cottonmouth
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo & Philadelphia Flyers
Ei tällä ehkä Euroviisuja voiteta, mutta tässä kohtaa:
Goldielocks
...
...
...
...
ne kaksi edellistä.
Goldielocks
...
...
...
...
ne kaksi edellistä.
Ja Räikkösen Kimi on.Jonkun vaimo varmasti on.
Haloo ja Pop-Uskonto ovat hyviä levyjäEikö Ilkka Alanko ja Neljä Ruusua ole sieltä?
Lopeta nyt hyvän sään aikana...Siis oikeasti mitä helvettiä mä just näin livenä, huhhuh. Aivan uskomaton show. UMK-historian kovin esitys nähtiin just nyt tässä hetkessä. Goldielocks näytti miksi hän on kova kansainvälinen artisti! Saa olla Erika Vikman todella kova, jos tämän aikoo voittaa.
Melko ponnettomaksi jäi Goldielocksilllakin, jotenkin arvasi että sen studioversion raskaasti efektoidun laularaidan alta paljastui vain keskinkertainen solisti. Biisinkin tasapaksuus jotenkin vaan korostui tuossa, ekan kertsin jälkeen olet kuullut koko biisin.
TV-live on raaka, ei siitä mihinkään pääse. Kolme osaavinta taitaa olla onneksi vielä jäljellä.
Satasella samaa mitä Yön Kärpällä. Olihan toi paras tähän mennessä mutta ei tuo niin erikoinen ollut. Kisailee toki voitosta ei siinä.Siis oikeasti mitä helvettiä mä just näin livenä, huhhuh. Aivan uskomaton show. UMK-historian kovin esitys nähtiin just nyt tässä hetkessä. Goldielocks näytti miksi hän on kova kansainvälinen artisti! Saa olla Erika Vikman todella kova, jos tämän aikoo voittaa.
Emmä tiedä onko tuo sää niin hyvä nytkään.Lopeta nyt hyvän sään aikana...
Korkki kiinni.Siis oikeasti mitä helvettiä mä just näin livenä, huhhuh. Aivan uskomaton show. UMK-historian kovin esitys nähtiin just nyt tässä hetkessä. Goldielocks näytti miksi hän on kova kansainvälinen artisti! Saa olla Erika Vikman todella kova, jos tämän aikoo voittaa.
Olisko ollut ääni jo eilen melko vaisuna.