UMK ja Euroviisut 2025

• 189 822
  • 2 763

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vikmanin edellinen UMK-biisi oli siinä mielessä historiallinen, että se oli isossa osassa nostamassa UMK tähän asemaan mitä se on. Tuo biisi oli häneltä parempi kuin tämä, mutta silti uskon tämän riittävän voittoon, vaikkakin Goldielocks räjäytti täydellisesti pankin.

Skeleton Crew

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PHI, BMG
Mun allekirjoitus ei ole ehkä ihan linjassa Matulan biisin sanoman kanssa, mutta kyllähän tuo on näistä se omaan silmään ja korvaan paras.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ihan ok esitys Nelliltä, toivottavasti valitaan Viivi tai Nelli viisuihin. Tää seuraava Erikan biisi on täyttä kuraa.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En vieläkään tykkää Nellin biisistä erityisesti, mutta vetää livenä niin hyvin, että käännyttää meikäläisen puolelleen.

Tällä vois lähteä vaikka viisuihinkin.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Jumalauta mä rakastan Erika Vikmania, vaikka sen musiikki ei ihan mun juttu olekaan. Ihanaa itseironiaa ja "vihatkaa jos tahdotte"-asennetta.

Biisistäkin olen alkanut jotenkin tykkäämään. Hämmentävää.

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu
Jumalauta mä rakastan Erika Vikmania, vaikka sen musiikki ei ihan mun juttu olekaan. Ihanaa itseironiaa ja "vihatkaa jos tahdotte"-asennetta.

Biisistäkin olen alkanut jotenkin tykkäämään. Hämmentävää.
Sama. Hieno persoona

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miksi ei? Eihän livessä saa käyttää autotuneakaan.

Minusta tämä on ihanan raakaa touhua. Studiossa saa tehtyä vaikka mitä taikoja, mutta live paljastaa tason tylysti.
Autotunea ei tietenkään saa käyttää, mutta ei niitä biisin eri osien voimakkuutta saa livessä säätää. Biisi on tehty hyvin tarkkaan ja ne tasot on määritelty tekovaiheessa. Jos livenä lähtee tuon kanssa säätämään, niin itse biisi muuttuu ja se ei vain ole oikein.

Suosikkijoukkue
Lukko. Lapijoen Kyläkiekko.
Vaikuttaisi Suomelta tulevan välivuosi euroviisuissa. Ihan kivoja biisejä ollut, mutta ei Sveitsissä ei semifinaaleissa jatkoon.

Enää Vikman, katsotaan se vielä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy