Viitisen Ilveksen peliä katsoneena joudun toteamaan tähän että olen katsonut väärät matsit. Hieno sukunimi mutta ei mitään käyttöä niiden katsomieni otteluiden perusteella.Tuollainen ”jeremygregoire” tuohon sopisi.
Harmi, että hän taitaa Ipasta lunastaa loppukauden paperin.
Alku heikko, mutta parantanut kyllä peliään.Viitisen Ilveksen peliä katsoneena joudun toteamaan tähän että olen katsonut väärät matsit. Hieno sukunimi mutta ei mitään käyttöä niiden katsomieni otteluiden perusteella.
Ei se mitään.Ymmärsin siis viestisi väärin.
Tuossa ois sopiva palanen. Ei muuta kun faxia Kanadaan.Neloseen Ylitalo - The Nelossentteri - Kainulainen, maistuisi. Ylitaloa voisi kierrättää rotaatiossa tuosta tai 13. hyökkinä.
Ikonen - ”Sentteri” - Kainulainen/YlitaloNeloseen Ylitalo - The Nelossentteri - Kainulainen, maistuisi. Ylitaloa voisi kierrättää rotaatiossa tuosta tai 13. hyökkinä.
Ikonen - ”Sentteri” - Kainulainen/Ylitalo
Ikonen - Kainulainen - ”Tyrväinen/fyysinen laituri”
Tyrväinen menisi kyllä oikein hyvin täsmänä tuonne alaketjuihin. Ei ole edes mikään täysin toivoton kiekon kanssa ja oikeastaan sellainen "ilkeämpi-Ikonen" olisi kyseessä.Kyllä mä ottaisin tuohon mielellään Tyrväisen vaikka tiedän sen jakavan vahvasti mielipiteitä. Mutta miettikääs kun nelosen hyökkäysketju olisi "Höylän" palattua Ikonen-Kainulainen-Tyrväinen..siinä olisi vastustajille todella inhottava kolmikko.
Fontaine menisi mielestäni kyllä hukkaan nelosessa tai sentterin roolissa. Mun mielestä Gabriel on pelannut hyvin, mutta ei ole saanut palkintoa vielä. Toivottavasti jaksaa painaa edelleen yhtä nöyrästi duunia niin eiköhän jossain kohtaa ketsupit ala lentämään.Toinen vaihtoehto olisi tosiaan tuo @Parry Sound kolmosketjun "korjaaminen" kovemman pistepotentiaalin nimellä ja Fontainen laittaminen nelosen keskelle tai laitaan kun Kainulainen palaa.
En mä nyt sanoisi että Fonzy menisi hukkaan jos 5 vs. 5 pelissä saa sen 10-12 minuuttia ja siihen erikoistilanteet päälle. Kyllä Fontaine-Kainulainen-Ikonen ketju voisi olla ihan hyvin kolmonenkin peluutukseltaan (peliaika) ja Fontaine kuitenkin on hyökkääjistä neljänneksi eniten saanut alivoima-aikaa (21:31) ja ylivoimillakin päässyt tuurailemaan ihan hyvin (8:28).Fontaine menisi mielestäni kyllä hukkaan nelosessa tai sentterin roolissa. Mun mielestä Gabriel on pelannut hyvin, mutta ei ole saanut palkintoa vielä. Toivottavasti jaksaa painaa edelleen yhtä nöyrästi duunia niin eiköhän jossain kohtaa ketsupit ala lentämään.
Totta se on: Petri Kontiola paljastaa nyt, miksi hän palaa Tapparaan ja kaukaloihin – ”Päihdehoito muutti kaiken”
Tamperelaissentteri Petri Kontiolalle valkeni kesän aikana, ettei hän ole jättänyt vielä kaikkeansa jäälle. Kontiola palaa Tapparaan loppukauden mittaisella sopimuksella.www.aamulehti.fi
Tuonkin perusteella olisin ottanut Konnan Lukon riveihin, jos alko ei enää maistu vanhaan malliin. Uskoisin näkyvän myös jäällä.
Kassian olisi yksi kaikkien aikojen kovimmista voimahyökkääjistä Liigassa. Olisi kallis ja loistava haku.Ei saanut try-outilla änäridiiliä syksyllä, siinä olisi oman pään luuta parhaassa peli-iässä loppukaudeksi nostamaan Raumalle kannua
Zack Kassian - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Zack Kassian, 1991-01-24 Windsor, ON, CAN Canada. Most recently in the Czechia with HC Sparta Praha. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Kassian olisi yksi kaikkien aikojen kovimmista voimahyökkääjistä Liigassa. Olisi kallis ja loistava haku.
Samaa mieltä. Zack joutuisi kaikenlisäksi pitämään visiiriä ensimmäisen kerran urallaan kypärässä. Eiköhän tuo jo estä miehen tulon Raumalle.Kyllä. Mutta olisihan tuo niin järkyttävää jos tälläinen toteutuisi että pidetään tämä täällä utopistisena haaveena
joo eihän siitä mitään tulisi. Tai jos saataisiin ylipuhuttua edes Komarov-tyyliseen visiiriin.Samaa mieltä. Zack joutuisi kaikenlisäksi pitämään visiiriä ensimmäisen kerran urallaan kypärässä. Eiköhän tuo jo estä miehen tulon Raumalle.
Mä luulen, että ne yhteistyökumppaneilta kerätyt pelaajahankintakohtaiset rahat on aika maltillisia Raumalla (ja varmaan muuallakin), olipa pelaajan taso mikä vaan. Harva firma on varmaan näkyyvyyden kannalta valmis laittamaan yhteen pelaajaan, ja jos firmoja on useampia niin näkyyvyys vain pienenee. Tietysti jos ihan rakkaudesta Lukkoon, menestysmahdollisuuksien parantamiseksi joku laittaa omiaan niin miksei.löytyisiköhän muuten tuon tason pelaajalle sponsorirahaa yhteistyökumppaneilta herkemmin jos tämän kaliiberin pelaaja olisi realistista saada Raumalle?
Miksi ei? Noita ei Suomessa taideta yhtä aktiivisesti harrastaa kuin Ruotsissa, mutta olisi mielestäni ihan tervetullut lisä ainakin Lukon toimintaan. Toisaalta Lukon tapauksessa RTK saisi myös kuitata tällaisista asioista mun puolesta, kun kirjaimellisesit sitä varten luotu koko homma.löytyisiköhän muuten tuon tason pelaajalle sponsorirahaa yhteistyökumppaneilta herkemmin jos tämän kaliiberin pelaaja olisi realistista saada Raumalle?
Mä luulen, että ne yhteistyökumppaneilta kerätyt pelaajahankintakohtaiset rahat on aika maltillisia Raumalla (ja varmaan muuallakin), olipa pelaajan taso mikä vaan. Harva firma on varmaan näkyyvyyden kannalta valmis laittamaan yhteen pelaajaan, ja jos firmoja on useampia niin näkyyvyys vain pienenee. Tietysti jos ihan rakkaudesta Lukkoon, menestysmahdollisuuksien parantamiseksi joku laittaa omiaan niin miksei.
Mutta tuoreimpana esimerkkinä Joonas Järvinen, joka on käytännössä Teemu Laurellin henk koht kummipelaaja, niin ei siihen varmaan ihan montaa tonnia ole tarvinnut laittaa.
Miksi ei? Noita ei Suomessa taideta yhtä aktiivisesti harrastaa kuin Ruotsissa, mutta olisi mielestäni ihan tervetullut lisä ainakin Lukon toimintaan. Toisaalta Lukon tapauksessa RTK saisi myös kuitata tällaisista asioista mun puolesta, kun kirjaimellisesit sitä varten luotu koko homma.