Mainos

Unelmia, unia ja utopistia haaveita (ei huhuja)

• 1 786 984
  • 10 539

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No ei muuta kuin Lenni ja Niklas sitten kokoonpanoon, jotka ovat yhteensäkin varmaan puolet halvempia kuin joku Nikkanen.

Mutta ai niin, ei meidän valevalmentaja halua heitä peluuttaa.
Eikös Ylitalo ole loukkaantunut?

Hämäläinen tais tippua pois juuri ennen edellistä matsia. Kipeä tai loukki? Oli alun perin kokoonpanossa.

Jatkojohto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kristián Pospíšil
Eetu Koivistoisella jatkuu korpivaellus Luulajassa. Parissa viimeisimmässä matsissa ei näemmä edes kokoonpanossa (tosin syitä voi olla monia). Kelpaisi kyllä takaisin kotiin tuomaan vaihtoehtoja kärkiketjuihin siirtäen samalla KainuHarrin poppariosastolle.
Ei mun Lukkoon. Julleihin suutelemaan logoa.

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Projekti-Tomin Dream Team kaudella 2026-2027
Ei mun Lukkoon. Julleihin suutelemaan logoa.
Olin hiilenä silloin Äijänsuolla, kun teki tuon tempun. Mutta kyllä kelpaisi kotiinpaluu. Jos ei nyt, niin seuraavan päävalmentajan alaisuuteen syksyllä 2027.

Koippa on kyllä luonteeltaan varsin tunteella pelaava tyyppi, mutta logon suutelu on liikaa. Sinällään ymmärrän kyllä, että tuuletus saattaa tulla spontaanisti ennen kuin tajuaa tehneensä maalin vanhaa seuraansa (eikä mitä tahansa merkityksetöntä) vastaan. Nousiaisellehan taisi näin käydä viime viikolla Niiralan montussa.

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kieltämättä se oli vähän mautonta, mutta kyseessä ei kuitenkaan ole mikään Lukko-kasvatti ja koko nuoruuden viettänyt Helsingin kupeessa.
Ei Liedeskään mikään Lukko-kasvatti ole, mutta silti ymmärtää arvostaa joukkuetta, joka teki kasvatti hänestä Liigan tasolle erinomaisen pelaajan.

No, tyylikkyyttä ei voi ostaa.

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Projekti-Tomin Dream Team kaudella 2026-2027
kyseessä ei kuitenkaan ole mikään Lukko-kasvatti ja koko nuoruuden viettänyt Helsingin kupeessa.
No ei, mutta tietää kyllä itse missä ja minkä valmentajan alaisuudessa höntsääjästä on koulittu ammattikiekkoilija. Ei se Hesekään Lukon kasvatti ollut. Kuten jo aiemmin todettu, tyyliä ei voi ostaa.

Edit. @Via Dolorosa taisi lukea ajatukseni ja päin vastoin. Tai sitten tätä mantraa on hoettu tällä palstalla jo riittämiin =)

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Enää en kyllä itsekään osta puheita Lämsän jatkosta. Jatkuvasti kerrotaan valintaprosessin olevan kesken ja päätöksen teko venyy. Joku tässä jutussa nyt haisee.

Ja se haju on uusi valmentaja veikkaan minä. Jonkun jantterin kanssa väännetään kulisseissa.

Ja kaikki tietää mikä nimi on unissa, unelmissa ja utopistisissa haaveissa monella fanilla pitkällä sopimuksella, ml. itselläni.

Oispa Seksi-Peksi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy