Joo Tapparaa veikkaan suunnaksi.Olen äimistynyt, jos Greco Lukkoon tulee. Eiköhän se mene Tapparaan voittamaan kultaa.
Toisaalta Tapparalla on kyllä etukäteen jo aika hävytön laituriosasto, luulis siellä olevan prioriteettina erityyppiset pelaajat. Mutta joo, kyllähän tämä Lukon osalta on otsikon mukaista kamaa ennen kuin toisin todistetaan.Olen äimistynyt, jos Greco Lukkoon tulee. Eiköhän se mene Tapparaan voittamaan kultaa.
Onko tuollaiset asiat hirveästi Tapparaa estäneet viime vuosina?Toisaalta Tapparalla on kyllä etukäteen jo aika hävytön laituriosasto, luulis siellä olevan prioriteettina erityyppiset pelaajat. Mutta joo, kyllähän tämä Lukon osalta on otsikon mukaista kamaa ennen kuin toisin todistetaan.
Jäägone podcastissahan Kalle juuri kertoi ettei ketään etsitä eikä ketään oikein haluta istuttaa poppareilla. Eiköhän just joku Tappara miehen nappaa ilman huolia poppareista kun taistellaan kannusta.Keisarin mukaan kun ei edes haluta olla markkinoilla aktiivisia.
Tätä Kallen ajatusmaailmaa tässä asiassa en vaan ymmärrä. Tapparassa veisataan kintaalla moiselle höpötykselle ja nostelevat kannua vuosi toisensa perään.Jäägone podcastissahan Kalle juuri kertoi ettei ketään etsitä eikä ketään oikein haluta istuttaa poppareilla. Eiköhän just joku Tappara miehen nappaa ilman huolia poppareista kun taistellaan kannusta.
Jep ja jos miettii Kallen omaa pelaajauraa, niin ne joukkueet joiden kanssa Kallekin kannua nosteli, eivät kyllä varsinaisesti olleet tunnettuja siitä että olisi ollut kilpailun puutetta.Tuo että ketään ei haluta istuttaa poppareilla on minusta erikoinen kommentti tai ajattelutapa, olen sen toki ennenkin Kallen suusta kuullut ja ehkä lasken sen hänen pieneksi puutteeksi tai miinukseksi. Kyllä terve kilpailu paikoista on se, joka pelaajia myös kehittää vs sementoitu pelipaikka esityksistä huolimatta.
Esimerkiksi Tappara on tässä ajattelutavassa Lukkoa valovuoden edellä. Viime kaudella seuraikoni Kuusela istui katsomossa, kun seura voitti mestaruuden, tiedä sitten kuinka paljonko harmitti nostella kannua.
Näinhän se valitettavasti menee.Tätä Kallen ajatusmaailmaa tässä asiassa en vaan ymmärrä. Tapparassa veisataan kintaalla moiselle höpötykselle ja nostelevat kannua vuosi toisensa perään.
Meillä on jo kaksi sentterilaituria pelaamassa laidoilla: Fontaine ja Burke. Ikonen toki yleensä myös laidassa. Näiden lisäksi Repokin osaa pelata snetteriä. Ei siis tuosta tarvitse huolestua nyt.Joku sentterilaituri olis hyvä
EP listaa kaikki waiverseihin pistetyt pelaajat tuollaisina huhuina, ko. huhu katoaa listoilta mikäli läpäisevät. Ei siis kyse siitä, että olisivat varsinaisesti lähtökuopissa läpäistessään.Lassi Thomson on lähetetty waivereilla alas ja EP:ssä näkyy seuraava huhu: Lassi Thomson -> Unknown.
Olisi kallemainen haku ja kelpaisi hyvin Lukkoon, mutta tuskin tänne on tulossa. Sen verran kova seppä.
Samalla tavalla on ilmaistu seuraavat pelaajat: Garrett Pilon, Dillon Heatherington ja Josh Currie
Tuo että ketään ei haluta istuttaa poppareilla on minusta erikoinen kommentti tai ajattelutapa, olen sen toki ennenkin Kallen suusta kuullut ja ehkä lasken sen hänen pieneksi puutteeksi tai miinukseksi. Kyllä terve kilpailu paikoista on se, joka pelaajia myös kehittää vs sementoitu pelipaikka esityksistä huolimatta.
Esimerkiksi Tappara on tässä ajattelutavassa Lukkoa valovuoden edellä. Viime kaudella seuraikoni Kuusela istui katsomossa, kun seura voitti mestaruuden, tiedä sitten kuinka paljonko harmitti nostella kannua.
Ehkä tämä poppariosaston puuttuminen johtuu siitä että Kallella ei ole valmentajataustaa. Eli katsoo joukkueen kokoamista ja koheesiota yhä pelaajalasien läpi.Jep ja jos miettii Kallen omaa pelaajauraa, niin ne joukkueet joiden kanssa Kallekin kannua nosteli, eivät kyllä varsinaisesti olleet tunnettuja siitä että olisi ollut kilpailun puutetta.
Eiköhän myös Lämsä osallistu näihin pohdintoihin.Ehkä tämä poppariosaston puuttuminen johtuu siitä että Kallella ei ole valmentajataustaa. Eli katsoo joukkueen kokoamista ja koheesiota yhä pelaajalasien läpi.
Tuskin, kun liikkumavaraa on jätetty. Jos ei ole, niin sitten Kalle maksaa Raumalisää, tuohon nyky rosteriin ei millään ole voinut mennä n 3 milliäJos jengistä halutaan 2-3 pelaajaa leveämpi, sinne on vaan lyötävä isompi budjetti.
Lue koko viestini.Tuskin, kun liikkumavaraa on jätetty. Jos ei ole, niin sitten Kalle maksaa Raumalisää, tuohon nyky rosteriin ei millään ole voinut mennä n 3 milliä
Et ole yksin.Olen ehkä yksin mielipiteeni kanssa, mutta itse lähtisin näillä tiedoilla kyselemään Tyrväisen Anttia try-outille.
Sopivan kyrpä pelaaja, joka toisi roimasti rosoisuutta ja fyysisyyttä rosteriin.
Tyrväinen on vieläkin liikaa vanhan maineensa kurissa. Viimeksi lentänyt ulos taklauksesta Liigassa monia vuosia sitten ja omaa myös pistepotentiaalia, viime kaudella Saksassa melkein 30p tahdissa. Kelpaisi Lahteen vieläkin, mutta viime visiitin jälkeen puhui, että Niemelän valmennustapa ei oikein sopinut hänelle, ehkä Lämsä saisi Tyrskystä vielä kaiken irti.Olen ehkä yksin mielipiteeni kanssa, mutta itse lähtisin näillä tiedoilla kyselemään Tyrväisen Anttia try-outille.
Sopivan kyrpä pelaaja, joka toisi roimasti rosoisuutta ja fyysisyyttä rosteriin.