Niinpä, Raumalle ei ole löytynyt. Ei kai niitä pelaajia haeta kuin kaljaa kaupasta.Helppo se on aina sanoa ettei löydy, muut kyllä löytänyt
Niinpä, Raumalle ei ole löytynyt. Ei kai niitä pelaajia haeta kuin kaljaa kaupasta.Helppo se on aina sanoa ettei löydy, muut kyllä löytänyt
No ei mutta jos yv pyörittäjä puuttuu ja sellaisia on tarjolla niin kai niitä silloin Raumallekin olis voinut löytyäNiinpä, Raumalle ei ole löytynyt. Ei kai niitä pelaajia haeta kuin kaljaa kaupasta.
Ei se nyt vaan näin mene. Kyllä se pelaaja ihan itse päättää mihin menee. Olkoon vaikka kuinka tarjolla.No ei mutta jos yv pyörittäjä puuttuu ja sellaisia on tarjolla niin kai niitä silloin Raumallekin olis voinut löytyä
No ei se nyt vaan ihan noinkaan mene. Rahalla ja saa ja hepalla pääsee. Toivottavasti löytyy vahvistus tai kaks ennen siirtorajaaEi se nyt vaan näin mene. Kyllä se pelaaja ihan itse päättää mihin menee. Olkoon vaikka kuinka tarjolla.
No ei saa. Ei me pystytä tarjoamaan niin suuresti rahaa että pelaaja tekee sopimuksen esim vaimon tai tyttöystävän tahdon vastaisesti.No ei se nyt vaan ihan noinkaan mene. Rahalla ja saa ja hepalla pääsee. Toivottavasti löytyy vahvistus tai kaks ennen siirtorajaa
Varmaan Lukon viime vuosien kuuluisin pelaaja. Huvittaa että tästä yhdestä (huti?)hankkinnasta jaksetaan puhua edelleen. Let it be.....Ja Lukko päättää kuinka paljon sitä haluaa ja mitä on valmis maksamaan. Viime keväänä haluttiin Svanenbergsin verran. Kassakaappin jäi rahat. Säästöä tuli, ei menestystä. Millainen lienee tämän kevään tarina?
Tuohon vielä Aaron Irving tyhjennysmyynneistä, niin osoitetaan jokaiseen ilmansuuntaan, että mestaruus on oikeasti tavoitteena. Nöyristelemällä jää luu käteen (niinkuin viime keväänä).Sieltä se Lukon kauden paras maalintekijä ponnahti "suuren sentterijahdin" sijalta 30.
Melko onnistunut haku ja hankinta ja jackpot Raumalle.
Toki ei vielä niitä ylivoiman käsiä ja aivoja tuo.
Yksi mies on mulla vielä mielessä ja varastossa. Jos Kalle hänet saisi Raumalle houkuteltua ja hankittua, en kaipaa enää mitään.
AHL-joukkue Manitobassa tämä mies on try-outilla. Jos ei onnistu, on siinä Raumalle kädet.
Brayden Burke
No joo ehkä ei nyt ihan aina mutta tarpeeksi ylihintaa niin saisi. Siinä taas ei tietenkään mitään järkeä ole. Ja kyllä mä uskon että hyviä pelaajia tulee. Piipponen olkoon Exhibit ANo ei saa. Ei me pystytä tarjoamaan niin suuresti rahaa että pelaaja tekee sopimuksen esim vaimon tai tyttöystävän tahdon vastaisesti.
Jos se olis pelkästään rahasta kiinni niin meillä olis koko kassillinen lohia jo.
Jaan toiveesi vahvistusten saamisesta. Itse asiassa uskon että ne sieltä tulevat vielä. Kallelle tyypillisesti kaikkien listojen ulkopuolelta mutta jalokaloiksi itsensä todistaen.
Kyllä mä näen, että onnistujista on puhuttu vielä enemmän. Tämä mies oli vain ja ainoastaan monin tavoin epäonnistuneen ja epäonnisen kauden ruumiillistuma. Ei sen enempää. Toki Lukko olisi silloinkin riittävästi halutessaan saanut enemmän. Koettiin, että ilmankin pärjätään. Nähtäväksi jää, mennäänkö samalla ajatuksella myös kevät -23.Varmaan Lukon viime vuosien kuuluisin pelaaja. Huvittaa että tästä yhdestä (huti?)hankkinnasta jaksetaan puhua edelleen. Let it be.
Kim Niemistä lukuuottamatta yksikään pelaaja ei tullut tämän kauden ja Kallen Lukkoon listojen ulkopuolelta.No joo ehkä ei nyt ihan aina mutta tarpeeksi ylihintaa niin saisi. Siinä taas ei tietenkään mitään järkeä ole. Ja kyllä mä uskon että hyviä pelaajia tulee. Piipponen olkoon Exhibit A
Ilveksen Twitterin perusteella sinnekin tulossa uusia pelaajia. Näköjään kalaa on tarjolla kuivilla markkinoilla, muille kuin Lukolle.
Parikymppinen junnu epäonnisen kauden ruumiillistuma? No ei siinä sit mitään. Kyllä se pelaaminen sellaista oli keväällä ettei olis Crosbykaan varmaan auttanut. Siinä tehtiin varmaan virhe ettei edellisenä kesänä hankittu selkeää ykkösjamppaa keskelle.Kyllä mä näen, että onnistujista on puhuttu vielä enemmän. Tämä mies oli vain ja ainoastaan monin tavoin epäonnistuneen ja epäonnisen kauden ruumiillistuma. Ei sen enempää. Toki Lukko olisi silloinkin riittävästi halutessaan saanut enemmän. Koettiin, että ilmankin pärjätään. Nähtäväksi jää, mennäänkö samalla ajatuksella myös kevät -23.
Mieho, Nalli ja Oden hyökkäyksestä ulos kesken kauden, eikä mun muistaakseni ketään ovista sisään?Eikös sieltä Mieho lähtenyt Ruotsiin. Eli varmasti tankkausta tulossa.
Oli vähän outo twiitti, jos siis tarkoitat tuota "Ollaan hiljaa niin saadaan kalaa" -twiittiä, mutta siis pelaajahankintaan ei liittynyt mitä ilmeisemmin mitenkään:Ilveksen Twitterin perusteella sinnekin tulossa uusia pelaajia. Näköjään kalaa on tarjolla kuivilla markkinoilla, muille kuin Lukolle.
Ehkä saamme tähän kommenttiin hieman lisätietoa?Ilveksen Twitterin perusteella sinnekin tulossa uusia pelaajia. Näköjään kalaa on tarjolla kuivilla markkinoilla, muille kuin Lukolle.
Pitkä palstatauko takana mutta sama meno näyttää jatkuvan, ihminen jonka televisiosta ei näy kun tekstiteevee ja Internetistä näkyy vaan jatkoaika ja elite kertoo täällä viiltäviä analyysejä kaikesta. Tee palvelus koko palstalle ja painu vittuun täältä itkemästä, olet rasittavin ja idiootein kaveri koko palstahistorian aikana. Tiettyyn rajaan jaksan tyhmiäkin ihmisiä mutta sinä arvon @Parry Sound olet ylittänyt kestokykyni rajat moninkertaisesti.....Ja Lukko päättää kuinka paljon sitä haluaa ja mitä on valmis maksamaan. Viime keväänä haluttiin Svanenbergsin verran. Kassakaappin jäi rahat. Säästöä tuli, ei menestystä. Millainen lienee tämän kevään tarina?
Oli vähän outo twiitti, jos siis tarkoitat tuota "Ollaan hiljaa niin saadaan kalaa" -twiittiä, mutta siis pelaajahankintaan ei liittynyt mitä ilmeisemmin mitenkään:
Jep. Kontekstikommentti tuli sen jälkeen, kun Ilvesfanit alkoivat pohtimaan mahdollista sopimusta.Ehkä saamme tähän kommenttiin hieman lisätietoa?
Hyi helvetti jos Lukko olis tehnyt noiJep. Kontekstikommentti tuli sen jälkeen, kun Ilvesfanit alkoivat pohtimaan mahdollista sopimusta.
Jep, tollaiset tviitit epäselviin tuomaritoimiin liittyen on mielestäni epäammattimaista. Noi pitäis hoitaa yksityisesti eikä somessa.Hyi helvetti jos Lukko olis tehnyt noi
Budjetissa on varaa ja Lohta etsitään, jos sellainen hankitaan niin miten asiaa voi verrata Vanhatalon aikoihin?Onko tämä nyt tulkittava niin, että olet pettynyt Sahlstedtin tekemiseen ja vittuilet siitä, että rahaa ei lykätä joka paikkaan Vanhatalon aikojen malliin?
On Lukkokin. Painoi tänään kaksi maalia SaiPan nuottaan, jos et huomannut.Helppo se on aina sanoa ettei löydy, muut kyllä löytänyt
Jessus..Sen verran tylyä tekstiä, että kannattaisiko vaan blogata kaveri jos noin menee tunteisiin?Pitkä palstatauko takana mutta sama meno näyttää jatkuvan, ihminen jonka televisiosta ei näy kun tekstiteevee ja Internetistä näkyy vaan jatkoaika ja elite kertoo täällä viiltäviä analyysejä kaikesta. Tee palvelus koko palstalle ja painu vittuun täältä itkemästä, olet rasittavin ja idiootein kaveri koko palstahistorian aikana. Tiettyyn rajaan jaksan tyhmiäkin ihmisiä mutta sinä arvon @Parry Sound olet ylittänyt kestokykyni rajat moninkertaisesti.