Unelmia, unia ja utopistia haaveita (ei huhuja)

  • 1 629 875
  • 9 869

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Ei ole ihan tehojen valossa Antti Saarelan Amerikan valloitus onnistunut. Sopimus on 24/25, mutta en ihmettelisi, jos ensi kausi menisi Euroopassa ja miksi se ei menisi Lukossa silloin?

Jollain voi tietysti olla parempaa tietoa tätä skenaariota vastaan, mutta itselleni kävis hyvin Antin paluu.
Ei tämä ainakaan mua yllätä. Mun mielestä Antti ei ole ollenkaan sen tason pelaaja, joka olisi edes lähellä isoja valoja. Ei lähelläkään niin hyvä kuin veljensä eikä silläkään riittänyt kuin satunnaisesti.

Toki silti Antti olisi aina tervetullut Lukkoon. Liigassa sellainen hyvä 2-3 ketjun pelaaja.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei tämä ainakaan mua yllätä. Mun mielestä Antti ei ole ollenkaan sen tason pelaaja, joka olisi edes lähellä isoja valoja. Ei lähelläkään niin hyvä kuin veljensä eikä silläkään riittänyt kuin satunnaisesti.

Toki silti Antti olisi aina tervetullut Lukkoon. Liigassa sellainen hyvä 2-3 ketjun pelaaja.

Vielä kovempi ois, jos saataisiin jo tälle kaudelle. Ei kai sekään mikään shokki olisi.
 

Ylävilla85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minä ottaisin loppukaudeksi Pillun Kerhosta kun näytti lähtö tulevan.. Siinä sitä olis kolmoseen/neloseen oiva kaveri. Ja ei varmasti pleijareissa maila värise. Jos siis sinne päästään..
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Luonnollisesti. HIFK:lla 5 pakkia loukissa, niin hankkivat laituri-sentterin ja pistävät samalla lupaavan junnun matkoihin.
Pakarinenhan on melkein vakiopuolustaja tätä nykyä :D

Voitaisiin lainata Ervasti vaikka IFK:hon, ellei ole loukkaantunut tällä hetkellä. En nyt muista onko.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pakarinenhan on melkein vakiopuolustaja tätä nykyä :D

Voitaisiin lainata Ervasti vaikka IFK:hon, ellei ole loukkaantunut tällä hetkellä. En nyt muista onko.
Ei Ervastia mihinkään HIFK:hon kannata lainata. Ei se siellä pääse pelaamaan vaikka olisi ainut terve puolustaja ja kotimaan siirtoraja menee huomenna kiinni, niin ei paluuta sen jälkeen täksi kaudeksi olisi tiedossa. Mestiksestä Ervastin sen sijaan voisi kutsua takaisin.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukosta Hifkiin on tehty niin legendaarisen omituisia siirtoja, että kaikki on mahdollista. Jonni Vauhkonen ja Miikka Tuomainen kärkiniminä, mutta myös Otto Honkaheimo, Rony Ahonen, IFK-legendoja kaikki tyynni.

Olikohan joku vielä. No on toki onnistuneitakin, nykyisessäkin joukkueessa.
 

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Utopiaa ja unelmaa olisi se että herrat Stenkku ja Tare pukisi Lukko paidan ylleen myös ensikaudella. Sitten heräsin ja tajusin että tilalla nähdään kuitenkin todennäköisesti Luka Tiihonen ja Nuutti Viitasalo
 

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreät Jääkärit
Utopiaa ja unelmaa olisi se että herrat Stenkku ja Tare pukisi Lukko paidan ylleen myös ensikaudella. Sitten heräsin ja tajusin että tilalla nähdään kuitenkin todennäköisesti Luka Tiihonen ja Nuutti Viitasalo
Sen taannoisen Gregoiren jatkosopparin jälkeen mä en ylläty enää mistään. Mihinkäs Stenkku ja Tare Raumalta haluais lähteä!
 

Niqulishin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Utopiaa ja unelmaa olisi se että herrat Stenkku ja Tare pukisi Lukko paidan ylleen myös ensikaudella. Sitten heräsin ja tajusin että tilalla nähdään kuitenkin todennäköisesti Luka Tiihonen ja Nuutti Viitasalo
Miksi kaikki kuvittelevat viitasalon tulevan kiekolliseksi ykköspakiksi? Miehen piste-ennätys taitaa olla 20 pistettä ja profiili ei muuteskaa ole kiekollinen ykköspakki
 

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Miksi kaikki kuvittelevat viitasalon tulevan kiekolliseksi ykköspakiksi? Miehen piste-ennätys taitaa olla 20 pistettä ja profiili ei muuteskaa ole kiekollinen ykköspakki
Kallen tuntien niin en ylllättyisi lainkaan jos Viitasalosta koulittaisiin kiekollinen ykköspakki
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viitasalo ei ole mitään sellaista tehnyt kahteen kauteen että kilpailun takia palkka nousisi luokkaan möttipäinen tai muhkea. Potentiaalia on kyllä ja siitä varmasti maksetaan sellainen korvaus joka asiaan tässä kohtaa kuuluu, eikä yhtään enempää. Eli ei mikään sellainen hankinta kuin esim. Reunanen pari kautta sitten, josta on pakko jo kovaakin hintaa maksaa. Se että kenen tilalle Viitasalo tulee, onkin sitten täällä palstalla makuasia.

P1-P2
P3-P4
Almari-Viitasalo
Ervasti-P5

Näin minä tuon tällä hetkellä näen. P4 saisi olla Stenqvist ja P3 mun puolesta vaikka Abt viimeisten 20 pelin perusteella. Ja nuo tuossa ovat vain P:n perässä numeroita. Almari on EHT-tason pakki, tai ainakin lähes ja pelaa sen 19-22 minuuttia per peli.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Tuntuu että puoli palstaa pitää Kallea ihan idioottina hankintojen suhteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös