Penaltyfox
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Raum Lehvälugo
Joonas Järvinen kyllä kelpaisi mulle. Iso ja ilkeä. Eikä mikään hidaskaan... Vielä. Vasta 31v...ainoa miinus että on turkulainen.... Tää oli sitten loppukevennys. Ei palkokasveja.
Vaikka tarve olisikin, niin liian porilainen. Menköön sinne suhailemaan.Olisiko Sakari Salmiselle vielä tilaa Johtaja Virran DreamTeamissa?
Mun mielestä ei. Pitää panostaa kahteen fyysiseen puolustajaan. Vai kuinka?
Jaahas, tänään pääministeri Sanna Marin kertoi hallituksen käsittelevän huomenna maanantaina (15.06.2020) mahdollista valmiuslain kumoamista jo ennen kuun loppua. Tarkoittaako tämä siis sitä, että Pitsiturnauksen todennäköisyys kasvaa eli suuremmat sisätilatapahtumatkin sallittaisiin jo 1.7.2020 alkaen? Kertookaapas yksinkertaiselle, kun en ihan tarkkaan noita pykäliä tiedä.
THL:n arvion mukaan "ei kosketa Suomea".THL:n arvion mukaan miljoonan piti saada tartunta heinäkuuhun mennessä.
Näi se varmast on!Kyl mä uskon että Riikolalle löytyy viel ottajii nhl:än puolelta jos pingviinit ei enöä tahdo pitää tai jos ei sieltä ni khl vie.
Mahtaiskohan Zach Budish mahtuu kolmos-/nelisketjuun?
Täysin samaa miältNo ei helvetissä. Hidas, laiska ja flegmaattinen. Ei käyttöä.
Ei mahdu. Jykevä puolustaja saisi pikapuoliin löytyä.
Valikoima markkinoilla on varmasti vielä tässä syksyn ja kauden aikana laajempi kuin koskaan. Ei hättäillä.