Olen samaa mieltä. Mun mielestä Heinolalle ei ole ruutua ensi kaudelle. Saarijärvi ja Laitinen paikkaa hienosti. Ellei jopa paljon paremmin kuin viime kauden Heinola, joka ei ollut lähelläkään edelliskauden Heinolaa.Heinolan viime kauden esityksistä/kommenteista (lähimenneisyyden myös) kyllä paistaa läpi se, että Liiga & Rauma ei hirveästi enää kiinnostaisi.
Varmaan kaikkien kannalta parempi, mikäli hän jatkaa rapakon taakse ja annetaan esim. Laitiselle kunnolla vastuuta, josta on Lukolle järkyttävästi iloa vielä myös tulevina vuosina.
Itse en innostu Erosesta yhtään, eikä puolustus minusta kaipaa Erosen profiilin pelaajaa. Kokoa ja kokemusta oman pään peliin, kiekollisesta roolista vastuun kantaa Press, Saarijärvi, Laitinen ja (Heikkinen).Ex-narrit eivät yleensä kiinnosta pätkän vertaan, mutta Eros Teemu kyllä kelpaisi puolustukseen, vaikka ei nyt sitä lihasta ja halonhakkuuta oman maalin edustalla toisikaan.
"Hyökkäys on paras puolustus"
Sevänen-Press
Klok-Saarijärvi
Eronen-Laitinen
Kukkonen
Mitä todennäköisimmin ei ainakaan Suomessa pelaa. Viimeisimpien tietojen mukaan paikka NHL:ssä on täysin otettavissa.Menee niin raskaasti tälle osiolle tämä kommentti. Mites Kaapo Kähkönen? Varmaa tarttis pelejä mies alle kon ei lainkaa tiedä tosta P-Amerikan touhusta. Lukolla kyllä jo kaks hyvää molkea et ei sen suhtee ole tarvista.
Hirvijahti ei enää tänäsyksynä ole ongelma. Peukut pystyyn !Viime kaudella viimeisen pelin jälkeen ennen marraskuun maaottelutaukoa Kalle heitti jäniksen hatusta ja pelin jälkeen ilmoitettiin Bonon paluu.
Oh God let it happen. Bono, one more year!!
Mites olisi Sami Lepistö Heinolan korvaajana?
Itse katselin viikonloppuna Mike Siklenkan highlights videoita ja tulin siihen lopputulokseen, että Lukko tarvitsisi tämänkaltaisen kylähullun pelotteeksi oman maalin eteen. Sika-Mika tuskin enää on vaihtoehto, mutta samankaltainen pelaaja kyllä kelpaisi vallan mainiosti, tosin sillä erotuksella, että kaveri puolustajana ihan oikeasti osaisi puolustaa, eikä olisi mikään välimallin hyökkääjä.
Olisihan se Lepistökin ihan kiva pelaaja, mutta mahtaakohan Samia kiinnostaa edes sen pienen piirun vertaa tulla pelaamaan Liigaan.
Tilanne on siinä mielessä kuitenkin loistava, että minkäänlainen kiire ei lisähankinnoille ole, vaikka Bono saisikin saapua as soon as possible.
Ja kun kerran keulitaan, niin keulitaan sitten kunnolla ja todetaan, että Saarela voitaisiin korvata Ryan Laschillä.
Saarelan tilanne on myös mielenkiintoinen. Hankitaanko tilalle ketään vai ei?
Porilaisten kiusaksi voitaisiin signata Juho Lammikko, joka on purkanut sopimuksensa Magnitogorskin kanssa. Vapauttaisi samalla Audetten laitaan ja korvaisi mahdollisesti Saarelan.
Audette-Lammikko-Saarela
Hakulinen-Koivistoinen-Repo
Pospisil-Mattila-Skalicky
Koivisto-Liedes-Tammela
Hyökkäys on paras puolustus.
Sit mä heräsin...
Sitä ulinan määrää.Heinolan korvaajaksi Maksim Matushkin.
Heinolan korvaajaksi Maksim Matushkin.
Sitä ulinan määrää.
Sitä ulinan määrää.