Rosteri on nykyisellään liian kapea kevättä ajatellen. Toivoisin sinne leveyteen lisää laatua, jos / kun ykköskoriin ei pelaajaa ole saatavilla.
Niinno, kaudella 20-21 käytännössä puolustus yhtä leveä tai oikeammin hieman kapeampi (eli seiskapakkina Ervasti on parempi kuin tuon ajan Kukkonen). Toki Klok-Press-Gregoire-Saarijärvi oli ihan käsittämättömän kova nelikko.
Hyökkäyksessä käytännössä nyt yksi palanen vähemmän kuin tuolla kaudella (lasken tämän kauden Niemisen vastaamaan tuon kauden Petmania)
Maalivahti-osasto oli silloin toisaalta leveämpi, kyllä Setäsen lasken niin paljon Jukurin edelle.
Mutta käytännössä se yksi puuttuva hyökkääjä ja rosteri on yhtä leveä kuin tuolloin, toki sillä erotuksella että Ylitalo on ottanut steppejä eteenpäin, eli voisi jopa sanoa että hankinnan jälkeen olisi leveämpi.
Ja kaikkiaan tuo kevät meni kuitenkin ihan hyvin.
Ja leveydellä tarkoitan nyt itse sitä että kuinka monta liigatason pelaajaa on ns. 12+6+1 ulkopuolella ja sitten leveyteen vaikuttaa totta kai heidän tasonsa. En ota kärkijätkien tasoon millään tavalla kantaa.
Toki se vasemman ketjun peliätekevä laituri olisi sentterin jälkeen toivomuslistassa kakkosena. Kolmosena sitten Skalickyn-tyylinen pelaaja
Toivottavasti ei. Tai siis oon ainakin pettynyt, jos se on pelkkä excel, jolla se systeemi pyörii.
Et taida tietää mitä kaikkea Exceliin pystyy rakentamaan?
edit. Itse veikkaisin että pyörii juurikin Excelissä Teperin data