Unelmia, unia ja utopistia haaveita (ei huhuja)

  • 1 598 599
  • 9 694

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vaikkei menestyminen olekaan Lukolle pääasia niin hommatkaa nyt jumalauta jostain se maalintekijä. Maalintekijä eikä mitään karvoille roiskijaa.
 

Kuusnolla

Jäsen
Suosikkijoukkue
VGK, Korven Honka, Kuivalahden Kiri
Unohdetaan ne vahvistukset ja jaetaan ilmaiset liput kevään Rauma Rockiin kaikille kausariomistajille niin jää vähän varaa tulevan kauden budjettiin jä tälle kaudelle faneille edes yksi positiivinen fiilis.
 

Samppub

Jäsen
Unohdetaan ne vahvistukset ja jaetaan ilmaiset liput kevään Rauma Rockiin kaikille kausariomistajille niin jää vähän varaa tulevan kauden budjettiin jä tälle kaudelle faneille edes yksi positiivinen fiilis.
Unelmoin joskus nimen RAUMA ROCK tarkoittavan myös rock.
Mira Luoti, Juha Tapio ja Teflon Brothers ei ole, eikä edelliset JVG:t ym humppapoppoot!!

Kunnon heviä prkl lauteille, röyh.
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Lucas Lessio on vapaana.

Onko käyttöä kalastajakylässä?
 

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Miksi vapautettiin? Eikös tuo tehnyt ihan ok tehoja?

HIFK-osiossa tietytsi nyt tunteella kirjoitellaan ja etsitään syitä, mutta tivistettynä noita aika yleisiä syitä. Lessio pelasi vain itselleen ei joukkuelle, puolustuspäässä ei tehnyt mitään, pelasi ylipitkiä vaihtoa, napautti koko ajan mailalla syöttöä halutene, itse ei syöttänyt kenellekään jne. Viitataan myös ristiriitoihin joukkueessa yms. yms. Mutta todetaan tosi nopeaksi luistelijaksi ja röyheäksi ja teki hyvät pisteet. Kuka tietää mitä kaikkea on taustalla. Mutta jos nuo negatiiviset maininnat ovat totta, niin ei varmaan sopisi Virran joukkueeseen.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
HIFK-osiossa tietytsi nyt tunteella kirjoitellaan ja etsitään syitä, mutta tivistettynä noita aika yleisiä syitä. Lessio pelasi vain itselleen ei joukkuelle, puolustuspäässä ei tehnyt mitään, pelasi ylipitkiä vaihtoa, napautti koko ajan mailalla syöttöä halutene, itse ei syöttänyt kenellekään jne. Viitataan myös ristiriitoihin joukkueessa yms. yms. Mutta todetaan tosi nopeaksi luistelijaksi ja röyheäksi ja teki hyvät pisteet. Kuka tietää mitä kaikkea on taustalla. Mutta jos nuo negatiiviset maininnat ovat totta, niin ei varmaan sopisi Virran joukkueeseen.
Ei se pelikirjoista ymmärrä tuon taivaallista. Silti moni ”meistä” kyseenalaistaa ratkaisun pistää pihalle. Itse en ymmärrä alkuunkaan. Teki kuitenkin tulosta. Muu on ainakin itselleni yhdentekevää. Yksi nopeimmista luistelijoista joita olen liigassa nähnyt. Vähintään yhden maalipaikan/peli loi itselleen pelkällä nopeudella. Jos olisi kliininen viimeistelijä eikä puolipuukäsi niin olisi johtanut maalipörssiä. Olisin ehdottomasti pitänyt Lession.

Siitä jos taustalla on jotain muuta en tiedä mitään. Hyvin mahdollista se on, jopa todennäköistä. Seurat ovat vaihtuneet muutenkin tiuhaan.
 
Viimeksi muokattu:

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Unelmoin joskus nimen RAUMA ROCK tarkoittavan myös rock.
Mira Luoti, Juha Tapio ja Teflon Brothers ei ole, eikä edelliset JVG:t ym humppapoppoot!!

Kunnon heviä prkl lauteille, röyh.
Humppapoppoot? Näin humppamiehenä täytyy todeta, että oksennan noiden pelkkien nimien mainitsemisesta jotenkin muka iskelmään liittyen. Siitä toki olen samaa mieltä, että jos nimi on Rauma Rock, ei nuo mainitsemasi nimet sinnekään oikein istu. Rauma Pop olisi ehkä parempi.

Ketjun aiheeseen liittyen unelmoin siitä, että voisin aina pelien alussa ajatella: ”Mä luotan Rauman sakkiin, tää peli tsempataan...”
 

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Ei se pelikirjoista ymmärrä tuon taivaallista. Silti moni ”meistä” kyseenalaistaa ratkaisun pistää pihalle. Itse en ymmärrä alkuunkaan. Teki kuitenkin tulosta. Muu on ainakin itselleni yhdentekevää. Yksi nopeimmista luistelijoista joita olen liigassa nähnyt. Vähintään yhden maalipaikan/peli loi itselleen pelkällä nopeudella. Jos olisi kliininen viimeistelijä eikä puolipuukäsi niin olisi johtanut maalipörssiä. Olisin ehdottomasti pitänyt Lession.

