Taikka sitten Repo.Yksi jatkosopimus vielä julkaistaan (ilmeisesti kauden aikana) ja se on huomenna Jyp pelissä. ”Jatkosopimus, joka takuulla lämmittää kannattajia”. Veikkaisin Pooleytä.
Taikka sitten Repo.Yksi jatkosopimus vielä julkaistaan (ilmeisesti kauden aikana) ja se on huomenna Jyp pelissä. ”Jatkosopimus, joka takuulla lämmittää kannattajia”. Veikkaisin Pooleytä.
Lassin jatkoa en usko tapahtuvan…Ilomäki, Repo, Gregoire, Zagidulin. Ensimmäinen on todennäköisin jos nyt ei tosiaan puhuta optioiden käyttämisistä. Myös Lassin jatko lämmittäisi ainakin minua, vaikka tämä kausi on ollut vaikea.
No ei Lassilla ole Lukossa tai ylipäätään Liigassa mitään järkeä jatkaa, mutta KHL:n tilanne vaikeuttaa tälläisen kauden jälkeen ulkomaille pääsyä entisestään. Tai no jos Liigassa, niin sitten Tappara, Kärpät, HIFK, TPS, tai joku muu, jossa voi nappikaudella myös jotain voittaa. Lukossa ns. kaiken mahdollisen Lassi on jo voittanut.Lassin jatkoa en usko tapahtuvan…
No en tiedä. Pooley tulee olemaan ensi kaudella sellainen pelaaja Liigassa, että tämä palsta puhuu jälkeenpäin kuin Danforthista konsanaan. Tällä kaudella 30 pistettä rikki ja ensi kaudella 50.Sanotaan että jos option käyttö julkaistaan, niin vähän paska maku jää suuhun
Toki sumennetussa kuvassa voi olla Pooley mutta sama kuva tuo ei ole joka on sumennettu.Olisko tästä kuvasta?
Meinaatko, itse olin katsovinani. No mutta hyvä jatko joka tapauksessa luvassaToki sumennetussa kuvassa voi olla Pooley mutta sama kuva tuo ei ole joka on sumennettu.
Katsoppa tuota blurratussa kuvassa vatsan kohdalla olevaa keltaista kohtaa, se on laittamassasi kuvassa eri kohdassa.Meinaatko, itse olin katsovinani. No mutta hyvä jatko joka tapauksessa luvassa
En tuolla tarkoittanut ketään pelaajaa, vaan sitä että jatkona julkaistaan option käyttö. Vähän menisi alta riman mielestäniNo en tiedä. Pooley tulee olemaan ensi kaudella sellainen pelaaja Liigassa, että tämä palsta puhuu jälkeenpäin kuin Danforthista konsanaan. Tällä kaudella 30 pistettä rikki ja ensi kaudella 50.
Onko peilikuva, kun Oraksen merkki on ikäänkuin oikeassa lahkeessa, kun näyttäisi pelihousuissa kuitenkin olevan vasemmassa lahkeessa. Ja siten Leftin pelaaja....Katsoppa tuota blurratussa kuvassa vatsan kohdalla olevaa keltaista kohtaa, se on laittamassasi kuvassa eri kohdassa.
Linkki: https://twitter.com/TeamRaumanLukko/status/1504155608215396353?t=nNj_Cpyo7DAkHZJmKyxWdg&s=19
Peliasennosta päätellen antaisin 95% todennäköisyyden Pooleyn jatkolle ja loput 5% Ilomäen jatkosopimukselle.
Ei siinä, Pooley on helvetin hyvä jatko, vaikka onkin ns. varma option tähden.
Voisiko olla kuitenkin Skalicky. Huomenna 17 päivä ja Skaldo 17
Olis ihan jees, mut en jaksa uskoa hänen jatkavan Raumalla
Vaikea nähdä että olisi muutenkaan Sveitsiin/Ruotsiin lähtenyt ja KHL:n tilanne sekoitti paljon. Ehkä Gregoire voidaan pitää, ellei palaa takaisin rapakon toiselle puolelle. Gregoiren jatko olisi kyllä aivan mahtavaMikset? Ei mitään tykkikautta vedettynä ja jos ottaa huomioon että KHL pelataan suurelta osin venäläisin pelaajin ensi kaudella
Tuossa ottelumainoksessa näkyy pelaajan vasen lahje Oraksen lapulla. Oikeaa Pintos-lahjetta näkyy hieman aivan kuvan reunassa.Onko peilikuva, kun Oraksen merkki on ikäänkuin oikeassa lahkeessa, kun näyttäisi pelihousuissa kuitenkin olevan vasemmassa lahkeessa. Ja siten Leftin pelaaja....
Ei olla kyllä sitten katsottu samoja pelejä. Tätä en allekirjoita yhtään.Pavol vetää eniten siellä selkä suorassa. Jotenkin Posipisilin lähdön jälkeen ei oo näkynyt sitä peli-iloa vaan kiukuttelemista ja selän suoristamista. En pidä mitenkään mahdollisena et skaldo jatkaisi.