UMK ja Euroviisut 2025

• 180 766
  • 2 708

Tuamas

Jäsen
Vikmanille vähän hiontaa showhun, niin hyvä siitä tulee.

Pakko vielä toisen kerran mainostaa tuota karismaa, ihan sama tykkääkö biisistä, Kikkailusta tai Erikasta, mutta olihan Vikman ainoa joka omisti lavan ja shown.

Nykyisistä starboista tuli mieleen Robbie Williams.

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Eikö Linda tippunut jo?

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllähän nämä muut tuntui vähän lämppäreiltä tälle.
Sivuhuomiona pitää sanoa, että välillä epäilen onko joku sivupersoonani tehnyt minulle tänne toisen nimimerkin nimeltä Loorz15. Hämmentävän samoja ajatuksia asiasta kuin asiasta :D

Ja takaisin asiaan.

Illan ranking perustuen live-esiintymiseen:

1. Erika Vikman
2. Nelli Matula (yllätyin)
3. Goldielocks
4. Viivi (vokaalit priimaa, lavastuksen fyrkat siirrettiin vissiin Vikmanille)
5. Costee
6. Neea River

Omat suosikit kuitenkin Goldielocks ja Viivi. Mutta viisuihin ehkä kuitenkin Erika Vikman. Kuka vaan top4:stä kumminkin kävisi minulle, nyt kun Matulakin yllätti tällä livellä.

Suosikkijoukkue
in Sami we trust
Annoin ilmasen ääneni Viiville ja heti sen jälkeen tuli Nellin bängeri lavashow. Hemmetti, ois pitänyt odottaa että oon kuullut kaikki biisit livenä ja äänestää vast sit :D

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Laulu- / soittotaitoa, koreografiaa jne. voi treenata ja kehittyä huimasti, mutta karisma aika lailla, että sitä joko on tai ei ole.

Kyllähän Erika vei melkein 100-0 muita.

Laiskiainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, AC Oulu
Näin kaikkien esitysten jälkeen sanoisin että paras lavashow oli Nelli Matulalla, mutta ilmaisääni tuli annettua Viiville. Tiedä sitten kuvittelinko, mutta aika monessa esityksessä musiikki tuntui ainakin näin TV:n omasta kaiuttimesta kuunneltuna jyräävän lauluäänet joissakin kohdissa, ja eniten tämä mielestäni näkyi Costeen esityksessä

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Pakko vielä toisen kerran mainostaa tuota karismaa, ihan sama tykkääkö biisistä, Kikkailusta tai biisistä, mutta olihan Vikman ainoa joka omisti lavan ja shown.

Voi olla, että viisulavoilla voi vetää vielä astetta härskimmin. Ei ole YLE kahlitsemassa esitystä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy