UMK ja Euroviisut 2022

  • 145 023
  • 1 505

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Vesala näyttää aivan Chisulta, erikoinen tyyli.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
No onpas nyt perseestä kun edustavan näköiset daamit emännöivät eivätkä mitkään junttiäijät.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Itse en voi sietää BESSin viisua ja rukoilen että tuota ei lähetetä Italiaan. Mieluummin sitten vaikka The Rasmus vaikka virallisesti Cyan Kicksin fanikuntaan kuulunkin.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Nonniin, vaihteeksi jotain keveämpääkin seurattavaa. Ennakkoon olen ihan team Isaac, mutta kassellaas nyt livet että kuka näistä osaa esiintyä mitenkin.
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse en voi sietää BESSin viisua ja rukoilen että tuota ei lähetä Italiaan. Mieluummin vaikka The Rasmus vaikka virallisesti Cyan Kicksin fanikuntaan kuulunkin.
Älä muuta sano. Niin tusinapoppia kuin tusinapoppi vain voi olla. Radio pullollaan juuri tuollaisia biisejä ja kaikki kuulostavat täysin samalta.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Nonniin, vaihteeksi jotain keveämpääkin seurattavaa. Ennakkoon olen ihan team Isaac, mutta kassellaas nyt livet että kuka näistä osaa esiintyä mitenkin.

Tuuppa tähän, kuuma jäbä.
 

KJ hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tärkein kysymys tässä on se, että mistä Miisa Nuorgam voi löytää valitettavaa kun selostuskin on tarjolla saameksi.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Älä muuta sano. Niin tusinapoppia kuin tusinapoppi vain voi olla. Radio pullollaan juuri tuollaisia biisejä ja kaikki kuulostavat täysin samalta.
Oikeesti mieluummin vaikka Isaac Sene voittoon vaikka suomeksi laulettujen biisien historia viisuissa on mitä on.
 

Nakkimuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Montreal

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Ei tekstityksiä?
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Miten toi Laurin veto ei nyt oikeen lähde?
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Voi olla että The Rasmus jää Cyan Kicksin jalkoihin ja syövät toistensa ääniä. Ihan ok veto, mutta mutta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös