. Olet lukenut kiitettävällä intensiteetillä Niksi-Pirkkaa ja käytät rintaliivejäsi ostoksilla, jolloin pistät bee –kuppiin huomisaamun verigreipit ja dee –kuppeissa kannetaan kivasti kappa uusia perunoita? Nuori, terhakas (=Puffy?) Mauri -tyttö on neljätoista -vuotias?

Minähän ymmärrän Teitä naisia! *hymy*

Kiitos kuvasta Krobbe! Koska minulla ei ollut kupillista kahvia, enkä viitsinyt sitä varta vasten hakea, niin tulin kylmän viileästi toimiston seinälle.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Voi ihanaa, meillä rillipäillä on vielä toivoa...

EDIT: Lisään vielä, että oikein valitut lasit tekevät lähes miehen kuin miehen ulkonäölle hyvää...
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Alamummo kirjoitti:
Voi ihanaa, meillä rillipäillä on vielä toivoa...

EDIT: Lisään vielä, että oikein valitut lasit tekevät lähes miehen kuin miehen ulkonäölle hyvää...

Ai kuten grogilasit, viskilasit, viinilasit, hitsilasit...

Että silleen...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Alamummo kirjoitti:
EDIT: Lisään vielä, että oikein valitut lasit tekevät lähes miehen kuin miehen ulkonäölle hyvää...
Näinhän se on ja tietysti, vaikka en asiaa maininnutkaan, niin on sillä merkitystä minkälaisia silmälaseja nainen pitää. Tyylikkäät kasvoihin sopivat pokat kyllä nostavat ainakin minun silmissäni viehätyskerrointa roimasti.

Itselleni ei kyllä minkäänsorttiset sangat tunnu sopivan ja ihan yhtä tomppelilta näyttää, vaikka olisi mitkä tahansa kehykset silmien edessä.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
wilco kirjoitti:
Ai kuten grogilasit, viskilasit, viinilasit, hitsilasit...

Että silleen...

Saiverrellaan sitten, SILMÄlaseista puhuin. Tietysti tyylikäs grogi- tai viskilasikin silloin tällöin ei ole pahasta. Ja mikäs salskean miehen hitsauslaseissakaan olisi vikana.
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Prt Sc kirjoitti:

Täytyy vähän tähän kompata, Eva on heti toisena ihanne listallani ihan ulkonäkö puolella siis vain, itse henkilöstä en yhtään tiedä millainen hän on persoona yms..

Itse haen tai unelmoin naisesta jolla on hyvä huumorintaju, urheilusta tykkäävä, lemmikeistä pitävä, vähän höhlä silleen mukavasti ei mitään ultra bimboja kiitos, rauhallinen mutta silti tulinen kun siihen on tarvetta, mökkeilystä ja kalastamisesta pitävä, sellainen suht nätti tai no ei sillä ulkonäöllä saisi olla merkitystä mutta kyllä sillä nyt on jotain merkitystä ainakin minulle itselleni ja jos nyt vielä jotain pitää sanoa niin hiustenväri saisi olla punainen mut kyl ne blonditki menee ;)
 

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Maria Matthes ja Mette Mannonen.
Kerrassaan kauniita ja tyylikkäitä typyjä molemmat.
Jompikumpi tai vaikka molemmat heti mulle tänne nyt!
 

Anton

Jäsen
Tässä on paikka, jonka moderaattorit, suuressa viisaudessaan voivat siirtää eteenpäin elokuvaketjuuun.

Puhuisin elokuvasta Seitsemän vuotta Tiibetissä.
Hyvät naiset: mikä ihme tekee tuosta tilanteesta niin mielettömän?

Jätkis oli: resuinen, rujo, poti vuoristotautia, nekku on vinossa, hampaat näytti ikävältä ja povitakussa poltteli NSDAP:n bingokortti.
Miten tuollainen saa pi[sensuroitu]ua? Riittävätkö komentiksi vain huuto: "olen niiiiiin kateellinen" *ähkis*

En pidä myöskään Colin Farrell -nimisen epäpersonan tumma kulmakarvaisesta, jonka elokuvia... no, joo!

Nuo ovat sonta-aivoisia (kilpailijoita?), jotka ovat naisiemme mielessä.

Nops... menen katselemaan internetin armeijaketjuja.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
ooh-vaar-voo!

Olen löytänyt kaksi jo unelmieni naista.

Ensimmäinen on uintia ja joogaa harrastava äärimmäisen kaunis taskukokoinen blondi. Hän on hyvän yliopistokoulutuksen saanut ja mikä erityisen tärkeää, hän tulee varakkaasta perheestä. Viimeksi hän on ollut lehden toimituksessa töissä. Harrastukset ovat urheilun lisäksikin samoja kuin minulla, hän matkustelee runsaasti, aina kuin mahdollista. Eräällä hänen ulkomaanmatkoistaan sitten tapasimmekin, nimittäin kun hän oli täällä Hämptonissa syksyn vaihdossa. Niin, hänen ainoa miinuspuolensa on se että hän on kotoisin Moskovasta ja työskentelee siellä nykyään. Viimeksi katselin kuvia Julian reissusta Tunisiaan ja olisihan se kelvannut sekin.

Toinen on ruskeaverikkö jonka harrastuksia ovat musiikin kuuntelu ja thai-boxing, josta kertoo six-pack ja ulosajo aiemmasta thai-boxing-seurasta vain siksi että hän laillisella potkulla mäjäytti kerran erään kundin kuuroksi, onneksi vain kahdeksi viikoksi. Poika tuli kuntoon mutta seuran ainoa tyttö savustettiin tämän jälkeen ulos ja piti etsiä uusi seura. Sovinismin uhri?

Hän ei käytä liikaa meikkiä koska on niin luonnollisen kaunis, täydellisen sopivat rinnat ja upea vartalo, on myös hyvin kiihkeä. Luonteeltaan hän on hiukan ujo mutta omaa silti härskin huumorintajun unohtamatta naisellisuuttaan. Osaa vittuilla juuri sopivasti. Arvostaa samoja asioita kuin minä, eli matkustamista ja ruotsalaisia tyttöjä ja heidän kiinteitä pakaroitaan, tosin minä en ole koskaan ollut ruotsalaisen tytön kanssa suihkussa koskettelemassa ruotsalaisten tyttöjen pakaroita.

Hänen miinuspuoliaan on se että lempinimeä Lola tottelevä tyttö asui ennen Slovakiassa, nykyään Unkarissa. On radioasemalla töissä.

Voi olla että kolmas löytyi täältä Suomesta mutta katsotaan nyt.

*****

Täällä on otettu kantaa ulkonäön merkityksestä - minä väittäisin että ainakin itselleni se on oikein suuri. Nimittäin se että ihminen on hyvännäköinen kertoo kahdesta asiasta, hän pitää huolta itsestään - hän siis todennäköisesti pystyy myös pitämään huolta minusta? Itsestään huolehtiminen kertoo kunnianhimosta, halusta menestyä, halusta päästä johonkin, jos ei muualle niin panolle ainakin. Ei kunnianhimoton ihminen ole hyvännäköinen, hän on yleensä naama norsunvitulla tai naama niin kuin ei mikään kiinnostaisi, tai sitten jo valmiiksi jonkun samanlaisen vässykkäjannun kanssa bileissä. ~NOPE! Oikein vituttaa muutama tuttu josta näkee potentiaalin mutta se lähtee aina aikaisin himaan, ja se on sen vässyköintisuhteen syytä!

Myös luonnostaan hieman vaatimattomamman näköinen ihminen, siis jos hän on kunnianhimoinen, ja on itsensä kanssa tasapainossa, on todennäköisesti löytänyt oman tyylinsä, ja on nostanut hyvällä itsetunnollaan ja luonnollisuudellaan (en tarkoita kainalokarvojen ajelematta jättämistä) omia pisteitään, omia mahdollisuuksiaan ja omaa statustaan sellaiseksi että hänet huomataan, he ovat niitä joista sanotaan "ei se nyt mikään missi ollut mutta siinä oli sitä jotain".

Ts. sisäinen kauneus tekee ihmisen ulkoisellekin olemukselle nannaa MUTTA MYÖS: ulkoinen kauneus kielii sisäisestä vastaavasta.

~BREASTS!!!
 
Viimeksi muokattu:

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Oh, tässä aamulla ennen duuniin lähtöä katselin Huomenta Suomea ja siinä oli nämä kaksi blondia juontamassa, Kirsi Alm ja toisen nimeä en tiedä niin huhhu mitä naisia.

Varsinkin tuo Kirsi ihastutti jo silloin kun hän oli nelosen puolella töissä, asiallinen, pirtsakka ja varsin mukavan tuntuinen naikkonen.

Tulipa kuuma.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös