− Syyskuussa saatiin sovittua lyhyt diili, joka sopi minulle erittäin hyvin. Se oli se, mitä joukkue ja minä molemmat halusimme. En ole aiemmin tällaisia pätkäsopimuksia tehnyt. Se laittaa tietyllä tavalla sellaiseen tilanteeseen, että pitää saada se paras itsestään nopeasti irti.
− Nyt sopimusta jatkettiin marraskuun viidenteen päivään asti. Sen jälkeen minulla on sopimuksessa vielä lyhyt optiomahdollisuus jatkaa täällä maaottelutauon jälkeenkin.
− Uskon, että minulla on vielä paljon potentiaalia ylöspäin, ja sen eteen olen tehnyt kovasti töitä usean vuoden ajan. Yritän saavuttaa maksimin ja katsotaan sitten, mikä tilanne on tulevaisuudessa.
− En tietenkään voi sanoa, etten koskaan palaisi Liigaan, mutta tällä hetkellä katse on vahvasti ulkomailla.
− En sano, että KHL on pakkomielle, mutta se on kova sarja. Siellä ei ehkä aina tehdä asioita helpoimmalla tavalla, mutta ainoa mikä siellä merkitsee on, että pystyy pelaamaan hyvin ja tulosta tulee.
Näiden puheiden ja varsinkin em. jutun kokonaiskuvan perusteella joku voisi tehdä johtopäätöksen ettei ainakaan pidemmäksi aikaa ole tarkoitus Liigaan tulla, jos lainkaan. Tietysti, jos ei haluamastaan suunnasta saa tarjouksia, voi loppukauden stintti esim. Liigassa ja Lukossa olla mahdollinen, mutta jokainen tehkööt päätelmänsä ja aikahan sen sitten näyttää.
Ajatuksena vain.
Venäjän kovatasoinen kakkosliiga ja Pietarin farmi ulosti mielenkiintoisen pelaajan.
Kirils Tambijevs on "lukkolegenda" Leonidsin poika.
25-vuotta ikää, kiekkoillut alemmissa sarjoissa läpi uransa.
Voisiko oikeassa, urheilullisessa ympäristössä saada potentiaalinsa kukkaan Raumalla.
Hinta tuskin huimaa, jokin tässä pelaajassa kiehtoo mielikuvitusta.
Siis tyyliin 5-6 sentterinä/Keuruulla. Mutta vaikkapa kauden loppuun pikkurahalla näytölle.
Isänsäkin tuli Lukkoon huippukovasta Tanskan liigasta.
Hui! Saakohan sitä Eeroa jo kannustaa?Nyt kun Iltalehti tiesi Juuso Riikolan siirtyvän ensi kaudeksi Lukkoon, ja sitähän on puheltu että Virta varmaan haluaa niitä omia luottopelaajiaan myös Lukkoon, niin mikähän on Eero Kilpeläisen tilanne?
Mun mielestä ykkösenä Lassi Lehtinen ja hänelle kokenut menttoori, joka sopeutuu tilanteeseen mutta on kuitenkin kaveri, jota uskaltaa myös peluuttaa tarvittaessa.
Ei kai kukaan oikeasti laske Lassia ensi kaudella ykköseksi? Rehellisesti sanottuna siihen aika iso matka vielä, että ottaa koppia kuin Kaapo. Ja eikö mestaruutta ensi kaudella tavoitella?
En tiedä miten tuohon Eeroon suhtautuisi. En usko, että tulee Lukkoon.
No joo, myönnän riskiarvioni, mutta toisaalta joskus on noustava ja potenatiaalia on, joten kuten Olkku kirjoitti niin kokeneen mentorin avulla rohkenisin lähteä Lehtisellä. JOS annetaan nyt mahdollisuuksia osoittaa kelpoisuutta. Aika on nyt eikä PO-peleissä.