UMK ja Euroviisut 2021

  • 138 280
  • 1 166

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Karhut euroviisuihin!
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Teflonien live oli sen verran kehno, että etu on nyt Blind Channelilla. Jännä kuulla näiden liveveto nyt.
 

Salama44

Jäsen
Danny ihan kauheaa kuraa lyriikoita myöten. Miten tosta voi joku pitää? Oon ilmeisesti vielä nuori.

Itse en ole enää nuori, mutta olen samaa mieltä. Miksi tuo kuolemasta puhuva ja sitä odottava itserakas vanha dinosaurus piti vielä raahata tuonne kehuttavaksi. Eihän tuo ole mitään musiikkia vaan joku oma katkera testamentti. Mikään ei hänen toiminnassaan ei enää kolahda.
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voittajahan se.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Blind Channelin nimen olin ennen kuulut, mutta tuskin yhtäkään biisiä. Ihan laadukas ja energinen biisi on. En tiedä sitten kuinka viisuäänestäjiin uppoo.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Notta vittu!!

Eiks se nyt oo ihan selvä juttu, että nämä lähtee viisuihin? Tarttuva biisi. Ja siis tämä on oikeasti jopa sellaista kamaa, että kuuntelisin tämmöistä viisujen ulkopuolellakin.

Kaikki esiintyjät tähän asti on olleet semmosia, että ei niillä mitään mahdollisuuksia siellä skaboissa olisi kuitenkaan. Nää lähtee!
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Alku oli aika heikko Blind Channelilta, mutta loppua kohden parani. Ehdottomasti paras tähänastisista.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Nyt olisi pojat tarvinneet samaa mitä Wirtanen teki Softenginelle.

Aivan karmea valosetti ja vajaaksi jäi. Perkele.
 

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK
Onhan toi ny paras tähän asti.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Energinen veto oli ja sitähän tässä haettiin. Eli Blind Channel onnistui.

Toki tyylilajikin sellainen ettei mahdolliset tekniikkavirheet niin haittaa kunhan vedetään täysiä, balladeissa pistää aika paljon pahemmin korvaan.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Nyt olisi pojat tarvinneet samaa mitä Wirtanen teki Softenginelle.

Aivan karmea valosetti ja vajaaksi jäi. Perkele.

Ehkä ihan hyvä, että oli vähän tuota valoa. Itseäni ainakin on häirinnyt Softenginen esityksessä ne valosetit.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Nyt Jyväskylän likka: saa suorittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös