Käsittääkseni eivät kyllä tiedä?Jotenkin laimeaa, kun artistit tietävät valmiiksi ketkä ovat kilpailijoita näissä "kuunteluissa".
Miten voisit edes hävitä tämän vedon kun jää tuo 1% että olet oikeassa joka tapauksessa?Viinipullovedon voin ottaa kaikkien halukkaiden kanssa tästä, Suomi on 99% varmuudella finaalissa, iha sama ketä näistä lähtee kisoihin.
Nukku pommiin.Koska on Kojon vuoro?
SLAY!
Tää on älykkö.
1.ErikaKansan ja tuomarien äänistä viis. Kyllä minun mielipide on se ainoa oikea.
1. Goldielocks
2. Viivi
3. Nelli
4. Costee
5. Neea River
kuudetta tähän listaan ei tullutkaan.
Ylilauta on kyllä semmonen Incel-miehien (lue: poikien) kerho.Veikkaisin että Ylilauta tekisi pohjat
Jep. Olin turhan varovainen kommentissa. Olihan se Erikan esitys selvästi paras show.Jätä "ehkä" pois. Toivottavasti puree myös viisuissa tuo pikkutuhma meininki.
Valavuori voisi cäncelöidä"Slay" termi bannattava
Teurastuksesta siinä puhutaan.Mikä slay homma on mitä tuo Viivi hokee kokoajan ?
Mikä slay homma on mitä tuo Viivi hokee kokoajan ?
Kyllä tämän päivän Jokerien liveseuranta voitti negatiivisuudellaan tämänkin!Ai niin ja se piti vielä sanoa, että tämä on kyllä ylivoimaisesti internetsin masentavin liveseuranta :D Toki jokaisella oikeus omiin mielipiteisiin.
Mun mielestä Goldielocksilla ja Matulalla on myös karismaa. Erilaista kuin Vikmanilla, mutta kuitenkin.Laulu- / soittotaitoa, koreografiaa jne. voi treenata ja kehittyä huimasti, mutta karisma aika lailla, että sitä joko on tai ei ole.
Kyllähän Erika vei melkein 100-0 muita.