Toukokuussa Kanadamalja nousee hallin kattoa kohti, kun Lukko - Tappara Game 7:ssä jatkoajalla Pospisil taklaa Kuuselan irti kiekosta ja Miska Kukkonen tekee voittomaalin entistä seuraansa vastaan.
Puolustus keväällä ; Press, Nemecek, Heikkinen, Heinola, Reunanen, Klok, Sevänen jne. Ei hassumpi.
Kiva huomata miten takit kääntyy, kun tällä palstalla mainitsin Heikkisestä ja kerroin sen treenaavan niin kaikenlaista paskaa tuli niskaan.
Kiva huomata miten takit kääntyy, kun tällä palstalla mainitsin Heikkisestä ja kerroin sen treenaavan niin kaikenlaista paskaa tuli niskaan.
Unelmoin itse, ettei kukaan nosta sitä yhtä ketjua ylös missään vaiheessa. Nyt on hyvä pöhinä.
Unelmoin itse, ettei kukaan nosta sitä yhtä ketjua ylös missään vaiheessa. Nyt on hyvä pöhinä.
Olet oikeassa. Nyt kynnet irti siitä ketjusta. Se pitäis lukita, mutta modet ei suostunut, kun sitä vaadittiin. Tuo ketju kun pysyy poissa silmistä, niin se vasta positiivista onkin.
Ville Leskinen Färjestadista pihalle. Mitenköhän mies pärjäisi Lukossa...