Siitä jos taustalla on jotain muuta en tiedä mitään. Hyvin mahdollista se on, jopa todennäköistä. Seurat ovat vaihtuneet muutenkin tiuhaan.

Jep, helppo päätellä nuo "muutkin syyt", uskon itsekin että niitä taitaa olla. Olen kyllä kanssasi samaa mieltä, että kun tuollaisia tehoja syntyy, pitää vähän antaa vapauksiakin. Hoki on kuitenkin maalintekopeli. Ei ompeluseura.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Kattelin ECHLstä lupaavia junnuja ja tämmönen pisti silmään.

Giorgio Estephan at eliteprospects.com

Rightin pieni sentteri. Nää on onnistunu meillä aika hyvin. Miinuksena tämän kyseisen nimi ei ole Justin.
183/89 ei nyt ihan kovin pieni ole. Vois tommosen kokeelle ottaa. Eihän tuollaiselle tarvis edes maksaa juuri mitään.
Mä en tosin ymmärrä miksi Lukon resursseilla toimiva organisaatio hankkisi ulkomailta tuon tason junnuja?
Lukon ulkomaalaisten pitäisi olla takuuvarmoja vahvistuksia.

Lukko tarvii tällä hetkellä ykköskorin sentterin, saman korin laitahyökkääjän ja puolustajan. Sekä mielellään maalivahdin Setäsen tilalle.

Noista hankitaan maksimissaan yksi hyökkääjä. Pakkia ja maalivahtia tuskin on tulossa.
Helvetin vajaalla rosterilla tämä kausi menee ja välikausi tämäkin on. Vai miten joku kirjoitti... Dufvan kaudet oli välikausia, kun pelattiin välierissä. Muut kaudet normaalia suorittamista.
 

Latzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mä en tosin ymmärrä miksi Lukon resursseilla toimiva organisaatio hankkisi ulkomailta tuon tason junnuja?
Lukon ulkomaalaisten pitäisi olla takuuvarmoja vahvistuksia.

Tämä minuakin häiritsee. Mutta Raumalla ollaan jälleen leikkimässä pikkukylän pikkuseuraa, vaikka resurssit on oikeasti Liigan top-3. Ajatellaan, että on jotenkin sympaattisempaa olla pikkuseura, joka ei koskaan menesty.

Dufvan ajat tosiaan olivat välikausia (varsinkin Dufvan kaudet 2 ja 3). Silloin jopa Raumalla joukkue ja seura uskalsi puhua mestaruudesta.

Saravon Pekka joskus tässä puhui Telian Liigalähetyksessä, että ammattilaissarjassa pitäisi aina olla tavoitteena vain mestaruus ja jos se ei ole, pitää miettiä, miksi sitten joka ilta pelataan. Lukon resursseilla operoivalla joukkueella mestaruus on ainoa, mitä oikeasti pitäisi tavoitella. Mutta kiva, jos täällä tyydytään sijoituksiin 10+ ja ECHL - vahvistuksiin.

Jännä muuten, että muualla kun valmentaja vaihtuu, niin menestystä odotetaan heti. Tuskin Rautakorpi Tapparassa saa monta kautta aikaa viedä joukkueensa sijoille 10+ tai Selin Hifkissä sama. Tai Manner Kärpissä. Mutta Lukossa saa ja näyttää, että sellainen toiminta on jopa suotavaa, ettei vaan tartte puhua siitä mestaruudesta. Kummallista, sanon minä.

Ja itse ketjun aiheeseen: Utopistisissa haaveissa Lukko oikeasti alkaisi hankkia nyt pelaajia niihin avoimiin kärkirooleihin. Jostain paljon kovemmasta sarjasta kuin ECHL:stä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tästä tavoiteasiastahan puhuttiin jokin aika sitten. Itse olin silloin ja yhä sillä kannalla, että on vähän naurettavaa puhua mestaruudesta tavoitteena, jos kaikki sitä tukeva toiminta ei ole ensin mestaruuden vaatimalla tasolla. Lukolla ei ole. Tottakai mestaruuden siis pitäisi olla tavoitteena.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Jännä muuten, että muualla kun valmentaja vaihtuu, niin menestystä odotetaan heti. Tuskin Rautakorpi Tapparassa saa monta kautta aikaa viedä joukkueensa sijoille 10+ tai Selin Hifkissä sama. Tai Manner Kärpissä. Mutta Lukossa saa ja näyttää, että sellainen toiminta on jopa suotavaa, ettei vaan tartte puhua siitä mestaruudesta

Tämä. Raumalla valmentajan vaihtuessa aletaan puhumaan heti uudesta viiden vuoden projektista. Jumalauta noita projekteja on ollut 1995 jälkeen tasaisin väliajoin. Välillä projekti on kestänyt kauden ja välillä kaksi ja välillä enemmän tai vähemmän mutta aina se projekti alkaa alusta.
Ollaan tyytyväisiä, että Raumalla edes pelataan Liigaa.
 

senilix

Jäsen
Nythän tuohon on ainakin tarkoitus tulla muutos. On tehty strategia, on valittu urheilujohtaja valmentajan yläpuolelle. Olen ymmärtänyt, että tarkoitus on luoda samanlainen pelitapa liigaan ja junioreihin. Olen myös ymmärtänyt, että tarkoitus on säilyttää tuo "raumalainen" pelitapa ilman suuria muutoksia myös valmentajien ym vaihtuessa.

