Unelmia, unia ja utopistia haaveita (ei huhuja)

  • 1 601 138
  • 9 706

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jandric - X - Repo
Morand - Fontaine - X
Hakulinen - PaWe - PoWe
Nyman / Krannila / Kainulainen / Ylitalo

Stenqvist - X
Brook - Almari
Viitasalo - Reunanen
Ervasti - Abt

Raanta
Lebedeff

-

Jotain tuollaista voisi olla omissa haaveissa.
Uskoisin, ettei rahan puolesta olisi täysin utopistinen.
Kyllä mulle Burke kelpaisi kakkosen äxäksi. Potentiaalia on helvetisti ja parantaa koko ajan. Taitaa nyt vasta olla se paha loukkaantuminen selätetty. Ensi kaudella kova, kuten myös Brook.
Morand pelasi heti myös paremmin, kun pääsi sentteriksi. Samoin Fonzy. Senttereistä ylitarjontaa, mutta se "Lehterä" puuttuu.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä mulle Burke kelpaisi kakkosen äxäksi. Potentiaalia on helvetisti ja parantaa koko ajan. Taitaa nyt vasta olla se paha loukkaantuminen selätetty. Ensi kaudella kova, kuten myös Brook.
Morand pelasi heti myös paremmin, kun pääsi sentteriksi. Samoin Fonzy. Senttereistä ylitarjontaa, mutta se "Lehterä" puuttuu.

Paljon riippuu ensi kauden pelaajabudjetista. Burken ja Brookin jatkot tulisivat seuralla paljon kalliimmaksi vs ottaa uudet ulkkarit. Palkka nettona aina.

Katsotaan nyt, miten suoriutuvat, kun tosipelit alkavat. Nyt mentiin ilman panosta ja ei tarvitse puristaa.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Molemmat parantavat koko ajan. Mulle on se ja sama, mitä maksavat. Riski vaihtaa taas uusiin ulkkareihin on iso.
Jos kerran halutaan olla suurseura, niin ollaan sitten valmiita maksamaan. Kyllä tuolla muutkin tekevät ulkkareille jatkoja. Eivätkä Brook ja Burke varmasti liigan kärkeä palkoissa ole ensi kaudellakaan.
Ja kuten sanoin, ei meidän palkoista kannata nillittää.
 

Crüe 13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Chicago Blackhawks, P-iirot, ManU.
Brook jatkoon, Burke ei pitää löytyä parempaa tolla rahalla, ei ole 1 ketjun kaveri.
2 ketju jo lukittu, ja jos Anrei huhussa pitää paikkansa niin siinä on enää 2 paikkaa avoinna.
Siis jos halutaan oikeesti kilpailla muista kuin ynnäsijoista.
Mutta ehkä tärkein tuo MV- tontti? kuka ne kopit ottaa ens kaudella kun nyt niitä ei ota kukaan.
 

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Itse lähtisin hahmottelemaan kentällisiä seuraavanlaisesti:

Jandric Morand Repo
Hakulinen X1 X2
Krannila PaWe PoWe
Nyman Kainulainen Ylitalo
Hämäläinen

Reunanen Brook
Almari Stenqvist
Järvinen/X4 Viitasalo
Ervasti

X3
Lebedeff

X1= Meidän oma "Lehterä"

X2 = Isokoinen ja vahva vääntäjä, joka osaa takoa myös pisteitä

X3 = maalivahti, mutta ei mikään selkeä ykkösveska

X4 = Koodinimi "Nemecek"

Vaikka Fontainesta tykkäänkin niin vaikea on nähdä hänelle sentterin taikka laiturin roolia olevan tarjolla ensikauden rosterissa, ellei sitten veljesten soppareita revitä yhteisymmäryksessä kahtia, mihin en kuitenkaan usko. Abtin kohdalla vähän samat fiilikset kuin Fontainen kohdalla vaikka tykkään kovasti, niin mielellään hänen tilallaan näkisin Järän tai jonkun "Nemecekin" kaltaisen kovan luun. Ervastille soisin myös reilusti peliaikaa, mutta jos huhuttu Viitasalo toteutuu ja vielä jos Brookille ja Stenkulle sorvataan jatkot niin rightin puolen pakit olisi aikalailla siinä. Toki jos Brook tai Stenkku ei jatka joukkueessa niin sitten Ervasti vaan rohkeasti kolmospariin
 

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Itse kyllä nimenomaan haluan tuohon sen selkeän kovan ykkösveskan. Eiköhän tämä räveltäminen riittänyt.
Kyllä mun mielestä tasainen peluutus on avain menestykseen. Ja se että caikka Lebe ei ole ollut parhaimillaan tällä kaudella ei automaattisesti tarkoita sitä etteikö sitä potentiaalia Vuorion koulussa saada esiin kaivettua
 

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä mun mielestä tasainen peluutus on avain menestykseen. Ja se että caikka Lebe ei ole ollut parhaimillaan tällä kaudella ei automaattisesti tarkoita sitä etteikö sitä potentiaalia Vuorion koulussa saada esiin kaivettua
Keskikertainen rinnalle niin pahimmassa tapauksessa ollaan tämän kauden tilanteessa.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Toveri @Parry Sound :n hengessä Teperin datan tueksi txt-scouttaus, jolla yhteisiä kokemuksia mm. Morandin ja Brookin kanssa.

 
Suosikkijoukkue
Lukko, Lämsän kaljaveikot

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aiotko henkilökohtaisesti pitää maltillisena ettet varmasti ole tällä palstalla väärässä?
Mitä aionko pitää mitä?

Säälit eivät ole ikinä kiinnostaneet sen kummemmin raumalaisia kuin muitakaan. Perjantaina ei halli satavarmana ole loppuunmyyty ja seisomakatsomo huuda lauluja koko pelin ajan, niin että tärykalvot puhkeaa.

Oma veikkaus on 3500 katsojaa, mistä 200 on Turusta, jotka sitten suurinta mekkalaa pitävät.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei varmaan ainakaan ihan tässä lähivuosien aikana tai ei ainakaan omaan mieleen muistu. Tosin voi hyvin olla, että oma muistikin reistailee.
Ainakin silloin Raumam Boikien alkuvuosina oli samanlaista menoa. Vaikken mä siellä porukassa itse hillumassa ollutkaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: joan
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös