Karvanoppaelvis
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko, Lämän niininii kiekko
Nää on näitä näin unta ja sitten mä heräsin hommia. Eli liityn porukkaan en usko edes vähää alusta tähän.
Ja Lukko ei ole yksi näistä neljästä seurasta.IS:n mukaan Niku on saanut kovan tarjouksen Ruotsista, mutta hän ei halua perhesyistä siirtyä loppukaudeksi ulkomaille.
Liigassa on neljä seuraa, joihin Niku voisi siirtyä. Nämä kaikki kuuluvat kärkijoukkueisiin, joista ainakin HIFK on neuvotellut Nikun kanssa.
Joka voisi olla seurakaveri Turkulainen :)Olen ehkä vähän poikkitieteellinen mutta minusta tuo Niku olisi Lukolle ns ”nice to have” mutta ei ”need to have”. Enemminkin panostaisin siihen pisteitä tekevään hyökkääjään.
Tämäkin ollut kyllä ihan alusta saakka selvä, kuten myös se ettei Turkulainen tule Lukossa pelaamaan. Korkeintaan sieltä tulee joku latvialainen, kun Turkulaista odotetaan.Keskeistä on se, että Niku ei Lukossa tule pelaamaan.
Huttunen twiittaa noin. En silti yllättyisi, jos raha ratkaisee ja Niku siirtyisi Sveitsiin. Tuolta voi loppukaudesta saada isot massit.
Hyvä. Sami Nikun pelaaminen Ilveksessä onkin näin Lukko-kannattajana unelmia osastossa, kun Lukko puolella tässä ketjussa ollaan.Viimeisimpien tietojen mukaan Niku olisi siirtymässä Ilvekseen. Hakenut varusteensa jo hallilta pois. Eiköhän siirtouutinen julkaista viimeistään huomenna.
Harmi homma tuo Fonzyn tilanne, tuskin on enää apua tälle kaudelle, jos ristiside vamma niin 6 kk minimissään.Fonzyn tilalle nyt ukkoa sisään. Paska homma, että juuri toimimaan alkaneen ketjun sentteri putoaa pois pidemmäksi aikaa.
Vaikka Fonzy vielä palaisikin, niin pelikunto ja tuntuma on varmasti hakusessa jonkin aikaa.
Hyvä. Sami Nikun pelaaminen Ilveksessä onkin näin Lukko-kannattajana unelmia osastossa, kun Lukko puolella tässä ketjussa ollaan.
Vihdoin on yksi unelma tullut toteen.
Oon lukenut huonosti kun itse olin siinä uskossa että me ei Nikua tarvita vaan hyökkääjä.No, laitoin nyt vain, kun täällä oli unelmoitu Nikusta. Tai siis sen tavasta pelata jääkiekkoa.
No huhuiltu ja huhuiltu, mut taidettiin täällä arvuutella yhtenä vaihtoehtona ennen kuin Brookin nimi julkaistiin/tuli esiin.Kova hankinta: HIFK kaappasi olympialaisista tutun puolustajan
Ronald Knot saapuu ensi kaudeksi Helsinkiin.www.iltalehti.fi
Tätä kaveria on muistaakseni huhuiltu Lukonkin riveihin usein. Nyt nähdään millainen pelimies on Liigassa.
Ei nyt ihan Ladalla, mutta jollain perinteisellä perhe Volvolla ehkä.Lukko on Ladalla moottoritiellä tällä hetkellä.