Ei tuu pärjäämään, biisi unohtuu ennen kuin ehtii edes loppumaan.Darude ku ois joskus mennyt sinne Sandstormilla, varma voitto ja sois edelleen jokaisessa urheilutapahtumassa.
Ei tuu pärjäämään, biisi unohtuu ennen kuin ehtii edes loppumaan.Darude ku ois joskus mennyt sinne Sandstormilla, varma voitto ja sois edelleen jokaisessa urheilutapahtumassa.
Mitä hittoa, nyt petti oma muisti. Juu, näinhän se oli!![]()
Norma John – Wikipedia
fi.wikipedia.org
Vai mitä meinasit? Eiks Norma Jean ole Marilyn?
Tai Norma Jeane Mortenson kertoo wiki.Mitä hittoa, nyt petti oma muisti. Juu, näinhän se oli!
Stereo Terror?Eihän nyt Erika koko skabaa voita. Kyllä se voittaja tulee tuolta naapurista Eestistä.
Stereo Terror?
Nyt erinomainen paikka generoida myös ns. ennakkohypeä. Kaikkien Erika-fanien ja muuten Suomen menestystä toukokuisissa viisuissa toivovien kannattaakin laittaa ICH KOMME esim. toistolla Spotifysta pyörimään, että nousisi ns. viraaliksi.Suomella 7. pienin kerroin juuri nyt. Saattaa moni maa vielä olla vailla edustajaa, mutta kyllä tuo kertoo siitä, että top15 sijoitus on todennäköinen. Oikein Suomi valitsi.
Ei huono valinta tämäkään.Espresso Macchiato
Mutta kun mietitään nimenomaan sitä että mikä on hyvä biisi viisuihin niin eihän näistä ole mikään oikein hyvä homma. Radioon sopivilla kädenlämpöisillä pikkukivoilla poppisbiiseillä tuolla ei oikein pärjää, laulusuoritus oli tosiaan korkeintaan hyvä ja show ok, mutta ei yhtään sen enempää. Ei mitään erikoista, ei mitään muistamisen arvoista.Nellin kädenlämpöisen pop-biisin, Nellin biisiä jaksaa sentään kuunnella, Nelli lauloi ihan hyvin ja show oli ok.
Mutta kun mietitään nimenomaan sitä että mikä on hyvä biisi viisuihin niin eihän näistä ole mikään oikein hyvä homma. Radioon sopivilla kädenlämpöisillä pikkukivoilla poppisbiiseillä tuolla ei oikein pärjää, laulusuoritus oli tosiaan korkeintaan hyvä ja show ok, mutta ei yhtään sen enempää. Ei mitään erikoista, ei mitään muistamisen arvoista.
Ich Komme herättää selvästi enemmän reaktioita puolesta ja myös vastaan, on mahtavan härski ja törkeä biisi ja esiintyjänä Vikman suorastaan söi muut elävältä ja sai esimerkiksi Matulankin näyttämään samalta kun Vikman itse vuonna 2020, eli vielä vähän epävarmalta ja jopa pelokkaalta esiintyjältä. Ehkä joku Viivikin voi koittaa noita kisoja uudestaan jonkun vuoden päästä, mutta tänään tuolla oli viisi muuta esiintyjä ja yksi oikea tähti.
Haluatko lyödä asiasta vetoa?Erika tulee olemaan top vitosessa Euroviisuissa.
Näinköhän alkaa täälläkin vihaajilla takit kääntymään, kun Erika painaa semifinaalista läpi kärkipaikalla vai vieläkö sittenkin negatiivisuus ja haukkuminen jatkuu? Se jää nähtäväksi.
Olen sinun kanssasi aika samoilla linjoilla. Mielestäni esimerkiksi tämän mainitsemasi farkkumiehen musiikki on ihan kamalaa. En myöskään Erika Vikmanin biisiä kovin hääppöisenä pidä. Ei tämmöistä euroviisuissa soivaa musiikkia muutenkaan tule ikinä oikein kuunneltua, kun ei tämä liippaa omaa musiikkimakuani oikein ollenkaan.En ole kyllä vihaaja, olisi vähän liian raskas tunne johonkin ventovieraaseen. Erika on kyllä omassa genressään varsin näyttävä tapaus, ja pakko ihailla sitä luomusta joka ei lavalla kumartele ketään. Erika vaikuttaa myös haastatteluiden perusteella varsin helposti lähestyttävältä ihmiseltä.
En silti ymmärrä sitä ajatusta, missä huonon biisin pitäisi yhtäkkiä muuttua hyväksi vain koska se pärjää. Viime vuonna olin yksi harvoja täällä, joka ei tykännyt yhtään farkkumiehen sekoilusta. Jouduin suunnilleen raastupaan, koska mulla on niin paska maku ja tää tulee takuuvarmasti voittamaan.
Jos tämä Erikan biisi voittaa, niin jes hienoa, mutta en mä silti tätä biisiä rupea pitämään hyvänä.