UMK ja Euroviisut 2022

  • 144 965
  • 1 505

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
HELVETTI toi Bess saa mun sydämen lyöntitiheyden nopeutumaan. Enkä puhu nyt biisistä. Kuinka hyvän muotonen voi ihminen olla?
Joo tämän verran voin itsekin kehua Bessiä. Harmillinen asuvalinta tosin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä Cyan Kicks on ollut suosikkini alusta lähtien. Ääni sille.

Minkä takia muuten kansainvälinen raati osallistuu Suomen euroviisu valintaan?

Vittu, mä luulin, että toi Vesala ei esiinny kun on juontamassa. Olin väärässä. Ihmeelliseksi on mennyt senkin musan teko. Kaukana PMMP:stä. Jotain kokeellista paskaa, kaikkee sekaisin.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mää äänestin BESSiä. En luovuta.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Cyan Kicks oli mun kirjoissa ynnämuuta-osastoa, jonka kohtalon sinetöi vielä se, että joutuu kisaamaan samoista äänistä Rasmuksen kanssa. Mutta nostipa tosiaan profiiliaan tässä finaaliesityksessä! Ylivoimaisesti visuaalisesti toimivin show ja biisikin meni siinä samalla.
 

Driver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Suomi, Suomalaiset NHL:ssä, V. Ze
Vesalalla vissiin aika paha identiteettikriisi menossa. On musa ja habitus muuttuneet aika radikaalisti.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Voin jo kuvitella Jatkoajan standing ovationit jos BESS lähtee viisuihin.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Katri Norrlin kuulostaa häiritsevän paljon Viivi Pumpaselta.
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
BESS, Cyan Kicks ja Rasmus selkeä top3.

Saa nähdä meneekö kisoihin Rasmus vanhoilla meriiteillä, Cyan Kicks parhaalla showlla vai BESS tarttuvimmalla biisillä.
Tämä oli täydellisesti tiivistetty kommentti tän illan kisasta. Olen täysin samaa mieltä kanssasi ja annan sinulle standing ovationit!
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lauri kuulosti alussa just siltä mitä sen hänen "tähdittämänsä" Vain Elämää -kaudenkin perusteella nykymenosta osaa odottaa.

Eli Laurilla kyllä sulka päässä heiluu ja kaulasta suonet pullistuu, mutta ulos tulee vaan pihinää. Toki ns. vetovaiheessa sitten vähän irtoaa eikä tuo nyt paskaa ollut, mutta ei oikein Laurin laulu noin muuten vakuuta.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei tarvinnut äänestää, kun painoi sovelluksessa äänestys on auki, äänestä tästä nappia tuli viesti äänestys on päättynyt. Hyvä Yle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös