UMK ja Euroviisut 2025

• 194 373
  • 2 822

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensimmäinen kuunneltava biisi, aikaisemmat aivan hirveää pop-huttua.

Miksi ylipäänsä lähes kaikki artistit aika samasta muotista?

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä en tiedä mikä mulle on tullut, mutta olen ihastunut Nelli Matulaan. Tyyppiin, jonka dumasin aikoinaan pelkän nimen perusteella. Ihana nainen ja biisi kertoo hienosti elämästä.

Toivottavasti ääni kulkee tänään.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei tässä nyt siitä ole kyse, että verrataan studioversioon, vaan livekin voi kuulostaa hyvältä tai huonolta, riippuen äänien miksauksesta ja laulajan onnistumisesta.

Nyt tuntuu esimerkiksi siltä, että laulu kuuluu ylikovaa musiikkiin nähden lähes jatkuvasti. Tällaisia ongelmia ei saisi tämän tason tuotannossa olla.
Okei. Mä en ole kyllä huomannut tällaista, enkä kyllä oikein muitakaan näitä ongelmia mitä täällä on raportoitu. En tiedä sitten onko vastaanottimesta tms. kiinni.

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Ei tässä nyt siitä ole kyse, että verrataan studioversioon, vaan livekin voi kuulostaa hyvältä tai huonolta, riippuen äänien miksauksesta ja laulajan onnistumisesta.

Nyt tuntuu esimerkiksi siltä, että laulu kuuluu ylikovaa musiikkiin nähden lähes jatkuvasti. Tällaisia ongelmia ei saisi tämän tason tuotannossa olla.

Siis lauluhan on varmasti tarkoituksella miksattu pintaan, mutta ei minusta mitenkään häiritsevästi. Tarkoituksena on varmasti saada laulajien osaaminen kunnolla framille. Jos laulaa paskasti, on turha syyttää miksausta.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nelli on koko porukan paras laulaja, mutta harmittaa vietävästi, että biisit on kerta toisensa jälkeen todella tylsiä. Nelli on näyttänyt, että osaisi laulaa ihan mitä tahansa, eli sen puolesta ei olisi ongelmaa.

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Muistan joskus, kun typeränä laitoin kommentin jatkoaikaan "Nelli Matula pitäisi laittaa Euroviisuihin pesemään persettään", kun Serbialla oli käsienpesuesitys. Nyt häpeän sitä.

Ei-jonnet muistaa ton mun kommentin vuonna 2022.

MegaForce

Jäsen
Mikä näissä äänissä ja vokaaleissa on nyt muka vikana? Ei kai se nyt yllätyksenä voi katsojalle tulla että studioversio ja liveversio on eri juttuja.

Joka vuosi sama valitus ja meikäläinen ihmettelee joka kerta.
Tällainen kappale hukkuu helposti massaan Euroviisuissa. Hyvä veto ei yksin riitä, tällaisessa biisissä pitäisi saada iho kananlihalle, mutta tämä ei sitä tehnyt.

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Vaihdoin lineaarisesta telkkarista Areenaan mutta ei ääni parantunut. Oisko mulla sitten vaan tänä iltana vikaa soundbarissa.

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Viivi laulo ihan hyvin, mutta mikä show?
Tämä hämmensi kyllä. Eikö siellä oikeasti ole ymmärretty että se show on tuolla hyvinkin merkityksellinen asia?

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Viivi laulo ihan hyvin, mutta mikä show? Yksin lavalla ja vielä peittävät vaatteet päällä.
Eipä tuo biisi tarvitse mitään taustatanssijoita. Asu olisi saanut olla parempi.

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Viivi, mäkin itken

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy