Jotenkin tuon OML:n keissin jälkeen meinasi mennä maku kokonaan koko tämän vuoden skabasta. Puppy oli meikäläisen ykkössuokki näistä. Mutta ei mahda nyt minkään, näillä mennään.
Nyt kun OML on poissa pelistä, niin nyt sitten koko rahalla Viiviä. Se osaa ainakin laulaa livenä ja nyt muutamaan kertaan kuunnelleena tuo biisikin on kyllä ihan kaunis. Erikahan tämän todennäköisesti nyt voittaa valitettavasti koska tässä nyt tuntuu olevan kaikilla kova kiima saada nimenomaan Erika viisuihin. Biisi on omaan korvaan aivan järkyttävän paska, ei aukea mulle, ei sitten ollenkaan. Tästä asetelmasta tulee nyt vähän mieleen vuoden 2013 UMK, jolloin Mikael Saari esitti ihan maailmanluokan balladin We Should Be Through, joka olisi ehdottomasti ansainnut voiton, mutta silloin oli jostain syystä pakko saada se vitun ärsyttävä Krista Siegfrieds paskan renkutuksensa kanssa viisuihin.
Täällä on paljon myös hehkutettu Goldielocksia, jota en myöskään ymmärrä. Todella geneerisen kuuloinen biisi tuollaisella ärsyttävän kuuloisella äänellä. On olevinaan todella helvetin moderni. Biisi, jossa ei ole minkäänlaista koukkua. Viisuissa tuollainen ei jäisi kenenkään mieleen, vaan hukkuisi massaan ja jäisi tylysti semeihin. Olen myös TikTokin puolella törmännyt pariin tämän neidon live-esitykseen ja täytyy kyllä sanoa, että olen Kouvolan karaoke-skenessäkin kuullut parempaa live-laulantaa. Veikkaan, että tämä Goldielocks tulee olemaan tämän vuoden suurin floppi ja täällä moni tulee pettymään.