Tämä on asia, joka ei tapahdu viikossa eikä kuukaudessa, ei edes kaudessa tai kahdessa. Mutta jos tämä toteutuu, ei ole enää uusia valmentajaprojekteja. Menneisyyttä ja menneitä projekteja ei voi peruuttaa eikä muuttaa.

Katsellaan muutama vuosi. Kärsivällisyyttä!
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Hyvin tuo on ainakin tällä kaudella jo onnistunut, jos katsoo Liigajoukkueen ja vaikka A-junnujen otteita. Mukavasti vähä pelaillaan ja osallistutaan sarjaan ja kaikilla on hauskaa. Paitsi kannattajilla.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hyvin tuo on ainakin tällä kaudella jo onnistunut, jos katsoo Liigajoukkueen ja vaikka A-junnujen otteita. Mukavasti vähä pelaillaan ja osallistutaan sarjaan ja kaikilla on hauskaa. Paitsi kannattajilla.
Niinpä. Toivottavasti tauon jälkeen alkaa olemaan jo vähän hauskempaa ja Jouluna sitten jo hymyilyttää. Tuskinpa se pelaajillakaan mitään kovin hauskaa on ollut ainakaan edustuksessa, kun hyvistä peleistä huolimatta turpaan tulee tavalla tai toisella. A-Junnut onkin sitten ihan oma tarinansa.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Miksi vapautettiin? Eikös tuo tehnyt ihan ok tehoja?
Muistaakseni Hifkin kolmanneksi tehokkain pelaaja, joten sen takia nuo edellä mainitut kommentit puolustusmotivaatiosta ja joukkuepelistä voisi käydä järkeen miksi pois lähetettiin.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Unelmoin huhuketjuun ilmestyvän vahvoilla lähtepohjilla olevat huhut sentteristä, laiturista sekä maalivahdista. Ei mitään echl yms arpoja vaan heti valmiista pelimiehistä. Tänne opettelemaan tulla vaan pelaamaan.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Lehkosen Ika juuri sanoi sen aika totuudenmukaisesti mielestäni.

Vuosi toiseen on projekteja ja aina uutta projektia mutta mikään ei muutu ja pelaajat lähtee kauden jälkeen rahakassi olallaan muihin maisemiin.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Lehkosen Ika juuri sanoi sen aika totuudenmukaisesti mielestäni.

Vuosi toiseen on projekteja ja aina uutta projektia mutta mikään ei muutu ja pelaajat lähtee kauden jälkeen rahakassi olallaan muihin maisemiin.

Niin varsinkin jos ei nyt ole malttia seurata seuran valittuja linjoja. En ymmärrä miksi ae on niin vaikea ymmärtää, että viime aikaiset päätökset ja strategia ohjaavat toimintaa pitkäjänteisemmäksi. Lyhin pinna tuntuu olevan faneilla. Toivotaan jatkuvuutta, paitsi tappuopelin jälkeen pitäisi kaikki potkia pihalle.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Niin varsinkin jos ei nyt ole malttia seurata seuran valittuja linjoja. En ymmärrä miksi ae on niin vaikea ymmärtää, että viime aikaiset päätökset ja strategia ohjaavat toimintaa pitkäjänteisemmäksi. Lyhin pinna tuntuu olevan faneilla. Toivotaan jatkuvuutta, paitsi tappuopelin jälkeen pitäisi kaikki potkia pihalle.
Tottakai faneilla on lyhyt pinna. Moni on seurannut joukkuetta jo kauan ennen, kuin Vahalahtikaan on edes syntynyt. Fanit jää kun pelaajat tulee ja menee. Siinä ehtii nähdä matkan varrella monenmoista. Ja Lukon historian tuntien ilon hetket ovat olleet aika vähissä. En ihmettele siis pinnan lyhyttä yhtään. Eniten vituttaa seuran puolelta sellainen hiljainen möllöttäminen ja missään vaiheessa tätäkään alkukauden taaperrusta ei ole kukaan vaivautunut seuran puolesta kommentoimaan surkeaa menestystä "rahvaalle".

Siltikin tässä punnitaan nyt seuran palleja eikä fanien. Pystyykö organisaatio pitämään linjansa siitä huolimatta, että jokunen fani silloin tällöin raivoaa tai painetta tulee vaikka sponssien tai median suunnalta.

On aivan turhaa jälkeenkäänpäin jeesustella myöskään kiukutelleille faneille, jos Lukko jonain päivänä sattuisi voittamaan jotain suurempaa. Fanitus on henkilökohtainen asia ja sitä ei kenenkään pidä lähteä arvostelemaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös