Sen mitä itse tuohon metoo -juttuun tutustuin aikoinaan niin silloin ainakin oli kyse ihan yksittäisistä anonyymeistä kirjoituksista jotka ainakin saivat Pää Kii -yhtyeen uran jäihin. Sen laulajaa syyttäneitä kirjoituksia toki oli useampia. Ja ainakin kaikki mitä tästä asiasta olen itse lukenut on samaa nimettömästi esitettyä syytöstä. Tuossa linkatussa IG -jutussa on tasan kaksi nimetöntä kirjoitusta, jotka jopa saattavat koskea yhtä ainoaa tapausta. Kukaan ei ole tehnyt mitään rikosilmoitusta, tässä on ainoastaan huhupuheita taustalla. Menee aina vaan haastavammaksi kun selkeät rikokset on helppo tuomita, mutta nykymaailmassa tuomitaan joissain asioissa huhujen perusteella tai jopa sen perusteella että on puolustanut kaveriaan.Tässä ei ole kyse yhdestä anonyymista kirjoituksesta. Näitä kokemuksia ja kirjoituksia on lukuisia. Kannattaa esim. lukaista tuo yllä linkattu ig-postaus vuodelta 2021.
@DAF , eihän se ole mikään "keskeinen ongelma", mutta henkilön oikeusturvan huomioiden nimettömät syytökset OVAT ongelma.
Erikoinen juttu silti kun bändi päätti heti lopettaa toimintansa. Kertoo kyllä jostain muistakin ristiriidoista. Hyvä porukka ennemmin tukee kaveriaan syytösten tultua ilmi. Tai sitten se kertoo vaan nykymaailmasta, eivät ole oman uransa takia uskaltaneet puolustaa kaveriaan.